Search Results
Search results 141-160 of 903.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
thnx komt wel goed
-
daar gaan we dan Kale zei dat ik zou buigen voor hem... en achter de feiten aanliep en maar snel in vm moest duiken... ik mag dan wel een accountje hebben die 10x minder punten heeft, maar je moet wel blijven opletten he De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-08-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje ________________________________________________ Kruiser 7.304 Slagschip 5.302 Interceptor 4.221 Klein vrachtschip 130.038 _______________________________________…
-
Hij kan wel lief zijn lekker hoor Hansie
-
hitje deel 2 op een andere maan On 25-08-2022 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje ________________________________________________ Light Fighter 50.609 Heavy Fighter 9.292 Destroyer 1.018 Reaper 766 Pathfinder 5.463 _________________________________________ Defender Captain Palma [KoZZ] ________________________________________________ Small Cargo 2.312 Large Cargo 2.113 Light Fighter 4.458 Heavy Fighter 1.704 Cruiser 556 Battleship 484 Recycler 173 Espionage Probe…
-
Eerste wapenfeitje in Uriel na een paar dagen hoop gejank en gezeur hier op het forum. Tijd om de uni eens over te nemen. On 25-08-2022 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje ________________________________________________ Cruiser 6.086 Battleship 4.574 Battlecruiser 4.542 _________________________________________ Defender Captain Palma [KoZZ] ________________________________________________ Small Cargo 8.863 Large Cargo 4.344 Light Fighter 3.198 Heavy Fighter 2.330…
-
Quote from INSIDIOUS: “Oorlog begint nu direct XD btw klapstoeltje heet in game Engineer Ultraviolet als het goed is net nieuw aangemaakt dus zou hem moeten zijn (:N hij ligt naast zippy ook ” nee hoor, fout en je kan geen oorlog aan een speler verklaren, alleen aan een alliantie.. maar dat gaat jouw niveau te boven
-
Quote from INSIDIOUS: “oorlog begint nu oorlog stopt als zipp stopt met een kamer huren met piraat en v modus gaat en weer gaat spelen op zijn opgevoerde graveyard acountXD ” dan kun je je lol op, want ik kom ook net als Zippy naar Uriel toe om jou een kopje of 10 kleiner te maken
-
Quote from INSIDIOUS: “idd ik zou zeggen zeggen vlieg dan droeftoeter (;en klapstoeltje maak een acount dan !! of doe net als zip een of ander iligaal uit acountje uit graveyard stunten te debiel om een eerlijk acountje vanaf begin mee te spelen maar via omwegen een of ander opgevoerde acount te verplaatsen van uni naar uni droeftoerss toedelssss ” prima, ik ga een account aan maken dan zie je me vanzelf wel verschijnen. Dan zal ik je laten zien hoe je moet spelen.
-
Quote from Bolder: “Quote from Klapstoeltje: “Daar spelen ze met wat ze hebben, hier niet. Dus de vergelijking gaat om wat ze met een vloot kunnen en niet om kleine sats of defbashes ik geloof dat jij ook heel wat hersencellen kwijt bent als je dat niet in kan zien ” Denk dat je achterloopt En nee, dat kan ik niet inzien zoveel dom gelul. Maar laat je niet weerhouden een account te kopen.... Kun je lekker mee showen.. ” hahaha ik heb nog nooit een account gekocht de enige die dom lult hier zijn …
-
Quote from Bolder: “Quote from Klapstoeltje: “Kijk maar eens naar het topic van DEMA vs Next.. ” Ga je nu Uni 3 vergelijken met deze flut uni??Slaat helemaal nergens op... Dus ja, je bent heel wat hersencellen kwijt Lekker door vliegen.... en posten ” Daar spelen ze met wat ze hebben, hier niet. Dus de vergelijking gaat om wat ze met een vloot kunnen en niet om kleine sats of defbashes ik geloof dat jij ook heel wat hersencellen kwijt bent als je dat niet in kan zien
-
Wauw... ik verlies per geplaatst bericht tussen Piraat en Insidious gewoon hersencellen.... Barry, je hebt een behoorlijk grote bek voor iemand die roept dat hij zo super goed is en iemand "billenkoek" en "genomen zonder vaseline" hebt gegeven.... om vervolgens alleen maar prutraidjes te posten... waar blijven de grote slagen dan? Dit is niet eens het posten waard. Kijk maar eens naar het topic van DEMA vs Next... daar worden oorlogslagen van betekenis gepost... en geen bullshit van 3 tot 8 milj…
-
Quote from Meneer Zwart: “Ik hoop dat ik dit ook nog mag mee maken, klinkt fantastisch ” dan zul je eerst eens uit smurfenmodus moeten komen