Search Results
Search results 181-200 of 221.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Verbrandingsmotor
PostQuote from mesalah: “Een kleine toevoeging om verbrandingsmotor interessanter te maken. Per niveau stijgt de opslagcapaciteit van een groot vrachtschip met 1 % beginnend na verbrandingsmotor lvl 6. Dus iemand met verbrandingsmotor lvl 12 heeft 6 % extra opslag. Dat maakt dat 1 groot vrachtschip dan 26.500 eenheden kan vervoeren. Bij lvl 20 is dat bv 28.500 eenheden. ” Opslag is al niet afhankelijk van Deut het word weg gerekend...Zet een slotje op dit topic want ver zal het niet komen...Wel voor…
-
Meeting Ogame.nl
PostQuote from Anuvinda: “Quote from Kreela: “Quote from Anuvinda: “Idk, ik lees zelfs dat er al een datum bekend is ” Als de Admin en Community Admin zouden reageren.... @Anuvinda wil je een community meeting of niet? We kunnen elkaar wel gaan Post Hunten maar veel schiet je der niet mee op....Wacht op de Admin/Community Manager. Die Community Magager heb ik al een tijdje niet gezien... ” Huh waar heb jij het nou weer over. Ik heb zelfs al betaald. De locatie is al geboekt en ik heb al vrij gevraag…
-
Meeting Ogame.nl
PostQuote from Anuvinda: “Idk, ik lees zelfs dat er al een datum bekend is ” Als de Admin en Community Admin zouden reageren.... @Anuvinda wil je een community meeting of niet? We kunnen elkaar wel gaan Post Hunten maar veel schiet je der niet mee op....Wacht op de Admin/Community Manager. Die Community Magager heb ik al een tijdje niet gezien...
-
Meeting Ogame.nl
PostQuote from Anuvinda: “Quote from Kreela: “Quote from Anuvinda: “Komt @Kreela ook? ” Als je het zo graag wilt...Lees de post hierboven...Hebben jullie me nou gepromoveerd tot Community Officer? Laten we die kroeg invaden minderjarigen zijn welkom als iemand op ze let natuurlijk hun ze zijn gebonden aan de Fanta en Coca Cola..Dan word ik wel de klaarover van de meeting RIP ME. ” Ik las ergens dat de meeting in Bergen op Zoom was en niet in Hilversum ” Dat is nog niet geconfirmed....Helaas kiest ga…
-
Meeting Ogame.nl
PostQuote from Anuvinda: “Komt @Kreela ook? ” Als je het zo graag wilt...Lees de post hierboven...Hebben jullie me nou gepromoveerd tot Community Officer? Laten we die kroeg invaden minderjarigen zijn welkom als iemand op ze let natuurlijk hun ze zijn gebonden aan de Fanta en Coca Cola..Dan word ik wel de klaarover van de meeting RIP ME.
-
Meeting Ogame.nl
PostWaarom niet een plaats die centraal staat...Wat dachten jullie van Hilversum nl-nl.facebook.com/cafevue/ lekker centraal alle treinen komen der langs.....Clubs zijn tot 5 uur open pak de ochtend trein op de weg terug.....Kreela staat op de pagina maar waar tja dat is de vraag.....Hoewel de Autisten DarkCrew.... Quote from Kaj: “Quote from Anuvinda: “Komt @Kreela ook? ” Ik kom alleen maar als @Kreela komt ”
-
Infocompte
Post*knip* RoadRunner 18/02/2018 18:00u - Warn voor offtopic
-
Gewoon een java script gebruiken gameforge heeft het normale script iets aangepast waardoor het auto opened staat....Eclipse help je verder het is geen usernaam maar een programma waar je javaSE/JavaScript mee kunt maken het is vrij simpel. eclipse.org/downloads/ hier als je me niet vertrouwd vraag een moderator/admin het na.
-
Dan bedenk ik wel de manieren.
-
Quote from wickedmen030: “Wat een gekkerd ben je ook Kreela Kan je me gs bezorgen in uni 3 ” Gewoon normaal...... Mensen in UNI3 zeiden dat je moons kocht iemand zag je op de phalanx met een M.O.O.N.S vloot. Ik heb al die noobs of Meneer Eindbaas die me manen regelen.. ______________________________________________________________________________________________________ @wickedmen030 @Anuvinda @Alpatsjino @TimmiT @Wadloper @Coasterfreak
-
Expo tutje
PostQuote from Jillian: “Quote from Kreela: “Als je voor DM gaat is 1 KV of LG al genoeg....Als je voor grondstoffen gaat volg @Jillians voorbeeld. Voor schepen stuur 1 deathstar(Op eigen risico) dat komt omdat wat je hoeveel je vind afhankelijk is van de Structurele Integriteit. ” met een deathstar op expo gaan duurt te lang, en is gwoon zonde als je een zwart gat tegen komt. gewoon, vrachters en 1 gevechtsbootje voor max rewards. klaar. niet moeilijk doen ” Doe ik niet.............................…
-
NR7 De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-02-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Kreela [Abh] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 1.667 _________________________________________ Verdediger Menatic [oNe] ________________________________________________ Zonne-energiesatelliet 156 Raketlanceerder 3.607 Ionkanon 1.093 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Kreela [Abh] ________________________________________…
-
NR5 De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-02-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Kreela [Abh] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 1.667 _________________________________________ Verdediger legget ________________________________________________ Groot vrachtschip 40 Spionagesonde 26 Raketlanceerder 5.479 Kleine laser 1.705 Grote laser 1.725 Gausskanon 340 Ionkanon 2.115 Plasmakanon 216 Kleine planetaire schildkoepel 1 Grote planetaire sc…
-
NR3 De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-02-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Kreela [Abh] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 1.667 _________________________________________ Verdediger densi by sun ________________________________________________ Klein vrachtschip 17 Groot vrachtschip 138 Licht gevechtsschip 12 Zwaar gevechtsschip 17 Kruiser 7 Slagschip 25 Spionagesonde 20 Bommenwerper 6 Zonne-energiesatelliet 61 Vernietiger 6 Inter…
-
Hallo allemaal het is 40% maankans dag . Laten we Gameforge zn inkomsten verpesten door Noobs manen te geven ook de Fleeters vinden dit niet leuk....Alle manen van vandaag(Niet opgetelde Eerste Ronde dead rapporten) 10 stuks in totaal.......Lekker Algemeen Artikel.. Wij dan der meer maken dan mij? Anders hadden die noobs moons lopen kopen je weet hoe ze met kinderen omgaan voornamelijk Rich Kids. Haal die 40% actie maar weg of laat het gelden voor MOONS only........Lolz NR1 De volgende vloten kw…
-
Koloboten boost
PostQuote from saabniE: “Quote from Flugel25: “Quote from Kreela: “Een + Energietech lvl 16(Der is een ingeneur actief omdat ik soms een jaar abonnement koop) * Fusiecentrale (Level 19) * * 0 * 0 * 4.648 * 21.320 * De vloten van de NR 1 zn 50K sterren maakt Gemini moeilijker om Sats te handhaven dus daarom de fusie hoewel de NR1 EnergieTech lvl 14 heeft. * 1 * ea5bf2cc93e52e22e3c1b80c7f7563.gif * [-A-] Alpatsjino (18.737.621) * * 620.836.514 * 2 * ea5bf2cc93e52e22e3c1b80c7f7563.gif * [-A-] Known (4.…
-
Expo tutje
PostAls je voor DM gaat is 1 KV of LG al genoeg....Als je voor grondstoffen gaat volg @Jillians voorbeeld. Voor schepen stuur 1 deathstar(Op eigen risico) dat komt omdat wat je hoeveel je vind afhankelijk is van de Structurele Integriteit. Met het raiden heb je zo een deathstar.
-
Verbetering IGON
PostQuote from Jillian: “Quote from Yggdrasill: “Het cappen van de tijd is ook niet goed, want dat zou weer betekenen dat IGON onderzoeken na een bepaalde tijd ook niks meer uitmaakt. De kosten zullen dan ook zo hoog zijn dat je een onderzoek sneller onderzoekt dan dat je ooit de grondstoffen ervoor verzameld, dat slaat ook nergens op. ” je kan toch ook gebouwen/eenheden sneller bouwen dan dat je de grondstoffen binnenhaald? waarom zou dit dan voor onderzoeken niet mogelijk zijn? Ik zou zelf niet ee…