Search Results
Search results 161-180 of 634.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Ik was ook niet met ogame bezig maar met rl toen James mij pakte en jullie noemen mij constant noob Overigens toch ik nog vloot had ben ik de enige die hier een puintime niet op eigen puin heeft getimed en een terug getrokken plaatsing + met mijn minivloot meerdere topvloten heeft weten neer te halen door moord en brand te schreeuwen bij de top, maar dat wordt weg gezet als dat je het solo niet kan ofzo Wat is skill in dit spel... iedereen snapt de theorie van alles wat je mogelijk kunt timen oo…
-
pas op dat niemand je werfproductie sloopt...
-
Lekker gepakt wessel, alleen een beetje jammer dat je vandaag ook nog eens mijn werfproductie komt slopen. Verder over de discussie heb ik soms wel mijn mening gegeven over bepaalde dingen en hebben we wel eens ingame over en weer wat sats gebashed volgens mij en een discussie gehad wat wel redelijk is om voor te vliegen en wat niet Maar voor mij waren dit altijd nog gewoon ingame rivaliteiten, dus geen idee dat de emoties zo hoog op aan het lopen zijn xD ik heb bijv wel contact met mensen in ES…
-
Mooi gespot James, hf met de winst Laatste tijd wat minder actief, dus het moest er eens van komen Quote from Willy: “Heerlijk james, je laat het weer eens zien. Wanneer gaan ze het eens leren? ” Bij deze ga ik jou gewoon vriendelijk verzoeken om normaal te reageren hier in plaats van de hele tijd te trollen Ik weet niet of je verliefd bent op James of gewoon bang en denkt dat in z'n holletje kruipen het veiligst is, maar het begint nu wel een beetje vervelend te worden Dus reageer gewoon eens n…
-
Lekker hitje weer, dat jij nog niet verder uitgelopen bent is echt vreemd Zubryyy gl@rb
-
Quote from TheBunny: “Ik zag hem al liggen netjes zelf te weinig ruimers om winst te maken (laat ik ze maar eens gaan maken haha) paar personen gevraagd maar die hadden geen intresse (hoe zou dat nou komen...) had ik die ruimers die ik had toch maar verstuurd dan had ik een leuk aantal van het puin kunnen snoepen ” Ik gok dat je het hierover dan had in PM, ik had zo'n vermoeden toen monfy even later op de rondgaande vroeg om ruimers en jij zei dat die online was gekomen of een spio had gekregen …
-
Lekker eerste hofje mannen Hf met het spenderen van de winst Chief Nebula gl@rb
-
Lekker bezig man, helaas speel ik niet hier, maar mag ik wel in een andere uni mee doen? [TOT: 63.600.000] Swami_dude [Bro] vs. Villain [Playbook] (A: 7.824.000, V: 55.776.000)
-
TDR was zo leuk bezig in een andere uni dat ik ook spontaan zin kreeg om voor de kat z'n k*t te gaan vliegen Trieste def bash [TOT: 2.732.220.000] TheDutchRitual [TFL] vs. Jack Pot [U.S.O] (A: 0, V: 2.732.220.000) Sterren regen 2[TOT: 1.036.042.500] TheDutchRitual [TFL] vs. Hans Worst [U.S.O] (A: 0, V: 1.036.042.500) Sterren regen 1[TOT: 1.339.235.000] TheDutchRitual [TFL] vs. Hans Worst [U.S.O] (A: 0, V: 1.339.235.000) En ik maak zelfs nog winst ook, wat een skils De volgende vloten kwamen elka…
-
Quote from Treinrek: “Hij zei dat ie online was toen die offline was, waarna hij 3 min voor impact online kwam. Sterk verhaal! ” Ik gok dat die de rips zag hangen voor nog een paar uur, berichtje stuurde dat die er was en gewoon op tijd voor de aanval weer inlogde om zeker te zijn dat die niet door vloog? Dat is wat ik van het verhaal maak
-
Mooi gespot en lekker winstje, hoop dat ik je nog voor kan blijven Proconsul Puck gl@rb
-
Lekker prakje weer monfy hf met de winst Friend had je nog niet op een foutje kunnen betrappen, helaas dat het zandmannetje iets te vroeg langs kwam gl@rb
-
Lu koekjes
PostGefeliciteerd Lu
-
Plofkop jammer dat je net niet op tijd weg kon komen James mooi gespot en gevlogen, helaas zijn wij weer wat vuurkracht kwijt... Plofkop gl@rb
-
Of gewoon de halt op 0 uur zetten Verder heb ik al van Crispman IPR mogen ontvangen, hij weet er dus al vanaf
-
Spotte hem met 20 min tijd, dus snel gevlogen, normaal betrap ik hem namelijk niet snel op een foutje Bleek het na de slag dat die ook helemaal geen foutje gemaakt had en ik niet op sa pinto vloog maar op een halter Achja de winst is er niet minder om De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Swami_dude [DaS] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 1.537 Zwaar gevechtsschip 230 Kruiser 417 Slagschip 100 In…
-
Lekker prakje weer en wat een mooie winst die je daar ophaalt het gevaar gl@rb
-
Lekker slagje weer Monfy Achterhoeker gl@rb