Search Results
Search results 441-460 of 903.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
grappige ninja, maar wil je mij aub niet vermelden en geen berichten van discord posten hier zonder mijn toestemming aub Zoals eerder gemeld doe ik gewoon het werk wat door GF verwacht word. Je laat het nu lijken alsof ik door een enkele aansporing van Qtekk een actie uitgevoerd heb. Dit is ook in overleg EN goedkeuring geweest van MiniMe en HT
-
QTEKK
Postsucces met je trial man
-
Klapstoeltje
PostQuote from fearlessz: “Gefeliciteerd met je Full zeg (deze post even gemist ) ” thnx alleen mijn board tag moet nog even veranderd worden haha @MiniMe @Lord
-
Klapstoeltje
PostQuote from MiniMe: “Van harte gefeliciteerd met je full ” dankjewel
-
Justmeee
Postheel veel succes en welkom in het team!!
-
lekker, ik zag het puin al liggen haha
-
hoe delete ik alles?
SailorTwift - - Spel
PostQuote from Yoshi: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from Yoshi: “Ben jij die speler die op één dag 6mil punten is gegroeid? ” 6 mil punten is peanuts? ” In de nieuwe uni waar de nr1 nu 15mil punten heeft? :O ” ja dat is natuurlijk anders hahaha xD
-
hoe delete ik alles?
SailorTwift - - Spel
PostQuote from Yoshi: “Ben jij die speler die op één dag 6mil punten is gegroeid? ” 6 mil punten is peanuts?
-
[TOT: 818.079.000] JamesCameron [Ex Play] vs. Kim Jong Un [Bro] (A: 144.310.000, V: 673.769.000)
Posthahaha ik lach me rot XD
-
Klapstoeltje
PostQuote from swami_dude: “Ben jij niet ooit gelijk met mij ongeveer gestart? Je was toen toch ook net 18 en dat het mocht of niet? Oh god is dat allemaal alweer 10 jaar geleden, tijd vliegt... ” hahaha ja klopt mijn eerste GO schap dateert van toen ik net 18 was haha Quote from Buckert: “Sterkte kerel, je gaat het nodig hebben Zonder gekheid, succes met je nieuwe job! Dat je maar vooral veel prutsers mag bannen, behalve mij uiteraard. ” hahaha dank u dank u
-
Quote from Plofkop: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from Plofkop: “ ” volgens mij was de afspraak dat ik tijdig de alliantie zou leaven voordat we zouden vliegen want het moest netjes gebeuren ” xD, want 10 minuten van tevoren leaven maakt het netjes? Welke sensatie? Je gaat wel heel snel over van 'ik wil helpen blackhawk pakken' naar 'samen met mijn nieuwe vriendje blackhawk'. knipje ” volgens mij heb ik duidelijk laten merken wat het plan was, jij lapt dit aan je laars door puin bij mij weg t…
-
Klapstoeltje
PostQuote from LoneRanger: “Leuk! Goed dat je jezelf hebt aangemeld man! Heb jij vroeger onder de naam Afcalex gespeeld? Succes met de trial en de kids en hobbies. Dat valt niet mee om te combineren. ” oooit in een heel grijs ver verleden, daarna vrij snel met de nickname Klapstoeltje gekomen en dat is eigenlijk altijd wel blijven hangen
-
Klapstoeltje
PostQuote from Gorilla: “WTFFFF? WIE HEEFT DIT GEACCEPTEERD????????? ” Dit is dus een voorbeeld van geen geschikte vraag maar ik wil het best toelichten hoor. Ik ben in een ver verleden al GO geweest, ik heb weer gesolliciteerd omdat ik een grote kennis van het spel heb en van mening ben dat ik het team kan helpen om de spelerservaringen te verbeteren. Ik heb er zin in om dit te gaan doen en ik kijk uit naar de hernieuwde ervaring als GO zijnde. Is voor mij weer een extra ervaring die ik erbij krijg…
-
Klapstoeltje
PostHoihoi allemaal, Met ingang van vandaag mag ik me aan de trial van het GO schap wagen ^^. Ik ben Alex, 28 jaartjes oud, ik heb 2 kids, van 5 (volgende maand 6) en 11 maanden (volgende maand alweer een jaar) en een hele lieve vriendin. Mijn grootste hobby's zijn lekker spelen met de kinderen, socializen met vrienden, een beetje gamen en lekker voetballen en kijken onder het genot van een koud drankje. Meeste mensen kennen mij al ingame vanuit Zagadra of uit een van de vele andere uni's waar ik ge…
-
met dank aan MrSaw die mij hierop wees. Helpt de rebuild ook weer een beetje mee De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-06-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Pinkie Pie [MLPF] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 7.520 Kruiser 1.776 Slagschip 773 Interceptor 344 Klein vrachtschip 5.973 _________________________________________ Verdediger Corona Light [Bananana] ________________________________________________ Klein vrachtschip 785 Groot …
-
schattig hitje hoor leuk winstje
-
whahahah sneer sneer steek steek lekker gedaan pik
-
Quote from Wickedness: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from Wickedness: “Quote from JamesCameron: “Zooo net wakker, dit is wel een beetje genant Zeker niet GroteJamesCameron waardig Wat is er gebeurd? Expo wave had vertraging, ik zat te wachten, ik vergat dat ik aan het wachten was en boem Aardig wat kunnen rellen afgelopen tijd, jammer dat het zo stopt. Maar ergens wel blij dat klap het heeft. Ik ga gewoon rustig een expo vlootje bouwen. Hf spending klap! Lekker gespot ” Had nog geprobeerd Jam…
-
Quote from Wickedness: “Quote from JamesCameron: “Zooo net wakker, dit is wel een beetje genant Zeker niet GroteJamesCameron waardig Wat is er gebeurd? Expo wave had vertraging, ik zat te wachten, ik vergat dat ik aan het wachten was en boem Aardig wat kunnen rellen afgelopen tijd, jammer dat het zo stopt. Maar ergens wel blij dat klap het heeft. Ik ga gewoon rustig een expo vlootje bouwen. Hf spending klap! Lekker gespot ” Had nog geprobeerd James wakker te krijgen overal act proberen te maken,…