Search Results

Search results 601-620 of 634.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Lu koekjes

swami_dude - - Ex teamleden

bumbje voor Lu Heb ik dat even gemist dat je SGO bent geworden Wat slecht van me.. /me knuffelt Lu Wat ik me trouwens net bedenk, heb ik je de vorige meeting eigenlijk wel een knuffel gegeven?? Volgens mij ben ik er helemaal niet aan toe gekomen... De volgende meet krijg je er minstens 2 van me

• Expo Tut'je

swami_dude - - Handleidingen

Die laatste heb ik al eens gehad.. Volgens mij was het in het nederlands iets van: We hoeven niet bang te zijn dat we verdwalen, want we kunnen altijd de weg vragen aan de vele andere expeditievloten die hier rondvliegen oid weet het niet meer precies was toch alweer een tijdje terug in adromeda ergens

• Lord

swami_dude - - Het OGame.nl team stelt zich voor...

Quote from Lord: “JA dat is zo'n tof plaatje Lu :P. Bedankt Lu en TRUSTNO1, gaat helemaal goed komen. Alleen maar lieve spelers tot nu toe (A)” En dat zei die dus voordat die wist dat ik ook één van z'n spelers was Succes in de draco (beetje laat.. :P)

• Expo Tut'je

swami_dude - - Handleidingen

idd een expeditie neemt een vlootslot én een expeditieslot in Veel succes met expedities

• Lu koekjes

Nah Lu dan moet er ook een kaartje in jouw topic staan he Jezus wat een spammert ben jij, dat heb ik zelfs nog nooit gedaan, iedereen van het team bumben afbeelding1_small.jpg

• Lu koekjes

Gefeliciteerd met je verjaardag Lu koekjes Maak er maar een fijne dag van he en vooral veel taart eten (Ik heb ook geprobeerd een leuk plaatje voor jou te zoeken :P) 120671,xcitefun-happy-birthday.gif

• Red Dragon

Een nieuwe mod met de postcount boven de 1.000 Nah dat is flauw, maar wel leuk om te zien dat je hier al een tijdje rond hangt en ook zelf al aardig wat posts gemaakt hebt Heel veel plezier met modder eten en succes met je trial

• Rey Nemaattori

Gefeliciteerd rey Hoeveel jaartjes is het al?

• Lu koekjes

Lieve Lu Helaas kan ik dit jaar niet langs komen bij jou Of ik kom gewoon toevallig op bezoek, hehe Achja tot ziens op de meeting in oktober En natuurlijk een dikke knuffel En aangezien je altijd leuke plaatjes zoekt voor iedereen heb ik er deze keer eentje voor jou gezocht viewImage.php he bah, dat heb ik weer, m'n plaatje werkt niet dan maar deze, want het werkt echt niet Knuffel.jpg

• Rey Nemaattori

Ik gebruik hem de hele tijd Dus 't is niet zo speciaal als je hem van mij krijgt Rey, maar ik meen het wel hoor Gefeliciteerd met je 2 jaar

• Rey Nemaattori

Rey welkom to the game side Veel succes met in de tool prutsen in plaats van op het board

• Rey Nemaattori

/me knuffelt Rey ook even 't was laatst gezellig kletsen tot half 2 's nachts over de evolutie theorie ed

• uni 6 defje.. moet het nog even iets beter uitbalanceren maar komt wel goed Raketlanceerder ( 184.000 beschikbaar ) Kleine laser ( 80.000 beschikbaar ) Grote laser ( 20.000 beschikbaar ) Gausskanon ( 3.000 beschikbaar ) Ionkanon ( 6.500 beschikbaar ) Plasmakanon ( 1.000 beschikbaar )

• Rey Nemaattori

MET filter!! waardoor ik gelukkig gewoon over de longen kon roken want de vorige keer dat ik dat met een dikke sigaar deed stond ik na 3 kwart buiten te kotsen.. die dingen komen toch nog redelijk best hard aan als je over de longen rookt XD

• Rey Nemaattori

REY Ook jij krijgt een knuffel van mij De enige roker op de meeting.. Hoefde ik uiteindelijk toch niet de hele tijd alleen buiten te staan Was gezelliger dan toen je weg was en ik alleen stond

• queen sylvia

Zozo 2 jaar al, zoals ik al zei net op de irc, je bent een oudje Gefeliciteerd en hopelijk nog vele fijne, gelukkige en gezellige jaren als GO (beetje to much? :P) /me geeft queen_sylvia een hele dikke knuffel

• Lu koekjes

Ik ben zelfs 2 dagen te laat Alsnog gefeliciteerd lu

• Rey Nemaattori

Normaal is het 10 punten!! Rey met z'n 12 punten.... wilde gewoon niet dat ik won

• Lu koekjes

/me knuffelt Lu net als bij het afscheid kan ik er maar geen genoeg van krijgen om jou te knuffelen lu ik kijk uit naar de volgende meet, kan ik jouw weer knuffelen en krijg ik een mooie sjaal (eerste is nog altijd het belangrijkste hoor lutje )

• Rey Nemaattori

Ik ga zelfs een BA bumben.. :O rey 't was gezellig.. was een leuk potje catan, tot jij kwam met je opmerking haha, tot de volgende meeting