Search Results
Search results 841-860 of 903.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Takeoff: “unknown.png Ik was helaas de enige die beschikbaar was, maar ik had de vuurkracht niet dus maar weer gepulled. MrSaw gl irl, deze keer voor het echt van het account is bij Bro. Gefeliciteerd Playbook ” dapper, wij hadden nog genoeg vuurkracht achter gehouden om eventuele halters voor een keuze te zetten, ook kapot of pullen XD
-
Quote from Robbendinho: “Tja netjes gedaan, jammer dat we nu echt afscheid van saw moeten nemen. Ik had gehoopt dat ik nog wat kon bluffen met activiteit maar helaas. Wat ik wel vreemd vind... hebben jullie werk? ” hahaha ja ik heb op het werk via mn telefoon aangehaakt mn vloot lag er toch nog van gisteravond/vannacht XD
-
was weer lekkerrrrr, en die vertraging was heuwl raar inderdaad... maar toch goed gekomen.. gaat erg hard zo hahaha mrsaw, veel succes irl als je echt stopt
-
Quote from swami_dude: “Tja wat moet je hier nu van zeggen, hele top is zo'n beetje uitgeschakeld binnen een paar weken? Maar goed dat is de luxe als je een nacht kunt/wilt door halen Have fun met de winst, fire rain gl@rb ” de luxe? Ik was nog wakker en op moment dat de impact was begilon mn dochter ineens te brullen, bed onder gespuugd tot 2x toe en moest dus 2x het beddengoed verschonen... dus ondertussen maar mn vlootje afgewacht enzo hahah wakker was ik toch al hoe dan ook terwijl mn wekker…
-
ja dat was dolle pret teamuitje met oude maatjes van NBT uit Cygnus is altijd goed was me weer een genoegen @fire rain, na de berichten aan het adres van HT en BlackHawk heb ik nog een ding toe te voegen: dit is een droom, ga maar weer lekker verder slapen, gl met je rb
-
oeeehhh voorpret schattig slagje
-
holy shit wat een knal XD idd lekkere kamikaze actie xD
-
en ook hier gaat Kale weer XD mooi hitje Swami
-
Quote from Legend.bdr: “lol, als ik je defence zie bouwen kan je me weer verwachten.. Jammer dat het nodig is om spelers te bedriegen die je al alles geven.. blijkbaar let niemand op die nietjes en kan je alles rustig aan slopen.. dreigen lijkt me niet meer nodig als je niet gesloopt kunt worden.. staat best lame. hf met de slag. ” mee eens legend... chizo.. jammer om te zien dat je zo speelt... ik abuse vernietigers ook, maar ik haal er tenminste nog fatsoenlijke winst uit en @ de GO's en SGO's…
-
[TOT: 1.410.445.000] Klapstoeltje [Playbook] vs. jedi995 [ESA] (A: 144.250.000, D: 1.266.195.000)
PostQuote from Hitsugaya Toushiro: “Lekker bezig ouwe spammert ” je moet iets he met je vrije tijd XD
-
[TOT: 1.410.445.000] Klapstoeltje [Playbook] vs. jedi995 [ESA] (A: 144.250.000, D: 1.266.195.000)
Postgisteren ruim de helft gesloopt maar ook dik puin misgelopen waardoor maar een klein winstje over hield.. nu doen we het even anders, recs booruit gestuurd en even gewacht met launchen, hij had net bootjes gesprongen en toen op de gok maar weer gevlogen met dit als resultaat. Nu heb ik mijn winst alsnog puin is allemaal binnen nu. Jedi je gaf aan te stoppen, succes irl en bedankt voor je sportieve reactie On 09-11-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje [Playbook…
-
[TOT: 1.939.059.000] Klapstoeltje [Playbook] vs. jedi995 [ESA] (A: 453.125.000, D: 1.485.934.000)
Postik spotte hem al eerder, herplaatst en vloot ernaartoe, toen ging ie ineens niet meer innerstelsel liggen... nouja dan 2 stelsels verderop, gegokt door de act op die maan heen en gewoon gegaan voor de hit. hij kwam heel snel on en begon recs af te kopen en te pendelen succes met de rebuild, ik kom de rest van de winst snel ophalen. On 08-11-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje [Playbook] ________________________________________________ Destroyer 25.000 _______…
-
zo wil de rebuild natuurlijk wel opschieten haha mooi hitje
-
lekkere winst hoor hahaha heb je mn appje niet gezien waar je die API codes moest toevoegen? XD
-
[TOT: 140.328.000] Klapstoeltje [Playbook] vs. Robbendinho [ESA] (A: 7.193.000, D: 133.135.000)
Postspot sim act wachten en checken, fly On 07-11-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje [Playbook] ________________________________________________ Large Cargo 2.000 Destroyer 15.000 _________________________________________ Defender Robbendinho [ESA] ________________________________________________ Small Cargo 3.000 Espionage Probe 50 Solar Satellite 586 Rocket Launcher 10.000 Light Laser 5.000 Heavy Laser 2.500 Gauss Cannon 1.000 Plasma Turret 250 Small Shield Do…
-
spot, nog een keer spot want ster ging niet weg, was alleen maar meer bij gekomen, gelukkig genoeg recs gelaunched, en gaan met die banaan On 07-11-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje [Playbook] ________________________________________________ Large Cargo 2.328 Destroyer 1.000 _________________________________________ Defender Frydrax [JIGSAW] ________________________________________________ Large Cargo 3.235 Colony Ship 1 Recycler 14 Espionage Probe 7 ______…
-
Quote from Scaapiee: “Quote from Klapstoeltje: “jammer alleen dat je niet mee bent naar Zagadra dan had ik mn wraak kunnen nemen ” Het is de angst hiervoor dat mij heeft doen besluiten naar Xalynth te gaan Wie weet in een volgende merge krijg je je kans.. Ik zie dat je je ook prima vermaakt in zagadra zonder mij. ” ja dat is zeker zo hahaha maar ik had het leuk gevonden om een leuke rivaliteit op te bouwen met je XD
-
jammer alleen dat je niet mee bent naar Zagadra dan had ik mn wraak kunnen nemen
-
[TOT: 146.330.000] Klapstoeltje [Playbook] vs. Geologist Polaris [CGP] (A: 500.000, D: 145.830.000)
PostQuote from Willy: “Toe maar, zelfs Alex die aan het spammen is geslagen ” hahaha ja als er enigszins wat motivatie is dan wil ik best wel wat met vloot doen hoor