Search Results
Search results 701-720 of 903.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
~HT @27-07-'19 ~8:30 | Niet langer een top10. Moved naar Rustplaats. Ik was al eventjes op zoek naar een mogelijkheid om bunny te overtreffen met een mooie hit Toen werd er ineens de alliantie FREE opgericht en gingen alle fleeters buiten Legends om daar in zitten. Dat riep wat herinneringen op vanuit Cygnus toen speelde ik voor de merge ook tegen FREE, dus leuke bijkomstigheid ^^. Ik spotte Lagoon met act op zijn maantje, ergens anders ook act op een planeetje, spios gestuurd, recs vooruit gest…
-
dit is dus de 2e wave, totalle puinplaatje vind je in deel 1 On 21-04-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje [LEGEND] ________________________________________________ Light Fighter 20.000 Cruiser 2.500 Battleship 1.500 Battlecruiser 1.500 _________________________________________ Defender Commodore Magnetar [TRC] ________________________________________________ Small Cargo 742 Light Fighter 1.782 Heavy Fighter 8 Cruiser 499 Battleship 499 Battlecruiser 250 Rocke…
-
~HT @16-06-'19 ~6:45 | Moved naar Rustplaats. Niet langer een top10 ik was met hem in gesprek nadat ik wat spios van hem had gekregen. Ik spotte zijn vloot in eerste instantie op zijn planeet. vervolgens spioneer ik hem en zie ik geen vloot meer liggen, activiteit alleen op zijn planeet. Even de lanx eroverheen gehaald en ja hoor, 2 waves richting @renegade vesta. Toen maar de keuze gemaakt om mijn vloot in 2en op te delen en beide waves te pakken met iets meer losses. Was verder een heel leuk g…
-
wat werfproductie inner gespot, aardig winstje uit te slepen dus dan maar vliegen On 20-04-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje [LEGEND] ________________________________________________ Battleship 3.001 Battlecruiser 3.000 _________________________________________ Defender Abremsev [FREE] ________________________________________________ Large Cargo 716 Espionage Probe 10 Bomber 41 Solar Satellite 332 Rocket Launcher 2.400 Light Laser 4.550 Heavy Laser 460 Gaus…
-
Quote from Takeoff: “Ik bied er 2 miners voor: Wasat: 18.043.945 (Plaats 22 van 407) Pegasus: 14.585.586 (Plaats 67 van 1.024) Beide 11 planeten, Wasat heeft vrachtvlootje en leuke spreiding ” met alle respect, mijn account gaat niet naar iemand die bij de tegenstander zit in zagadra ik heb genoeg aan mijn accounts in gemini en hyperion, dus hoef er niets voor terug.
-
werd aangeschoten door een allygenootje of ik kon helpen, hup ic er 2 sec voor en afwachten On 18-04-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Mogul Lagoon [FREE] ________________________________________________ Large Cargo 380 Cruiser 350 _________________________________________ Defender Doedels [LEGEND] ________________________________________________ Large Cargo 508 Recycler 1 Espionage Probe 5 _________________________________________ Defender Klapstoeltje [LEGEND] _______…
-
nu offline gespot, vanmiddag ook al gevlogen, toen kwam hij online, nu was het wel raak na een mooie voetbalavond ook nog een heerlijk winstje pakken recs zijn nog onderweg, maar duurt niet lang meer, hij is nog steeds offline dus al het puin is zo goed als van mij. gl met de rebuild averall On 17-04-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje [LEGEND] ________________________________________________ Battleship 2.500 Battlecruiser 3.000 ______________________________…
-
nieuwe solo top10... er lag meer vloot bij... maar meneer kwam om half 2 online vlak voor de slag en heeft een paar keer geruimd... spotte hem eerder van de week al, netjes gewacht tot zijn graviton af was. al met al als ik wat kristal omzet heb ik toch nog iets van winst... On 13-04-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje [LEGEND] ________________________________________________ Light Fighter 30.000 Cruiser 4.003 Battleship 2.500 Battlecruiser 2.500 ____________…
-
leftovers van bunny even opgeruimd xD On 12-04-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje [LEGEND] ________________________________________________ Battlecruiser 2.500 _________________________________________ Defender Hypermotart [TRC] ________________________________________________ Small Cargo 506 Light Fighter 1.645 Cruiser 422 Battleship 85 Recycler 140 Battlecruiser 60 Rocket Launcher 1 Small Shield Dome 1 _________________________________________ After the ba…
-
lekker gedaan hoor bunzzz
-
*sigh*.... lekker hitje weer hoor Abremsev
-
spot sim fly On 09-04-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje [LEGEND] ________________________________________________ Light Fighter 20.005 Battleship 2.000 Battlecruiser 2.000 _________________________________________ Defender Melodicolt [ANC] ________________________________________________ Small Cargo 1 Large Cargo 150 Light Fighter 1.011 Heavy Fighter 105 Cruiser 4 Battleship 36 Recycler 57 Espionage Probe 38 Bomber 5 Solar Satellite 34 Destroyer 211 Battlec…
-
zag deze inner liggen, met een lopende werf, even gewacht tot er wat meer uit de werf gerold kwam, en dit is de eerste ripkill van de uni. GL met de rb Abremsev, je bent een concurrent van me maar je gaf aan deze slag niet echt te kunnen waarderen. minimaal 15 mil winst achter een def dan wil ik echt nog wel vliegen. Nu liet je gewoon te veel liggen On 08-04-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje [LEGEND] ________________________________________________ Small Ca…
-
lekker gedaan hoor Bunny mooie winst toch nog
-
Quote from Abremsev: “Quote from Klapstoeltje: “ach er word ingame nog steeds geroepen dat ik Jillian zou zijn... ” Haha die heeft gewoon veel in de ronde lopen schreeuwen op het forum toen hij op je account zat, wat resulteerde in een gehele uni die weet wie hij is denk ik.. ” ja ene koning hyperion ofzo xD
-
ach er word ingame nog steeds geroepen dat ik Jillian zou zijn...
-
ja uiteindelijk kom je goed weg haha als ik voor 70% had gekozen ipv 60% was je nu je vloot kwijt geweest haha maakt ogame leuk dit soort ochtendjes mooie winst man
-
jij zag hem ook op de lanx? lekkere hit hoor
-
*ding ding ding ding ding* a wild scaapie appeared!!!! met het verhaal dat hij aangevallen werd door Nozz, nog even gekeken maar een halt was niet meer haalbaar, dan maar op de counter Hij heeft met dm een kleine 1700 recs afgekocht en er wonder boven wonder nog tussen gekregen ondanks dat ik 2 sec vertraagd had. succes met je rebuild daarmee ik heb er iig een leuke winst aan overgehouden On 04-04-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje [LEGEND] _________________…