Search Results

Search results 541-560 of 903.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• BeLikeMe stopt er mee

SailorTwift - - Afscheidsforum

haha, waarom geloof ik hier geen fluit van, BLM en ogame gedag zeggen, kerel, jij bent een van de grootste addicts wat betreft ogame xD net als ik net als TDR, net als de meeste die hier nog steeds rondhangen na bijna 18 jaar XD mocht je het echt lukken, dan zeg ik, heel veel geluk in RL met je gezinnetje kerel, het is je gegund! leuk je gemeet te hebben begin deze maand

• Het 'wat als'- spel

SailorTwift - - Thuisplaneet

Knigge, zonder twijfel. Wat als je een huis naar keuze cadeau zou krijgen, wat zou je kiezen?

• Het 'wat als'- spel

ik zou alleen mijn hele familie en mijn vriendengroep laten meeprofiteren. waarom zou ik geld schenken aan onbekenden. Ik zou echter wel goede doelen steunen op voorwaarden dat die rijke directeurs hun spullen pakken en oprotten. Als je een dagje in de rol van Donald Trump zou mogen kruipen, wat zou je dan doen die dag?

• Het 'wat als'- spel

*censored * hahaha zegt genoeg denk ik Wat als je de keuze zou hebben tussen de rest van je leven een scheet laten bij iedere hap eten die je neemt, of continu bij iedere hap aangestaard worden door nicolas cage?

• Het 'wat als'- spel

een vriendin die geen ogame speelt, te ingewikkeld en te verleidelijk ivm sharing etc haha wat als je jouw ultieme droomvakantie kan maken maar daarvoor wel je gehele dagelijks leven op moet geven en het zou nooit meer hetzelfde zijn wanneer je terug komt

• Het 'wat als'- spel

mijn linker arm, rechts is mijn dominante kant, en benen hou ik liever zodat ik nog gewoon kan lopen etc wat als je een keuze zou moeten maken tussen seks met je bazin/baas om je baan te behouden of thuis zitten en uitkering te trekken die maar 50% van je normale loon is?

• schattig hitje hoor, doe wat leuks met de winst, succes met rebuilden Lownub

• Het 'wat als'- spel

ja dan gewoon dood hahaha, nee ik zou kijken of ik misschien mezelf tot cyborg zou kunnen ombouwen, volledig onafhankelijk van zuurstof wat als je grootste crush die je ooit gehad hebt naakt voor je neus zou staan en met je naar bed willen maar je hebt al een gezinnetje met kinderen en een happy leven?

• Het 'wat als'- spel

ik zou als eerst een huis kopen, niet gelijk afbetalen, gewoon op hypotheek, anders kost het je teveel vermogensbelasting. Wat als je de keuze moest maken tussen horen of zien, wat zou jou kiezen en waarom?

• Het 'wat als'- spel

ik zou kiezen voor Fifa 2019, want het spel is in principe tijdloos, je kan alle transfers etc zelf doorzetten en de teams mee laten draaien wat als je kon kiezen tussen een deelname aan expeditie robinson of peking express, welke zou je kiezen en waarom?

• Het 'wat als'- spel

dan zou ik met alle liefde terug de schoolbanken induiken om studeren voor het vetste beroep wat er is, autocoureur/piloot van een gevechtsvliegtuig (F16 oid) Wat als je een keuze kon maken tussen blijven leven in deze tijd of in de prehistorie

• Het 'wat als'- spel

ik zou mij heel erg leeg voelen Wat als je de keuze zou krijgen om ontslag te nemen van je werk met een dikke oprotpremie van een 2 jaarsalarissen of dat je over 3 jaar ontslagen wordt zonder premie?

• Het 'wat als'- spel

jazekerr Wat als we dit spelletje gewoon eens konden spelen zonder censuur *knipoog*

• Het 'wat als'- spel

ik zou nooit mijn herstel van mijn enkelbanden gepushed hebben, ze daadwerkelijk goed laten genezen zodat ik nu nog steeds kon voetballen en sporten etc. Wat als je mocht kiezen om in een film te kunnen spelen, welke film zou dat dan geweest zijn?

• Het 'wat als'- spel

ik zou afscheid nemen van mijn familie en gezin, vervolgens ga ik een bank beroven, een vliegtuig kapen met een parachute op mijn rug, vervolgens een hele dure auto jatten en op volle snelheid naar huis rijden om de rest van de dag met mijn gezinnetje te spenderen en ze achter laten met een dikke zak geld. Wat zou je doen als je ineens gescout zou worden voor een voetbal club terwijl je supporter bent van de aartsrivaal? (Denk hierbij aan als Ajax supporter voor Feyenoord mogen spelen bijv.)

• Het 'wat als'- spel

Dan zou ik deze vraag aan Knigge gericht hebben: hoelang speel je al vals met farmaccounts en waarom ban je andere spelers voor het gebruik van farmaccounts? Wat zou je doen als je morgen ineens niet meer zou hoeven te werken om een vast inkomen te hebben, maar als je wel zou werken je letterlijk alles zou mogen houden zonder belasting af te dragen bovenop het bedrag wat je vast zou ontvangen?

• Het 'wat als'- spel

dan blijf ik gewoon doorspelen, 1x speed voor iedereen is net zo'n grote uitdagen als 7x speed voor iedereen haha. Wat als je de keuze zou krijgen, al je geld terig krijgen die je in de afgelopen jaren in ogame hebt gestopt, of alles wat je tot nu toe aan punten opgebouwd hebt (inclusief accounts uit het verleden) bij elkaar op 1 account opgeteld krijgen in de vorm van grondstoffen.

• Quote from Spacefighter: “Ik vind het wel mooi, 5 pagina's aan zooi En even voor alle legaal / illegale aantijgingen Trucker staat nog steeds #1, dus al had hij zijn vloot laten liggen en iedereen een persoonlijke uitnodiging gestuurd, was het alsnog pulling geweest. Speelveld is gelevelt, hoop dat Trucker jullie nu allemaal de moemoe basht xD ” thnx voor de support hè hahah, dat ruimtewerfje met 80% puin is nog steeds heerlijk om op te jagen planeten bashen doen we niet hoor xD

• Het 'wat als'- spel

ik zou heel erg bezorgd zijn om mijn vriendin, de auto is all risk verzekerd en slechts een object, een mensenleven kun je niet vervangen. wat als de corona outbreak veranderd in een virus die iedereen veranderd in zombies en niet meer te stoppen is?

• je van deze actie distantiëren betekend in dit geval de rug toekeren naar een benadeelde allygenoot... gaan we niet doen We zijn er niet trots op dat het zo heeft moeten lopen, maar voor ons voelde dit als gerechtigheid voor Rewind. Dat veel mensen dit als naai actie vice versa vinden snap ik echt wel, normaal gesproken ben ik niet van de partij met dit soort slagen.. echter gaf trucker ons genoeg redenen om dit wel te doen.