Search Results
Search results 481-500 of 903.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Mijn verhaal
PostQuote from BeLikeMe: “Quote from ReWinD: “Ik heb een cheat verleden. Ik heb aan Pushing en Multi gedaan (Quantum wel, Gemini niet). Daar heb ik spijt van, want het ontneemt het speelplezier van anderen, maar ook die van mezelf (helaas kwam ik daar pas later achter). Groetjes TheDutchRitual ” @Syrabi dus cheaters mogen gewoon ongestraft door cheaten ? ” hij heeft gecheat in het verleden, geeft ook duidelijk aan in welke uni wel en niet, ben je dan zo gefocust op aannaaien van nog een ban dat je j…
-
leuk hitje hoor
-
Quote from Gorilla: “Quote from Klapstoeltje: “nou nou nou zeg, je weet niet eens wat er aan de hand is en je oordeelt al ... de vorige keer was mijn eigen fout.... dit keer is het een dikke bug... ik had mijn vloot op plaatsing van mijn maan elders naar deze coords gestuurd naar mijn MAAN. aankomsttijd zou omstreeks half 10 moeten zijn.... kijk ik net, ligt mijn vloot er al om half 4.... en op planeet.... niet op mn maan... Ticket is al aangemaakt, dus ik ga het meemaken wat GF hieraan gaat doe…
-
Quote from Doc Holliday: “wat een farm is dat zeg. helaas geen goodies zo te zien maar prima winstje (y) ” nou nou nou zeg, je weet niet eens wat er aan de hand is en je oordeelt al ... de vorige keer was mijn eigen fout.... dit keer is het een dikke bug... ik had mijn vloot op plaatsing van mijn maan elders naar deze coords gestuurd naar mijn MAAN. aankomsttijd zou omstreeks half 10 moeten zijn.... kijk ik net, ligt mijn vloot er al om half 4.... en op planeet.... niet op mn maan... Ticket is a…
-
hahaha oeps, netjes gedaan hoor, iets met in slaap vallen tijdens het opwachten van je expo's
-
Quote from Gorilla: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Netjes gedaan. ” Kun je over jou slagen niet zeggen. Mooie slag gedaan ” als je niet zonder een nare opmerking kan reageren, reageer dan gewoon helemaal niet. OT: heerlijke ninja, mooi gedaan
-
Quote from swami_dude: “Ik weet nog toen playbook naar Zagadra kwam en ik gevraagd werd om te joinen. Ik zat al bij Bro en was natuurlijk loyaal aan mijn vrienden. Echter kreeg ik toen al vreemde vibes als ik de plannen hoorde. De uni zo snel mogelijk leeg maken en mensen inactief of in vmode bashen, op welke manier dan ook. Andere kijk op het spelletje dacht ik dan. Al snel bleek wel dat het ook menus was. Op nachten sprongen de manen links en rechts en er kwam behoorlijk wat druk te staan op d…
-
Quote from Takeoff: “Prachtig hoe HT voor de ogen van heel .nl zijn eigen alliantie naait. Is hij nog mod? Ik weet nog goed hoe zo'n fanboy hij was in de ogame discord toen iemand zich voordeed als Monfy (jaartje of anderhalf geleden). Tja James, helaas vind ik dit wel lekker voor je. Het is niet dat jij geen anderen zou naaien voor eigen plezier. Iemand van de gecrashten die nog af wil van z'n account toevallig? Ik wil Bro in zijn glorie herstellen om de gezelligheid terug te brengen in de uni.…
-
Quote from Trucker: “Quote from Wickedness: “Zal er weinig woorden aan vuil maken, een redelijke naaistreek. 20min voor de slag: Speler BlackHawk heeft je verwijderd van zijn vriendenlijst. Speler Hitsugaya Toushiro heeft je verwijderd van zijn vriendenlijst. Lurtz out ” OMG Dat jij zoiets durft zeggen kerel. Jullie hebben hetzelfde met mij geflikt. Doet pijn hé, ik vind het alvast een geweldige actie. Op allemaal. Kudo's aan Monfy en Simba. Heerlijk om zo wakker te worden. ” daar hebben HT en i…
-
oke, dit is van wat ik er tot nu toe van kan maken. Ik werd net wakker, met een roodgloeiende telefoon... dus ik moest ook alles even op een rijtje zetten haha. James heeft een tijdje geleden een sneer uitgedeeld naar Monfy, Monfy wilde James op zijn plek zetten, dus die kwam naar Zaga. Die heeft dus een tijdje voorbereidingen getroffen gok ik. Toen is JC neergegaan, en toen de rest ook maar gedaan (behalve ik dan, wss vanwege mijn solidariteit naar HT toe ivm vrienden IRL etc.) JamesCameron was…
-
[TOT: 185.022.000] Klapstoeltje [EOD] vs. El-ahrairah [Bananana] (A: 15.688.000, V: 169.334.000)
Postspot sim fly, gl met de rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje [EOD] ________________________________________________ Kruiser 10.006 Slagschip 3.695 Interceptor 1.176 _________________________________________ Verdediger El-ahrairah [Bananana] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.904 Groot vrachtschip 150 Licht gevechtsschip 2.250 Zwaar gevechtsschip 100 Kruiser 250 Slagschip 1.000 Rec…
-
netjes gedaan hoor!!
-
Zo dan, ook maar eens even wat doen hier. vorige week dropte Monfy zijn account zo in mijn schoot, want de prio ging naar een andere uni toe, thnx kerel! @monfy Ik heb sinds vorige week eigenlijk amper tijd gehad ivm werk en de kinderen thuis om fatsoenlijk wat te kunnen doen qua fleeten. wel hier en daar wat bootjes bijgebouwd maar voornamelijk voor expo. vannacht had ik echter alle tijd, iedereen lag tijdig te slapen thuis, dus maar even een rondje gemaakt, een ander target kwam online, dus da…
-
Quote from DJ Tiësto: “Quote from Kaj: “Nu ik op 2/3e van mijn einddoel zit leek het me de geschikte moment voor een update. 12.000.000 raketlanceerders 3.333.333 kleine lasers 265.265 grote lasers 11.111 gauss 33.333 ion 666.666 plasma's ” poe dat zijn mooi wat plasma's! daar komen ze voorlopig niet meer door nee haha. Kleine update van die van mij dan; Raketlanceerders: 10.000.000 Kleine Lasers: 10.000.000 Grote Lasers: 2.500.000 Ionkanonnen: 2.500.000 Gausskanonnen: 750.000 Plasmakanonnen: 37…
-
Alien had een leuk vlootje liggen, inner gelaunched, maar kreeg halverwege een berichtje dat hij het gezien had. jammer, 4 min vliegtijd inner is altijd leuk voor een gokje door activiteit heen. toen kwam er even later weer activiteit, dus even gekeken, op de gok met flinke overkill gevlogen ivm mogelijk terugkomende vloot, ook meer recs gestuurd, maar 4 min later kwam dit rapportje, ook leuk. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-04-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller…
-
oef lekker hit hoor
-
Mijn verhaal
Posthee kerel, ik schrok er een beetje van! Maar inmiddels ook telefonisch even contactbgehad! Moedige stap! Kudos! Ik hoop oprecht dat je komt waar je wil komen! Mijn steun heb je!
-
mooie hit kerel
-
en daar gaat mijn oude account XD goede overnemer heb je gevonden @Compro