Search Results
Search results 521-540 of 634.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Bolder: “Jongens ( lees vmode haters) dit gaat niet lukken, Gforce gaat daar nooit mee akkoord. En, er zijn meerdere redenen om vmode te gebruiken om NOG te kunnen spelen ! En of je nu een aanval krijgt, en je wilt of moet wraak nemen? dan heb je niet goed opgelet, of de aanval nu kwam van een vmode speler of niet!! ” ben het met je eens dat het waarschijnlijk niets gaat worden met dit idee. Verder zijn vmode hoppers natuurlijk wel het uitschot van de community en kun je er weinig teg…
-
Ja en je kunt gewoon een pop-up maken als ze uit vmode willen komen met: Quote: “Pas op! Als je nu uit de vakantiemodus komt kun je de komende 48 uur vakantiemodus niet terug activeren. Indien je binnen deze tijd niet kunt spelen wordt het aangeraden om in vakantiemodus te blijven. In geval van nood neem contact op met je GO of SGO zodat zij eventueel jouw account in vakantie modus kunnen plaatsen. Weet je zeker dat je dit account uit vakantiemodus wilt halen? Ja / nee” Overigens ben ik wellicht…
-
Ik zie meer iets in het feit dat naast dat vmode een minimale tijd heeft dat je erin moet zitten, geloof 48 uur? Dat als je eruit komt je dezelfde tijd er minimaal uit moet zijn, dus ook 48 uur. Vmode is voor vakantie, als je 's morgens eruit komt en weet dat je er s middags weer in moet dan moet je maar gewoon in vmode blijven imo.
-
Anuvinda
PostHeel veel plezier met GO'n, het is niet zo heel moeilijk, zelfs ik heb het ooit gesnapt En ook nog meteen een nieuwe uni nu zijn ze tegenwoordig wel niet meer zo druk als vroeger, dus zou geen probleem moeten zijn
-
Ik heb wellicht interesse. Ligt eraan wat de spreiding is. Wat ik er mee ga doen? Fleeten, zie de hof van Zagrada van de afgelopen 3 weken als referentie Ervaring heb ik in uni 10 als fleeter en met heel veel vallen en opstaan het vak geleerd. Verder heb ik ervaring in uni 14 als turtle en miner opgedaan. Daarnaast heb ik in Jupiter een tijd de nummer 2 positie weten vast te houden met de grootste vloot. Daar ook twee top 10s gemaakt en toen per ongeluk meer dan 30 dagen in vmode niet ingelogd e…
-
gekoppeld zijn aan een lobby te kunnen ruilen met of koppelen aan een ander Lobby account.
swami_dude - - Spel
PostWaarom hebben ze het inloggen eigenlijk slechter gemaakt? Is hier een reden voor of is het net als met het onoverzichtelijker maken van de gevechtsrapporten en je inbox gewoon voor de lol?
-
Quote from Knigge: “Quote from darkdjproject: “Wel leuk, aanvals blok en nu komen er allemaal acties..... waar je je vloot voor nodig hebt en je kunt alleen vriendschappelijke missies doen. Lekker bezig met die acties. ” Volgens mij is een explo nog steeds geen aanval. ” Misschien bedoeld die dat die z'n vloot gesaved heeft omdat die dacht dat die toch niets kon? Zou het anders ook niet weten waar het over gaat
-
Serieus 9 mw'n?? Wat moeten we daar mee. Ik vind dat 6 toch echt een maximum moet zijn gezien de lage spelersaantallen... Ik moet onderhand echt opzoek naar een add-on of tool die automatisch lege stelsels laat overslaan. Je bent namelijk 95% van de tijd bezig met lege stelsels door klikken in uni's met zelfs maar 5 mw'n.
-
Beter nog de ingame gevechtsrapporten zijn alleen maar onoverzichtelijke gemaakt in plaats van overzichtelijker. Gameforge is actief bezig het spel slechter te maken, vreemd strategie lijkt mij. Zou wel ideaal zijn als er een ingame converter kwam, zodat je ook kunt zien wat er gebeurd is, je weet wel, wat vroeger gewoon standaard in het gevechtsrapport stond.
-
Algemene WW offtopic
PostQuote from TimmiT: “Ik zal nog een simpele hosten ” Leuk, ik doe mee!!
-
Je herinnert je echt niets van mij?? Even denken wat heb ik gedaan wat je wellicht kunt herinneren.. Ehm ik heb nog op de stofzuiger gereden net zoals op de eerste meeting daar, ik kon de bezem niet los krijgen van het haakje, heb jij mij nog mee geholpen om op te hangen... Ik heb je aan de kop zitten zeuren om catan te spelen, maar toen zei je dat we eerst moesten opruimen.. Ehm ik heb een kaartje geschreven voor die boerin, we hebben nog samen rond gelopen om naar die vlekken te kijken die jij…
-
Wth Alca is vergeten dat ik ook langer gebleven was om op te ruimen... En dat terwijl fnord en bloemkolen alleen maar stonden te kijken hoe dat ik stond te stofzuigen en te dweilen de hele tijd!!! Met een bonkend hoofd van de koppijn van het te lang door houden met Davy op de zaterdag ALCA DAT MEEN JE NIET!!!