Search Results
Search results 161-180 of 342.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Moet niet gekker worden! Lekker Buckert!
-
Quote from Kreela: “Begon net voor de redesign update 2007 eerst genoobed. Toen Andromeda 2009 uitkwam ben ik zo profioneel gaan spelen als de tijd me kon dragen. Toen begon in 2011 de IPR oorlog in Adromeda waarbij duizenden accounts I werden geschoten werd deze uni wel heel leeg. Daarna gaan Bomber fleeten in Zagadra tot dat NolifeCamaron verscheen toen moest iedereen direct stoppen met fleeten. Zit nu in Eridanus te deut dealen met de top 10 en ook in andere uni;s trouwens. ” Ah ja...en dan n…
-
Roundhouse kick recht in z'n kung flu!!! Lekker dames!!!
-
Heerlijke hit heren! Enorme klapper! En wat een geluk heb je duifje, volgende keer niet weer zo'n fout maken he, dat engeltje zal wel gevlogen zijn nu.
-
LOL Notuul, gelukkig heb je de r wel toegevoegd. Lekker bezig dikke spammert!
-
Woppa, die duif bamt er op los! Lekker bezig!
-
Overzichtslijst weg
PostJe wil aapjes kijken? OGame.nl team Nog geupdated op 28 april door HT.
-
Lekkere hit hoor! Dikke winst ook!
-
Jij dikke rellert! Leuk hoor!
-
Quote from Buckert: “Quote from Jillian: “Quote from swami_dude: “Uni 10.nl ” Dit x zoveel - de tijd van 10000+ spelers (of waren het er zelfs 20000 in het begin van uni 10? ik weet het echt niet meer) - De tijd dat top 100 staan iets betekende - De tijd dat het gros van de actievelingen het spel nog redelijk aan het leren was, en maar een enkeling "alles al door had" - De tijd dat interceptors nog niet bestonden - De tijd dat je alleen nog maar commander had - De tijd van THHG - De tijd van zov…
-
Quote from Lord: “En over de "vergoeding" die we krijgen, volgens mij hebben vele spelers kunnen profiteren van coupons van verschillende vertrekkende teamlers. Hebben diverse teamlers in het verleden wedstrijden gepost waar eigen coupons vergeven werden en zijn ook de coupons in terugkerende "evenementen" gewoon vanuit het team beschikbaar gesteld. Ik zit zelf onderhand aan mijn coupons van 2015 als er iets vergeven moet worden. Bedankt voor de waardering ” Super hoor dat er teamleden zijn die …
-
Dit verdient meer aandacht! Heerlijke winst!
-
Mhuah, echt een geheim kan je het niet noemen. Je was een van de eersten die ermee begon hier op .nl, de eerste waarschijnlijk die er volledig op ging focussen hier... De meeste info kan men beter hier vinden: board.en.ogame.gameforge.com/i…rench-community/&pageNo=1 En anders bij de Russen en Polen...
-
Quote from Plofkop: “Quote from Doc Holliday: “Quote from Plofkop: “Waarom ik een target was snap ik niet helemaal, maar ach. ” Omdat je je vloot laat liggen. ” Fijn dat je probeert mee te denken, maar blijkt niet je sterkste kant te zijn. ” Hoef je niet direct lelijk te doen...lag je niet op je maantje te rusten? En iets met trucker...
-
Altijd lekker bezig jij! Lekker hoor!