Search Results
Search results 221-240 of 342.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Whehe, toch leuk gedaan + winst! En deut moet branden he!
-
Shoq ligt sinds gister weer in het ziekenhuis, we hopen dat het goed komt met hem. Inmiddels vmode, we duimen nog even verder.
-
Quote from Barney stinson: “Quote from Zaphod Beeblebrox: “Zo he, mooie dikke klapper en een enorme winst! Maar dan de manier zeg, gatverdamme. Ff kijken of ie echt off is, op whatsapp nog ff 'laatst online' checken of ie dan echt op bed ligt te pitten, kicken en vliegen? Is het echt zo gegaan? 't zal ook niet... En dan nu janken dat mensen gaan zeiken, wat verwacht je met zo'n manier van handelen... ” kijk daar heb je weer een aanname en een oordeel .you can hate the game not the players ” Je w…
-
Zo he, mooie dikke klapper en een enorme winst! Maar dan de manier zeg, gatverdamme. Ff kijken of ie echt off is, op whatsapp nog ff 'laatst online' checken of ie dan echt op bed ligt te pitten, kicken en vliegen? Is het echt zo gegaan? 't zal ook niet... En dan nu janken dat mensen gaan zeiken, wat verwacht je met zo'n manier van handelen...
-
Mooie dikke klapper! Duif, dacht dat je wel goed zou saven na de vorige keer... Misschien iets voor als je terugkomt...
-
Leuke hit, lekker gedaan! En kevin, tja, misschien eens een keertje het spelletje leren, man o man...
-
Jezus wat een gejank zeg. Als je je meuk niet saved kan je verwachten dat het opgehaald wordt, of het nou door een vmode hopper wordt gedaan of niet...het is je eigen domme schuld. Alles bij elkaar opgeteld is het een dikke winst wat er wordt binnengehaald, als één van bovenstaande of andere jankerTs dat zou doen zouden ze het allemaal wél fantastisch vinden...stelletje hypocrieten, op een gezonde manier zelfkritisch zijn is niet voor iedereen weggelegd blijkt. 66 mil winst over 2 slotjes, lekke…
-
LOL, dat maakt het alleen maar erger... Speltip 9 nog eens nalezen!
-
Leuke ninja, al had je het miss beter kunnen laten gaan...maar goed, als ie doorvliegt zonder winst is het sowieso een zielig ventje, dan maar een dikke klapper... Quote from renederoij: “''ik wist dat ik ging verliezen lol ik had niet voor niks recs getimed en niet me hele vloot gestuurt .'' ” Alsjeblieft zeg, als je wat verprutst wees dan ook een vent. Hier zeg je alleen maar dat je een slechte verliezer bent...
-
Hehehe jij vieze defbasher! Lekker hoor.
-
LOL Wat een stelletje bij elkaar hier zeg, zijn dit nu de 'toppers' die actief spelen in Zaga? Lekkere kristalraid hoor Fire, dan moet 'ie z'n meuk maar niet laten liggen! Alsof ze zelf niet vliegen voor 30+ mil winst... en idd wat Robbendinho hierboven zegt...
-
Hehehehe, lekker geprakt v2... en LOL
-
[TOT: 30.980.585.000] BeLikeMe [SpG] vs. PartyHatWurmple [TFL] (A: 4.462.999.000, V: 26.517.586.000)
PostLekker gedaan man! Scherp hoor zoals altijd!
-
Leuke winst Zippert!
-
[TOT: 7.371.789.000] Zaphod Beeblebrox [SpG] vs. Pertur4bo [NBAM] (A: 587.595.000, V: 6.784.194.000)
Post~HT @15-02-'20 | Niet langer een top10. Moved naar Rustplaats. Zag 300 mil aan vrachters liggen op de maan maar kwam online...even wachten en voila, rest van vloot terug en plaatsing naar planeet... Deut er naar toe gestuurd en weer gewacht...en hij ging lekker offline, maar kwam voor aankomst van naraid weer online. Geen reactie ontvangen. Nbam way of life. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-01-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zaphod Beeblebrox [SpG] ___________…
-
Kan gebeuren! Wel lekker rustig zo lijkt mij, goeie tip.
-
Woei lekker man! Dikke winst ook! Dat duimen van ons beiden helpt toch he? Glrb pat!
-
Woei, lekkere winst hoor! Had na een avond borrelen ineens visite op de stoep staan dus was even afgeleid en meende dat het op dit accountje wel even kon...niet dus, goed afgestraft en veel plezier met de winst! Ik was al niet zo actief aan het fleeten hier. Enne, ik wil je wel een berichtje sturen hoor, maar je hebt mij al tijden geblocked... Vandaar ook die enkele ipr een poosje terug, maar die hint kwam niet door...
-
Quote from ReWinD: “Hmmm ik ruik angst..... ” Weet je zeker dat dat angst is? Misschien een schone onderbroek aantrekken? Of die doekjes even opruimen... Aanpakken die kansloze zielige bashers fire, en laat je niet afleiden door die puberale praatjes. Negeren en slopen die prutsers.