Search Results
Search results 241-260 of 407.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Wie reageert er na jou?
Gorilla - - Thuisplaneet
PostJaa ik denk Middnight
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “dus je kan er gerust 300 - 400 miljoen winst aftrekken. ” En toch nog meer dan 1,2 miljard winst uit die kleine aanvallen, daarna rene nog lekker 2 miljard punten laten kwijtraken
-
[TOT: 6.374.062.000] Chizo vs. Abremsev [WOM] (A: 774.042.000, V: 5.600.020.000)
Gorilla - - Hall of Fame
PostQuote from Abremsev: “Begint een beetje op al die i en v accountjes van jou te lijken mr rocket! ” Speel maar in 2 uni dus lijkt me sterk dat ik "al die i en v accountjes" heb?
-
[TOT: 6.374.062.000] Chizo vs. Abremsev [WOM] (A: 774.042.000, V: 5.600.020.000)
Gorilla - - Hall of Fame
PostNa die aanvallen in hyperion zat het er een keer aan te komen dat hij neer ging in een andere uni
-
Wie reageert er na jou?
Gorilla - - Thuisplaneet
PostNu Dizzy
-
Wie reageert er na jou?
Gorilla - - Thuisplaneet
PostNee independence
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “Ogame loopt flink achteruit als zelfs Gorilla een nieuwe nr1 slag maakt. ” [AGS #1][TOT: 3.272.424.000] The Realest [Legion] & Tom Marvolo Riddle [Legion] vs. renederoij [Spartans] (A: 629.529.000, V: 2.642.895.000) Lijkt er meer op dat rene niet kan ogamen Quote from Zaphod Beeblebrox: “Alsjeblieft zeg, als je wat verprutst wees dan ook een vent. Hier zeg je alleen maar dat je een slechte verliezer bent... ” Heeft hij ook, ik had nog 240k lgs gebouwt waardoor er …
-
Quote from Simba: “haha wel raar dat jij nog mag spelen met je duo accounting.... du kleinen swein! ” Apart dat je nog steeds denkt dat ik een multi ben.. duidelijk gezien toen in de alliantie app dat wij 2 andere personen zijn. Quote from Simba: “daarnaast vraag ik me af hoelang het duurt voordat je weer v mode in gaat. Fire 2.0 ” Haha NU!
-
Wie reageert er na jou?
Gorilla - - Thuisplaneet
PostPerfect! Gekke gok, LORD?
-
Quote from renederoij: “je kan me lg nog niet aan maar gl vandaag ” Kom maar op ben niet bang voor jou jij krijgt straks ban voor bashing haha!
-
Quote from renederoij: “ik wist dat ik ging verliezen lol ik had niet voor niks recs getimed en niet me hele vloot gestuurt . ik voel hier niks van jij wel rest van je planeten komen ook aan de beurt. ” Haha wist dat je dat ging zeggen om je te verschuilen, jij meer verlies dan mij, jij voelt meer... al mijn verliezen zijn volledig gesponsord door je alliantie genootjes wat een pret!
-
Mafkees ging mij aanvallen ik vroeg of hij terug wilde ging gewoon door helemaal gek geworden omdat ik hem heb geraid vannacht. Aanvaller heeft groot deel van het puin maar 2miljard verlies voor aanvaller vond ik mijn kleine 1 miljard verlies wel waard. (De verliezen volledig gesponsord door Ex Play) Heb ook nog een leuk kerkhof ontvangen wat het nog leuker maakt. Ex Play hoop dat jullie allemaal stoppen in Ganimed De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-02-2020 --:--:--, toen het tot een g…
-
Nachtje raiden op Ex Play top,1 miljard gs totaal gestolen van de makkers. Bedankjes; @fire rain Bedankt voor de inspiratie over het vmode hoppen, was een leuke nacht! @Simba @Hitsugaya Toushiro @renederoij Bedankt voor de 1 miljard gs die ik lekker meeneem in vmodus, volgende keer toch maar saven? De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-02-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller SnitchHawk [Playbook] ________________________________________________ Slagschip 5.000 Groot vra…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-02-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller SnitchHawk [Playbook] ________________________________________________ Slagschip 5.000 Groot vrachtschip 1.000 _________________________________________ Verdediger DeutHawk [Ex Play] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.956 Zonne-energiesatelliet 4.336 Crawler 1.000 Raketlanceerder 1.592 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Sni…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-02-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller SnitchHawk [Playbook] ________________________________________________ Slagschip 5.000 Groot vrachtschip 1.000 _________________________________________ Verdediger DeutHawk [Ex Play] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.950 Spionagesonde 572 Zonne-energiesatelliet 3.611 Crawler 1.000 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller SnitchH…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-02-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller SnitchHawk [Playbook] ________________________________________________ Slagschip 5.000 Groot vrachtschip 1.000 _________________________________________ Verdediger DeutHawk [Ex Play] ________________________________________________ Groot vrachtschip 2.140 Zonne-energiesatelliet 2.140 Crawler 1.000 Raketlanceerder 1.312 Kleine laser 937 Grote laser 125 Gausskanon 8 Kleine planetaire schildkoep…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-02-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller SnitchHawk [Playbook] ________________________________________________ Slagschip 5.000 Groot vrachtschip 1.000 _________________________________________ Verdediger DeutHawk [Ex Play] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.950 Zonne-energiesatelliet 2.797 Crawler 1.000 Raketlanceerder 2.386 Kleine laser 1.266 Kleine planetaire schildkoepel 1 ______________________…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-02-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller SnitchHawk [Playbook] ________________________________________________ Slagschip 5.000 Groot vrachtschip 1.000 _________________________________________ Verdediger DeutHawk [Ex Play] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.950 Zonne-energiesatelliet 3.913 Crawler 1.000 Raketlanceerder 5.235 Kleine laser 182 Grote laser 270 Kleine planetaire schildkoepel 1 ________…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-02-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller SnitchHawk [Playbook] ________________________________________________ Slagschip 5.000 Groot vrachtschip 1.000 _________________________________________ Verdediger DeutHawk [Ex Play] ________________________________________________ Groot vrachtschip 800 Spionagesonde 209 Zonne-energiesatelliet 3.132 Crawler 1.000 Raketlanceerder 1.715 Kleine laser 1.311 Grote laser 86 Ionkanon 6 Kleine planet…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-02-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller SnitchHawk [Playbook] ________________________________________________ Kruiser 4.403 Slagschip 2.452 Groot vrachtschip 1.256 _________________________________________ Verdediger DeutHawk [Ex Play] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.950 Zonne-energiesatelliet 4.513 Crawler 1.000 Kleine laser 1.183 Grote laser 179 _________________________________________ Na he…