Search Results
Search results 421-440 of 903.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
nog maar een spiorondje gedaan, kleine was toch wakker leuk vlootje met wat gsjes ergens op een planeetje aangetroffen, net na de reset snelle bootjes gestuurd en hij bleef mooi slapen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje [CCG] ________________________________________________ Slagschip 4.079 Interceptor 2.034 _________________________________________ Verdediger Dummy Destroyer [DSS] __________________________________…
-
voor het eerst in een hele lange tijd maar eens een klein beetje tijd kunnen besteden aan het zoeken naar een leuk hapje, dit kwam ik tegen zonder enige activiteit De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje [CCG] ________________________________________________ Interceptor 1.246 Klein vrachtschip 800 _________________________________________ Verdediger Senator Nebula [DSS] ________________________________________________ K…
-
zonde plopkoek! Mooi gedaan mister C, en wanneer gaat dat vervelende ventje nou eindelijk eens een ban krijgen op het board @Lord, iedere keer beledigingen uiten aan het adres van andere spelers
-
Zagadra stats discussie
SailorTwift - - Algemeen
Post10x eco, 6x vloot, spioraiden aan
-
Quote from ReWinD: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from ReWinD: “facebook.com/OGame Klopt ” ja maar staat het daar fout of hier fout is de vraag xD ” Je kon toch via een website zien wat de server specs waren?niet MMOstats maar dar je echt een lijstje had met de specs en meer niet. ” ja geen idee dus
-
tijdje terug mijn account weggegeven, toen na de merge een ander veel lager account in de schoot geworpen gekregen, toch maar even blijven koekeloeren. Dan ben je onderweg om de kids te halen, log in je in zie je 25 berichten, uhhh, waarvan 16 expo, de rest waren spioberichten en 2 hitjes in de inbox, aanvaller was niet heel voorzichtig want mijn expo vloot was onderweg, en kwam ongeveer 1 min voor impact terug op de maan (zonder springplankje btw). Contractor, puur ongelukkig voor jou, leuke me…
-
Quote from Independence: “3/2/1 blijven Max rates ook al sta je nr1. Net als de minimum van 2/1/1 Klinkt raar, maar dit is vast gesteld. De extra metaal kan je dan apart sturen in de vorm van pulling. ” dus dan kan je gewoon 1 transactie doen alles bij elkaar en als de GO er om vraagt toelichten, sws is pulling geen issue... dus om er dan 2 slots voor op te offeren is ook weer zo meh xD
-
Quote from Independence: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from Independence: “Hoe bedoel je niet voor niets? @Klapstoeltje ” wellicht een andere leuke uni ofzo, kijk maar wat je te bieden hebt, ik zeg dat ik stop in zagadra, maar niet dat ik met heel ogame stop @LoneRanger ” Heb een rang 180 in deimos voor je. ” nope teveel werk xD
-
Klapstoeltje
Posthet was kort maar krachtig, maar vanwege de persoonlijke drukte thuis met de kids en werk etc heb ik in goed overleg besloten dat ik er voorlopig even tussen uit stap. wellicht kom ik ooit weer eens terug zodra het weer wat rustiger is op het thuis vlak. Groetjes, Klapstoeltje
-
Quote from GriLLiTo: “A badly controlled attack really, for going too fast, but I recycled half of it and I can't complain. I play from my cell phone too, so when I reacted it was late and I just let it go haha Congratulations. ” just post the big hit already...
-
tja als je niet oplet... dan maar een gratis maankans xD Vogel haalde me over om weer te beginnen.. prima.. even koekeloeren De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-07-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Timmy Covid [GoM] ________________________________________________ Vernietiger 55 Klein vrachtschip 1.040 _________________________________________ Verdediger Terry Crews ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.059 Groot vrachtschip 47 Licht …
-
Quote from Treinrek: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from Treinrek: “Quote from Klapstoeltje: “grappige ninja, maar wil je mij aub niet vermelden en geen berichten van discord posten hier zonder mijn toestemming aub Zoals eerder gemeld doe ik gewoon het werk wat door GF verwacht word. Je laat het nu lijken alsof ik door een enkele aansporing van Qtekk een actie uitgevoerd heb. Dit is ook in overleg EN goedkeuring geweest van MiniMe en HT ” Dus HT en MiniMe hebben ook hun akkoord gegeven dat je …
-
Quote from Treinrek: “Quote from Klapstoeltje: “grappige ninja, maar wil je mij aub niet vermelden en geen berichten van discord posten hier zonder mijn toestemming aub Zoals eerder gemeld doe ik gewoon het werk wat door GF verwacht word. Je laat het nu lijken alsof ik door een enkele aansporing van Qtekk een actie uitgevoerd heb. Dit is ook in overleg EN goedkeuring geweest van MiniMe en HT ” Dus HT en MiniMe hebben ook hun akkoord gegeven dat je "alle info die je nodigt hebt" doorspeelt naar E…