Search Results
Search results 261-280 of 903.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Klapstoeltje out
PostHoi allemaal, Ik ga na 18 jaar ook vaarwel zeggen tegen ogame. Ik heb heel veel leuke tijden beleefd en soms ook wat mindere tijden. Het is mooi geweest.. Het spel is al tijden niet meer wat het geweest is. Bovendien heb ik er ook steeds minder tijd voor, ik heb een betere functie verdient op werk en ik heb natuurlijk ook mijn gezin waar ik veel mee bezig ben. Ik wil dan ook iedereen bedanken met wie ik samen heb gespeeld in die 18 jaar als tegenstander (op een bepaald persoon na dan) of bondgen…
-
Quote from Thalion Heru: “Dit zijn nieuwe berichten in het 'communicatie' gedeelte van je inbox, bij mij althans. Daar even alle tabjes bij langs gaan en kijken of je nieuwe berichten hebt en de berichten pop-up daardoor weggaat. ” thnx voor de tip! ik heb het gevonden idd, gedeelde rapportjes die oplichtten maar niet automatisch naar voren komen! danku
-
[TOT: 2.424.833.500] ressiv [Psycho] vs. Geologist Serpentis (A: 281.050.000, V: 2.143.783.500)
PostQuote from ressiv: “plaatsing forum enkel en alleen voor de stats in deimos ...verder stelt het idd weinig voor geen super-skills.. maja 97,8 van alle slagen komen enkel voort uit stommiteiten van de verliezers toch ? rest ninja's maar dat is weer een ander dingetje ” Haha ik snap je hoor, maar ik had hem persoonlijk niet geplaatst xD that's all i'm saying maar wel leuk om te zien dat er ondanks Chizo toch nog andere leuke vloten rondvliegen hier
-
[TOT: 2.424.833.500] ressiv [Psycho] vs. Geologist Serpentis (A: 281.050.000, V: 2.143.783.500)
PostIk snap je punt, ik hou ook niet zo van def, maar om dit soort slagen nou te maken én te posten gaat mij wat ver... schattig turtle soepje verder
-
Quote from Wappie: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from Wappie: “Damm weer deze acc Prutser down hoeveelste gekregen acc is dit ? Lekker Truck op naar de volgende ” gewoon mijn eigen opgebouwde account mafkees, reageer gewoon normaal of helemaal niet... maar ik snap dat het veel gevraagd is voor iemand met een lager iq dan de gemiddelde ramenlikkende chimpansee zoals jij ” *knip Ot Lekker bezig Truck *knip ” Die informatie klopt dus niet, dit is mijn oude account vanuit Cygnus, die naar zaga ge…
-
Quote from Wappie: “Damm weer deze acc Prutser down hoeveelste gekregen acc is dit ? Lekker Truck op naar de volgende ” ~Red Dragon @08-06/22:37 - Dat je het niet eens bent met een een reactie dat kan, maar je hoeft niet over te gaan tot beledigen van iemand. Hiervoor ontvang je dan ook een waarschuwing
-
mooi gedaan, je had mazzel dat mijn schoonvader hulp nodig had in de tuin want je had een half uurtje speling.. ik had vanwege een onverwacht druk weekend in rl ook hier in vm gemoeten... mja eigenwijs he... ik ga wel een beetje rebuilden.
-
maar even uit vm gekomen om even mijn gs terug te halen.. ik had van de week een afspraak met Zippp gemaakt dat hij mijn werfproductie zou laten gaan, maar Annunaki had daar geen boodschap aan en plukte 5 planeten leeg voor ong. 2 miljard winst totaal. dus dan maar weer even vm in en wachten op het juiste moment. Nergens activiteit, deut verplaatst en hopen dat ie off zou blijven. 18 minuten later: kaboom gl met de rebuild Annunaki, ik hoop dat je mijn werfproductie nu wel zal laten liggen De vo…
-
[TOT: 21.377.215.000] Zippp vs. zekereenslechtesafe [ShadowRe] (A: 815.530.000, V: 20.561.685.000)
PostOef lekker hitje hoor, ik spotte hem.gisteravond ook, ik kon echter niet lang genoeg uit vm blijven om hem te pakken
-
Quote from Knowledge: “"Eco is te laag, geen waardevolle expo's en net begonnen in .verweggiestan" Ondertussen dus toch maar begonnen zie ik?! Mooie hit, had niks anders van je verwacht ” ff koekeloeren hier, meer niet xD
-
lekker beziggg
-
Quote from Spacefighter: “belastingdienst is kale? Damn. Moet ik aan de bak of niet Het houdt niet op, niet vanzelf? ” yep xD
-
mijn eerste hit hier, en op wie anders dan.... xD De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-05-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje [STONKS] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 5.635 Kruiser 719 Slagschip 226 Interceptor 346 Reaper 110 Pathfinder 573 _________________________________________ Verdediger Belastingdienst [MoO] ________________________________________________ Klein vrachtschip 88 Groot vrachtschip 174 Licht gevechts…
-
aaaaahhhh jij bent GraL goed om te weten leuk hitje
-
dat zei hij toen ook xD [TOT: 12.413.585.000] Klapstoeltje [TCC] & HellvsHeaven [TCC] vs. INSIDIOUS [CCG] (A: 1.934.279.000, V: 10.479.306.000) Lekkere hit hoor Jenske
-
Quote from Bolder: “Quote from Klapstoeltje: “zoals ingame al aangegeven, ik was bezig met een potje league xD ” Mompelt iets van : eerder gelezen.. lekker slapje. GL@rb ” yep hahaha xD word een trend zo xD