Search Results

Search results 561-580 of 634.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Quote from KickingAssAndroid18: “We pokeren toch wel met fishes, anders zijn we illegaal bezig volgens mij Pff. Hoe vaker ik hire kijk hoe meer zin ik krijg in Maart volgend jaar Gaan we ook nog allemaal samen ogamen daar hahaha of is dat als enige verboden, een laptop/pc mee te nemen (met internet) Ik heb ook nog Stratego, als iemand daar zin in heb kunnen we dat ook nog spelen ;)” 't is niet verboden, maar de meeste zetten hun account in vm of worden op de meet gecrasht XD

• Eclair!!!! heb jij catan niet geleerd op de meetings? En nu heb je het zelf, nice Ik ga wel weer de schapenkoning van catan worden, want ik hou nu eenmaal van schaapjes

• Ik heb halli galli gekocht, alleen moet je wel oppassen als Syrabi meespeelt, die heeft scherpe nagels XD Dat was echt de beste avond van de duinrelmeet / vakantie

• Ok nu even iets heeeeel belangrijks... Wie neemt Catan mee?? Want dat mag natuurlijk niet missen En volgens mij hadden Fnord en Hippe altijd weerwolven van wakkerdam bij als ik mij niet vergis, weet niet of één van beide komt, maaaaar anders moet iemand anders dat dus meenemen en we zeggen nu al 3 meetings dat we eens risk moeten doen, maar dat heeft nooit iemand bij, wellicht kan ik bij ons thuis het spel meenemen, mits ik niet op de fiets kom wat waarschijnlijk toch niet zo is en dan moet ik m…

• Quote from KickingAssAndroid18: “Quote from swami_dude: “Quote from Alca: “Quote from Poppedoos: “Tuurlijk heb ik whisky bij mij dan Is dan wel privé bezit Aangezien Welpje en ik chef-kok zijn mag er niemand in de keuken komen en daar staat mijn fles whisky dan :paniek:” Blue label voor de organisatie? (a)” Ze moet koken en zich nog eens blauw betalen aan een fles whiskey voor jou (vandaar dat ze het blue label noemen XD) Mwa popje voor mij heb je toch wel nog wat whiskey reserve of niet? Voor m…

• Quote from Alca: “Quote from Poppedoos: “Tuurlijk heb ik whisky bij mij dan Is dan wel privé bezit Aangezien Welpje en ik chef-kok zijn mag er niemand in de keuken komen en daar staat mijn fles whisky dan :paniek:” Blue label voor de organisatie? (a)” Ze moet koken en zich nog eens blauw betalen aan een fles whiskey voor jou (vandaar dat ze het blue label noemen XD) Mwa popje voor mij heb je toch wel nog wat whiskey reserve of niet? Voor mij hoeft het niet perse blue label te zijn hoor, black is…

• Ik hoef dus niet meer de keuken in, ook goed, dan huppel ik wel gewoon wat rond Btw ik ga denk ik heel lief zijn voor poppedoos dat weekend als zij de whiskey heeft @ Onderkoffer, er wordt altijd iets geregeld, heb alleen geen idee wat het is, alvast een algemene waarschuwing, blijf van de wipeend af, daar komen nare dingen van als je daar te enthousiast op zit te wippen Volgens mij had bloemkolen daar trouwens nog een filmpje van XD Edit: Als MrHg met de auto komt kun je beter ook uit de buurt …

• Dat is wel, hoe verder weg van de randstad hoe rustiger op de weg, tenzij je naar Maastricht moet in de spits natuurlijk, maar dat ligt niet aan de hoeveelheid verkeer, maar aan de belabberde infrastructuur Gelukkig zijn ze daar nu eindelijk iets aan aan het doen

• Quote from davyyyh: “Het ligt er maar aan hoe jij 'goed bekend' opvat. Wickedmen is ook 'goed bekend' bij het team en ik kan me niet voorstellen dat jullie hem zo graag bij een meeting zouden willen hebben zeker omdat je dan geen eens je waardevolle spullen zoals je smartphone en portemonnee kan meenemen want voor je het weet ben je ze kwijt. Ik heb zin om te komen maar de datum is nogal ver weg dus ik kan niet met 100% zekerheid vaststellen of ik ook daadwerkelijk kom.” Dan kan ik mijn grootste…

• Ik was deze vakantie omgerekend minder kwijt per nacht hoor Maja ik had ook het goedkoopste van het goedkoopste hotel op hotelspecials.nl gevonden met een 3=2 korting erbovenop XD wat resulteerde in 11,25 per nacht Anyway ik vraag me af hoe meetings in andere landen georganiseerd worden, aangezien wij onderhand het kleinste land zijn met een eigen ogame en we alsnog over de afstanden klagen Je bent binnen 3 uur het hele land door van zuid naar noord

• Alca als je 10 euro in eigen zak steekt voor de organisatie maakt het mij nog niet zoveel uit hoor, zolang het maar geen cent meer is Daarbij is het crisis, vandaar dat mensen nu wellicht zeggen dat het duur is en er vroeger het geld wel voor over hadden... Verder moet je niet naar kilometers kijken, maar naar het openbaar vervoer, vanuit amsterdam ben je er sneller als ik er ben met het OV en ik woon op 28 Km ervan af XD

• Quote from BlubFla: “Yeah ik heb de swami overgehaald voor meetings.... Damn, dus het is mijn schuld dat hij er altijd is! Njaah gezelligheid voor alles ^^” Volgens mij jij en griffyon, toch?

• Ik kom ook wel voor andere dingen dan een meeting van m'n kamer af Maar daar gaat het niet om, 't is gewoon kei gezellig en ik ben blij dat ik ooit overgehaald ben door Fla om toch maar te komen

• Ik vind mezelf in het echt ook een hele normale jongen Volgens mij de rest ook die me al eens op een meeting gezien heeft

• Quote from Edelachtbare: “Quote from swami_dude: “Naast dat ik d.m.v. zelfdiagnose heb vastgesteld dat ik wellicht autistisch ben (nooit officieel op laten testen), heb ik ook de zelfdiagnose gesteld dat ik wellicht ADHD heb, maar daar heb ik me ook al niet op laten testen XD Dus wellicht heb ik beide niet en ben ik gewoon een druk mannetje dat dingen gewoon op zijn manier wil doen edit: en ik hou van edits :D” Hoi, ik kom ook. Graag zou ik mij op de meeting door Psychiater Swami ook willen late…

• Quote from Rena: “Quote from swami_dude: “Quote from goofy: “Mwah 3 uur en 33 minuten (vanuit Haarlem) is net wat te lang reizen vind ik, miss volgend jaar dan maar :)” 't is al 3 jaar ofzo op dezelfde plek :P” En als het in 2013 goed gaat, dan blijft het ook zo En zn quote lijkt wel uit de broncode geplukt, en dat vind ik een hele prestatie voor een niet-computer-kenner. Maarja, ik snap er dan ook niets van :P” Dat bedoel, dat hoort niet zomaar te gebeuren XD Dus hij heeft per ongeluk iets geda…

• Quote from goofy: “Mwah 3 uur en 33 minuten (vanuit Haarlem) is net wat te lang reizen vind ik, miss volgend jaar dan maar :)” 't is al 3 jaar ofzo op dezelfde plek

• Quote from Onderkoffer: “Worden er ook shows opgevoerd? Of is het een vrouwvriendelijk feestje? Quote from wickedmen: “ Quoted from "Onderkoffer" Dresscode is leer btw Cool //<![CDATA[ if (typeof spoilerJSIncluded == 'undefined') { spoilerJSIncluded = true; document.write('<'+'script type="text/javascript" src="wcf/js/Spoiler.js"'+'><'+'/script'+'>'); } //]]> MOD Spoiler (om niet tegen een warn te lopen) Dus ik zal er zeker blij zijn blablablablablabla, lijkt me leuk zoals vorig jaar blablablbla…

• Nou het is natuurlijk zwaar overdreven reageren om even de spierballen te laten zien, om mensen bang te maken ofzo... Iets wat ze van tevoren hadden moeten doen, ik vind het idioten die erheen zijn gegaan om te rellen, begrijp me niet verkeerd, maar de overheid heeft toch ook echt een steekje laten vallen. Denk dat die burgemeester het in eerste instantie gewoon leuk vond om media aandacht te krijgen en landelijk op tv te komen. Dat geilde hem zo op dat hij zich niet bedacht dat hij eigenlijk la…

• Geen pr-ject X verwijzingen meer, want voordat je het weet gooien ze je in een cel Wat een mafketels ook, je mag geen grapje maar maken of de hele ME staat klaar, bah bah (stel je voor dat ze me nu voor deze post komen ophalen :O) DISCLAIMER VOOR MENSEN VAN DE OVERHEID DIE OP HET OGAMEFORUM KOMEN DOORDAT ZE GOOGLEN OP PR-JECT X OID Ik wil geen rellen en ik vind het heel erg domme mensen die dat doen Jezus te belachelijk voor woorden wat voor machtsvertoon ze nu uit de kast trekken, duidelijk gev…