Search Results
Search results 301-320 of 903.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Nieuwe servers!
SailorTwift - - Algemeen
PostQuote from KoekieMonster: “Je kan taal settings niet veranderen ofwel? ” nee helaas niet, zou het een stuk makkelijker maken maar dat gaat niet
-
Nieuwe servers!
SailorTwift - - Algemeen
Posthehe die russische uni xD 1x eco 6x vloot xD dat is letterlijk als je niet aanvalt heb je ook niets XD
-
[TOT: 8.579.308.000] Ind0 [V-HOPPER] vs. Klapstoeltje [Ex Play] (A: 518.840.000, D: 8.060.468.000)
Postmooi tussen de checks door gevlogen idd, was al vergeten dat dit 6x speed was ipv 2x speed zoals Oberon... nouja, weekje en dan is het weer terug
-
Quote from Julius: “50 newtrons gespaard hebben en ze willen inzetten.... ” als je die vanuit je inventaris doet kun je die er voor je onderzoeken achter elkaar doorheen rammen, daar hoef je niet voor speciaal per newtron opnieuw in het overzicht bezig te zijn... gewoon inventaris openen, en achter elkaar bij newtron op activeer drukken
-
Quote from Atlas: “@ fonzy met 10 euro kun je al die sprongpoorten niet afkopen, maakt niet uit zowel kroket als cheese hebben overmatig dm gebruikt, wat overigens hun eigen keuze is. Ik heb ook gezegd dat het een mooie spot en mooie slag was. En voor klap, het is geen zure reacties, alleen vraag ik me af hoe hij het elke keer voor elkaar krijgt om een mooi account over te kunnen nemen, het account van cheese zit vol met dm aankopen net als dat van kroket, dat is ook niet mijn probleem, doe zelf…
-
Quote from Atlas: “wel weer jammer dat klap weer een gekocht account krijgt na zelf 2x gesloopt te zijn, maar mooi gespot en wacht tot klap zelf weer gesloopt word, mooie spot en mooie slag ” wel weer jammer van de zure reactie, ik heb ja gezegd tegen een TIJDELIJKE overname omdat Cheese zelf te druk was ivm een verhuizing, dit account gaat straks dan ook terug en dan ga ik gewoon weer verder op mijn eigen oude account en daarnaast heeft Cheese zelf ook niet veel DM gebruikt op dit account En al…
-
[TOT: 2.011.877.000] Black knight [OLDSKOOL] vs. wolfslayer [EMP] (A: 422.547.000, D: 1.589.330.000)
Postlekker hoor leuke hit
-
Quote from Bolder: “Quote from Daralanteriel: “Donders wat een slag en dat in zo'n jonge uni. Congratzzz klapstoel, je laat mooi zien wat je met een vloot kan. Kunnen anderen wel voorbeeld aan nemen ” Samen met de Mac en DM kun je veel doen ! GL@RB Skillz ” Alles bij elkaar nog geen 100 euro in dm kwijt hoor in deze uni dat kunnen anderen in de uni niet zeggen en de burger smaakte heel erg goed
-
Hij had zijn overgebleven vloot plus een stukje ruimtewerf op zijn planeet gelegd na de hoofdslag een paar uur geleden... hij was offline dus lekker de snelle bootjes gestuurd om het karwij even helemaal af te maken De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-03-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje [TCC] ________________________________________________ Slagschip 59.352 Interceptor 62.056 _________________________________________ Verdediger Skilz [CCG] ___________…
-
Het is toch wel echt een trend geworden Ik had Kale (die na de slag op Insidious zijn naam naar Skilz veranderde) al een tijd op het oog, de nodige acties ondernomen om in zijn beide mogelijke save stelsels te liggen in de hoop een keer tussen de checks of na een terugkomende save snel te kunnen vliegen. Terwijl ik me voorbereidde op het knallen van manen (250 rips gebouwd) was Kale alleen maar fodder aan het spammen, wat er voor zorgde dat ik er niet in 1x doorheen kon komen... ik had namelijk …
-
Quote from kale: “knabbel daar houw ik je aan laat maar eens zien wat jullie kunnen als jullie echt zo goed zijn xd Ik lach me nu al kapot haha Als goed is heb ik je al eens gepakt weet je ook alles van haha maar kom maar op ik ben dit gewend Tot snel koffie staat klaar xd ” je zal het binnenkort wel weer zien Quote from kale: “Als jij alleen komt knabbel vindt ik het best hoor maar dat doe je niet dus ja De koffie en de eikels die staan klaar ” Als je niet tegen teamplay kan ga dan lekker tetri…
-
Quote from Baboon: “Tja.. Wat kunnen we er anders van zeggen dan; erg goed uitgevoerd attackers! Nadat we de manen zagen verdwijnen toch maar besloten het plof maantje neer te leggen.. In eerste instantie voor een halt, daarnaast voor een mooi spelletje blufpoker..(je moet de boosters van de opdrachten immers ergens voor gebruiken thumbsup.png ) Het maantje creëren zorgde in ieder geval voor heel wat extra time-werk voor klappie xD Halten bleek overigens al snel niet mogelijk te zijn. Vervolgens…
-
Quote from Thor God: “zou verboden moeten zijn zo een slag! Je bent meerdere keren ten onder gegaan in de uni en daarna heb je account nr.2 gekregen van je vriendje cheese.. Iemand neerhalen met zo een account is wel heel makkelijk! Zou verboden moeten zijn je maakt Insidious zijn spel kapot. Begin zelf een account en probeer die heel te houden. Heb helemaal geen respect voor deze slag! Vriendjespolitiek.. En volgende maand krijg je kroket zijn account zeker? ” en wie is deze zure pruim dan weer…
-
Oke, kort verhaaltje, ik was een poosje geleden wegens drukte gestopt in Oberon.. anderhalve week geleden wilde mijn maatje Cheese Nugget stoppen en vroeg of ik belang had bij zijn account. Toen was het in eerste instantie een beetje rondkijken, nieuwe alliantie, nieuwe alliantiegenootjes (wel met een paar bekende van eerder zoals HellvsHeaven). In eerste instantie was mijn target Kale, zoals eerder ook al mijn vaste farm. Gisteravond kwam Hvh bij me met het verhaal dat hij actie wilden maken te…
-
lekker bezig maatje
-
lekker gedaan heren gl@rb Vulcan
-
Quote from kale: “En 4 uur later is klappie zijn vlootje kwijt Ik zal hem vanaaf even posten ” hahaha en ik heb zo goed als al.het puin dus ik heb amper verlies Het mocht eens tijd worden dat het je eens lukt wat terug te doen
-
meneer dacht mij te kunnen pakken vanmorgen dus nu maar weer even een antwoord op een subje van hem De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-02-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje [TCC] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 57.400 Zwaar gevechtsschip 3.662 Kruiser 15.000 Slagschip 10.000 Interceptor 11.296 Reaper 780 Pathfinder 1.611 _________________________________________ Verdediger Kale [CCG] ________________________________…
-
weer terug van weggeweest in Oberon, ik zag dat er een hoop veranderd was, even wat tijd genomen om rustig rond te kijken en toch weer uitgekomen bij mijn oude vaste farm De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-02-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje [TCC] ________________________________________________ Interceptor 6.725 Pathfinder 1.486 Klein vrachtschip 19.192 _________________________________________ Verdediger Kale [CCG] _________________________________…