Search Results
Search results 181-200 of 634.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 1.431.336.000] Admiral Adama [LoT] vs. kale [REP] (A: 69.945.000, V: 1.361.391.000)
swami_dude - - Rustplaats
PostHaha ik heb wel hard moeten werken voor mijn titel, maar ik gok dat kale in totaal verloren mij wel voorbij is onderhand Ik kreeg het wel voor mekaar om 3x per week gehofd te worden, dus ik bouwde nooit zo'n grote vloten op in mijn tijd Wel respect voor hem dat die gewoon door gaat en rebuild elke keer De aanhouder wint OT: hf met de winst en Kale gl@rb
-
[AGS Top 10][TOT: 3.696.885.000] GeneralDuke [Bro] & Takeoff [Bro] & Swami_dude [Bro] vs. Klapstoeltje [Playbook] (A: 715.684.000, V: 2.981.201.000)
Postfelicitatie topic aan het worden Klapstoeltje en elon jullie had ik al gefeliciteerd, fire rain jouw nieuws hoor ik voor het eerst, dus ook van harte gefeliciteerd met het aankomend vaderschap Nog even en we kunnen een hele nieuwe generatie ogamers verwelkomen, moet ook eens aan de bak
-
[AGS Top 10][TOT: 3.696.885.000] GeneralDuke [Bro] & Takeoff [Bro] & Swami_dude [Bro] vs. Klapstoeltje [Playbook] (A: 715.684.000, V: 2.981.201.000)
PostLekker hoor, eindelijk een ietwat gepast antwoord van onze kant Vloog eigenlijk op Pip dus wou even kijken of klapstoeltje mij niet kon gaan ninja'n en toen bleek zijn vlootje er gewoon offline te liggen Klapstoeltje je was een geduchte tegenstander, ergens vind ik het ietwat jammer dat voor jou de wedstrijd eigenlijk al voorbij was en we je nog snel in de blessuretijd pakken, of is dit meer penalty schieten? Veel succes met minen en irl Blij dat we konden bijdragen aan het feit dat je je geen z…
-
Quote from Bolder: “Tja, als het leuk is om op def te vliegen, en geen risico lopen, dan is het een leuke slag.. gl@rb ” Ach soms moet je defbashen, andere keren nemen we wel risico's, we zitten tenminste niet de halve tijd in vmode Hou jij de hof maar in de gaten
-
Mooie vlootshow, stof die bootjes maar weer eens af Wraxx gl@rb
-
Quote from Jillian: “hallo! Ik ben een beginnende speler in zagadra, ik ben ondertussen wel de beginners bescherming uit, maar zie graag de starters gs mijn kant op komen! alvast bedankt! Jillian ” Onderweg Welkom in de uni, mocht je in de toekomst nog deutjes over hebben dan weet je me hopelijk te vinden
-
Lekkere slag hoor, hf met de winst KyloRen gl@rb
-
[TOT: 170.618.000] JamesCameron [Playbook] vs. Director Tau [ESA] (A: 17.099.000, V: 153.519.000)
PostWat een lekker winstje weer, ik kreeg hem nooit te pakken en bij jou lijkt het wel een persoonlijke farm Director Tau gl@rb
-
Hoor wie vliegt daar kinderen Hoor wie vliegt daar kinderen Hoor wie blaast daar zachtjes tegen mijn maan? 't is een playbooker zeker, met z'n ripjes zeker, zal eens vragen naar zijn naam? Robbendinho, Robbendinho, brengt ons vanavond een bezoek En strooit dan wat deuterium in de één of andere hoek. Shared credits met General en Plofkop
-
Bedankt, maar ik deed niet zoveel bij deze slag
-
Sow 12 mil winst, dat is wel een hele lekkere Tayakra gl@rb
-
Behoorlijk wat nietjes al ook weer een nette winst opgehaald Yondu Udonta gl@rb
-
Leuk turtle krakje, ofja met name een rl spammer hf met de winst Emperor Volans gl@rb
-
Behoorlijk defje waar jullie doorheen gaan daar Hf met de winst, Doubleflux gl@rb
-
Lekker hitje weer, nu gaat de hofspam beginnen Hawkeye gl@rb
-
Haha ik was zelf ook al mijn vloot gaan opschroeven nadat ik m'n maantje had Lekker hoor Blaitos gl@rb