Search Results
Search results 861-880 of 903.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 146.330.000] Klapstoeltje [Playbook] vs. Geologist Polaris [CGP] (A: 500.000, D: 145.830.000)
Postdeel 2 zelfde verhaal On 07-11-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje [Playbook] ________________________________________________ Destroyer 12.500 _________________________________________ Defender Geologist Polaris [CGP] ________________________________________________ Small Cargo 150 Large Cargo 150 Light Fighter 1.000 Heavy Fighter 1.000 Cruiser 300 Battleship 300 Recycler 100 Espionage Probe 110 Bomber 10 Destroyer 10 Battlecruiser 10 Rocket Launcher 16.000 …
-
[TOT: 146.205.000] Klapstoeltje [Playbook] vs. Geologist Polaris [CGP] (A: 375.000, D: 145.830.000)
Postdeel 1 gespot op de lanx innerstelsel op aanvalsmissie van 12 uur... lekker innerstelsel aanhaken en gaan On 07-11-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje [Playbook] ________________________________________________ Destroyer 12.500 _________________________________________ Defender Geologist Polaris [CGP] ________________________________________________ Small Cargo 150 Large Cargo 150 Light Fighter 1.000 Heavy Fighter 1.000 Cruiser 300 Battleship 300 Recycler 100…
-
nog meer werk voor mn pilootjes On 07-11-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje [Playbook] ________________________________________________ Destroyer 24.988 _________________________________________ Defender Groene Knuppel [poarneem] ________________________________________________ Large Cargo 240 Light Fighter 5.356 Rocket Launcher 30.000 Light Laser 35.000 Heavy Laser 11.161 Gauss Cannon 1.038 Ion Cannon 3.663 Plasma Turret 345 Small Shield Dome 1 Large Shield…
-
weer wat te snacken voor mn bootjes On 06-11-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje [Playbook] ________________________________________________ Destroyer 10.000 _________________________________________ Defender Geologist Polaris [CGP] ________________________________________________ Small Cargo 221 Large Cargo 232 Light Fighter 1.068 Heavy Fighter 1.059 Cruiser 364 Battleship 152 Recycler 100 Espionage Probe 175 Bomber 10 Solar Satellite 100 Destroyer 10 Battle…
-
Gisteravond gespot, nog geen 10 sec na mn launch een namechange van Kale naar Pino.... dus ja... nu lag er beduidend minder op een andere maan maar des al niet te min een lekker hapje. Dikke overkill gespot om gelijk een mogelijkheid voor een SP ninja in de kop te drukken met zn overige bootjes On 04-11-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje [Playbook] ________________________________________________ Destroyer 10.000 _________________________________________ Def…
-
lekker hitje kerel
-
Quote from swami_dude: “Had die eindelijk genoeg verdediging dat ik hem met rust liet mooi gedaan hoor Czar Majoris gl@rb ” Er is altijd iemand met meer slagkracht XD
-
meh, weer een klein turtlesoepje, dit keer innerstelsel, deutkosten nagenoeg niets, klein schattig winstje doe ik het wel voor hoor On 04-11-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje [Playbook] ________________________________________________ Destroyer 25.000 _________________________________________ Defender Czar Majoris ________________________________________________ Small Cargo 1.202 Battleship 163 Recycler 20 Espionage Probe 98 Bomber 50 Solar Satellite 260 De…
-
[TOT: 523.297.000] Scuba Diver [Playbook] vs. federal [Psy Corp] (A: 68.125.000, D: 455.172.000)
PostTurtlesoepjeeeee, en het hielp wel wat dat ie nu een itje is On 01-11-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Scuba Diver [Playbook] ________________________________________________ Destroyer 25.000 _________________________________________ Defender federal [Psy Corp] ________________________________________________ Large Cargo 231 Bomber 234 Solar Satellite 380 Rocket Launcher 26.129 Light Laser 79.063 Heavy Laser 8.526 Gauss Cannon 986 Ion Cannon 102 Plasma Turret 880 Large…
-
rondje mw 3, vond dit, nergens anders activiteit, dan maar op de gok met dit resultaat: On 31-10-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Scuba Diver [Playbook] ________________________________________________ Large Cargo 1.900 Destroyer 1.000 _________________________________________ Defender Heather [JIGSAW] ________________________________________________ Large Cargo 2.505 Recycler 3 _________________________________________ After the battle ... Attacker Scuba Diver [Playbo…
-
Quote from GeneralDuke: “Wederom jammer Saw. Had je maar op plaatsing gesaved, maar achteraf is mooi wonen zoals een Limburgse wielrenner ooit zei. Geniet even fijn van de smurfenmodus Saw en Randi, en ik hoop dat het over een week of wat toch begint te kriebelen. Het was in ieder geval gezellig met jullie. Heren aanvallers geniet van de winst, die mag er wezen. Jammer dat het opnieuw Saw is, ik zou zeggen dat er genoeg andere mooie targets zijn zodat zij die al op de grond liggen in ieder geval…
-
Quote from MrSaw: “Dan toch ook maar wat posten voor ik volledig in vmode duik ! Was de eerste keer dat ik daar savede en helaas voor mij op koloniseren. Gedachten moet je volgen als ze zeggen ‘save op plaatsing, ook al kost het 17milj deut’. Dan toch niet gedaan met alle gevolgen van dien... 20min na de 15? pogingen met 2 rips op 2manen en dus de effectieve moonblow kwam ik online om ff te checken. Met 71berichten had ik al een vermoeden dat het niet goed ging komen. Randi kwam gelukkig nog on …
-
yessh was gezellig vannacht, vloot gesaved en terug laten keren na de maanblow acties, dan half slapend wakker gebeld worden door HT midden in de nacht XD rapportje ziet er nog leuker uit zo, lekker winstje en trucker bedankt voor het helpen!! dan zijn die vernietigers nog niet zo verkeerd he @HT EDIT: Nog een kleine aanvulling dat MrSaw en Vuurbal zondag nog crossgalaxy op mijn geliefde nietjes vlogen en ik vlak na de launch even kwam koekeloeren, vind ik dit ook wel een leuke return actie
-
Quote from Jellyfish: “Leuke ninja! Goed bezig.. ” ninja? Seriously? XD whahaha slaapkop James
-
neuh niet eens, maar als je puur dm koopt om even snel een vlootje bij elkaar te kopen voor een slag xD dat kost flink wat toch, 140k dm voor 10k deut alleen al, imagine that xD
-
Quote from Dododream: “Quote from Klapstoeltje: “ach zoals in Cygnus, gecrashed ivm privedingetjes en een verhuizing, dus geen tijd maar eigenwijs en niet in vm willen gaan, maargoed, iemand merkt op jammer dat DM je vloot niet saved? really? ik heb 50 euro op mn acc gezet voor 3 maanden officers, als je goed de stats in de gaten hebt gehouden zijn er 2 gasten die letterlijk gs kopen om te stijgen (deze dude en die gozer op de eerste plek ) en nee ik ben niet zuur als in een slechte verliezer, w…
-
ach zoals in Cygnus, gecrashed ivm privedingetjes en een verhuizing, dus geen tijd maar eigenwijs en niet in vm willen gaan, maargoed, iemand merkt op jammer dat DM je vloot niet saved? really? ik heb 50 euro op mn acc gezet voor 3 maanden officers, als je goed de stats in de gaten hebt gehouden zijn er 2 gasten die letterlijk gs kopen om te stijgen (deze dude en die gozer op de eerste plek ) en nee ik ben niet zuur als in een slechte verliezer, want niet saven is mijn eigen fout, maar wel raar …
-
maar weer even de nieuwe bootjes uitlaten On 20-08-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje ________________________________________________ Light Fighter 8 Heavy Fighter 1 Cruiser 34 Battleship 11 _________________________________________ Defender Chief Horizon [DeHomies] ________________________________________________ Small Cargo 17 Light Fighter 40 Heavy Fighter 10 Cruiser 5 Recycler 2 Espionage Probe 2 Rocket Launcher 15 Light Laser 75 _______________________…
-
je kan met commander zien wat er komt, niet meer met spiotech