Search Results
Search results 141-160 of 634.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Mooie slag man, maar was je geen turtle? Is het moeilijk om minder tijd in ogame te steken?
-
Lu koekjes
PostLu ik weet nog goed mijn eerste meet bij jou thuis, de vuurdoop Bedankt voor de gezellige tijd destijds in l0n3rs, de meest gevreesde alliantie van uni 14, de adviezen toen ik voor trial GO ging en de meetings. Jammer dat ik je niet echt meer gesproken heb sinds mijn vertrek 6 jaar geleden Veel succes irl
-
Goedendag allen van de ogame.nl community. We hadden op discord een interessante discussie waarbij het ging om zogenoemde farm accounts. Een speler bouwt hierbij een account op om vervolgens op een gegeven moment inactief te worden zodat een hogere speler hem kan farmen. Omdat er ook andere spelers kunnen komen raiden wordt ter voorkoming de hogere speler in de vriendenlijst gezet zodat deze kan halten indien er andere raiders komen. Naar mijn mening en dat van mijn alliantiegenoten is dit een d…
-
Quote from Anuvinda: “1 Je moeder (Spacefighter) 2 Opa (Vliegende Hollander) 3 Bla bla bla (Yoshi) 4 Bolsonaro (L.J.E.) 5 Je ego (Timmit) 6 ik kom later wel (Hysteria) 7 bij (Robbendinho) 8 Met reminder ? (Wadloper) 9 Swami_dude 10 11 12 ” Als iemand mij even kan PM'n op discord als die start dan krijg ik een melding op m'n mobiel xD Ben de laatste tijd een beetje inactief in ogame land
-
Goed bezig plofkop Blij dat het niet in playbook's handen is gevallen Jillian gl @ rb en succes met sparen
-
NIEUWE SOLO TOP 10 [TOT: 2.582.502.000] JamesCameron [Playbook] vs. Swami_dude [Bro] (A: 288.845.000, V: 2.293.657.000)
swami_dude - - Rustplaats
PostIk kijk even of ik er nog uit kom, denk dat ogame zn langste houdbaarheid ook wel weer gehad had voor mij, pas als je in vmode zit merk je hoe fijn het kan zijn. Had idd nog even ervoor spioronde gedaan en was eventjes wat minder oplettend. Mooi door de checks heen gevlogen, had eigenlijk gewoon de tab open staan, dusja dan kijk je max 15 min later, maar denk minder en zie je dat je vloot al weg is zodra je wilt saven XD De klap is verder niet zo groot, ben niet eens een rang verloren en volgens…
-
Algemene WW offtopic
PostJa sorry ik pas toch even, heb niet de tijd die ik er graag voor zou willen hebben
-
Bolder zn logica: het is niet te doen om de top te halen zonder DM Je geeft een voorbeeld dat je het wel kan door jezelf als voorbeeld te nemen. Bah wat een zelfverheerlijking... Ik vind het niet zo erg dat andere mijn server betalen, al die extra gsjes die ze kopen vinden toch vanzelf wel hun weg richting mijn recs en vrachters
-
Ik zeg alleen dat ik het zonder DM gedaan heb, hoeveel tijd verschilt best wel. Natuurlijk toen ik veel slagen maakte in Zagadra heb ik er meer tijd ingestoken om te spelen. Hoe verwacht je anders mensen te kunnen crashen als je maar een uurtje per dag tijd hebt. Daartussen heb ik in vmode gestaan en gewoon productie gesaved, als je niet eens weekenden of avonden actief speelt lijkt het mij niet gek dat je dan niet in de top staat. Pay to win is het zeker niet, alhoewel als je iemand hebt met ne…
-
Quote from Bolder: “Quote from swami_dude: “Ik heb 0 DM uitgegeven, zelfs niet de gratis DM en ook niet eens de gratis handelaar die je in week 1 krijgt of die ik op expeditie gevonden heb en ik stond rang 8 voordat ik in vakantie modus ging... Bovendien had ik echt niet veel tijd en heb ik op halve kracht gespeeld met zagadra ook nog onder mijn hoede. Had ik gespeeld zoals ik zagadra heb gespeeld in de zomermaanden toen ik iets meer tijd had dan had ik denk ik top 5 makkelijk kunnen halen. ” Sw…
-
Ik heb 0 DM uitgegeven, zelfs niet de gratis DM en ook niet eens de gratis handelaar die je in week 1 krijgt of die ik op expeditie gevonden heb en ik stond rang 8 voordat ik in vakantie modus ging... Bovendien had ik echt niet veel tijd en heb ik op halve kracht gespeeld met zagadra ook nog onder mijn hoede. Had ik gespeeld zoals ik zagadra heb gespeeld in de zomermaanden toen ik iets meer tijd had dan had ik denk ik top 5 makkelijk kunnen halen. Naja vraag maar mijn alliantie, ik heb echt niet…
-
Je had vroeger toch progame? Daar was commander verplicht, dus iedereen betaalde een bedrag per maand en alle andere DM opties waren uitgeschakeld. Volgens mij is dat mislukt omdat sommige mensen niets willen betalen voor het spel en mensen die wel willen betalen graag juist die extra functies hebben. Het is dus volgens mij al eens geprobeerd en ging niet zoals het moest.
-
Ja mij maakt het verder niet zoveel uit, hou mij er liever buiten, komt de sfeer niet echt ten goede en ik ben eigenlijk al sinds een paar weken langzaam m'n motivatie aan het verliezen o.a. met de wat negatieve sfeer die er soms hangt... Ik ben gaan terug lezen in dit topic en ik vind dat je zelf ook best wel erin vliegt met je opmerking over lucky ogame, volgens mij hapte daar de meeste mensen op, terwijl je zelf eigenlijk al weken roulette speelt met manen en gokt dat daar een vlootje gesaved…
-
Je was wel weken voor de merge al aan het roepen op discord dat je Trucker naar Zagadra te halen om ons te slopen Verder ben ik niet heel actief op #ogame.nl sinds dat dit speelt, gewoon omdat ik eigenlijk weinig zin heb in ogame drama Volgens mij is er zeker wel een zekere houding geweest van 'we gaan die noobs eens leren ogame'n' dus ik snap dat dit sommige in het verkeerde keelgat schiet. Ik heb verder eigenlijk niet zo heel veel zin in die hele ruzie, 't is daarom dat ik mij over het algemee…
-
Leuk vlootje had die al Mooi gespot en geprakt Plofkop KyloRen gl@rb
-
Elon Musk is back in tha house Lekker hitje man, hf met de winst Palpatine gl@rb
-
Lekker hitje Fire Rain, de rebuild gaat al lekker Hf met de winst Captain Marvel gl@rb