Search Results
Search results 201-220 of 221.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from wickedmen030: “Quote from Anuvinda: “Quote from Coasterfreak: “Quote from wickedmen030: “Of zijn er alleen maar zoveel spelers? ” niffo kijk als je gwn beetje doekoe erin pompt dan ben je gelijk top donnie a matsko ” Niffo? En ik maar denken dat hij Adil heette ” Zo noemen alle Marokkanen elkaar. Is voor de ibahesj, anders kunnen ze makkelijk opsporen ” ~Red Dragon @ 12-02/20:53 - Waarschuwing voor trolling/flaming en het aanzetten tot een quote pyramide
-
Veiling items kopen.
PostGameforge zal met meer Constructie acties moeten komen misschien dat de PlaneetVelden actie samen kunnen komen met de Constructie boosters ze horen toch al onder de TAB Constructie. Ik zie de verkoop al stijgen.
-
Der komt een merge aan jongens en meiden. Waarom opent gameforge anders 3 unis kort achter elkaar? Je kunt een som maken door de andere unis te vergelijken met de Speed en het onderlinge punten verschil bijna gelijk is getrokken tel dat op en je weet ongeveer wel welke uni gaat mergen met 2 andere(Op keuze) daarom moeten der nu 3 unis zijn met bijna gelijke punten de ontvanger unis zullen sneller zijn dan je vorige uni meestal verschilt het niet veel Andromeda---->UNI3(Veel punten door ouderdom)…
-
Veiling items kopen.
PostIk koop ze altijd in als der zn actie is . Meestal 1 keer per maand komt die actie voorbij. Zoals Appie zegt je kunt gaan staren maar om bots tegen te gaan moet je soms wel handmatig herladen door dat de display kan freezen.
-
Koloboten boost
Post@Flugel25 je kunt prima op kleine planeten leven wat veel mensen niet weten is dat er een paar trucjes zijn om heel veel velden te besparen niemand die kijkt naar de fusie centrale oh ja die kon je eff........ Maar toch een handig idee zodat mensen eventueel robos en super werfen kunnen spammen. Een + Energietech lvl 16(Der is een ingeneur actief omdat ik soms een jaar abonnement koop) * Fusiecentrale (Level 19) * * 0 * 0 * 4.648 * 21.320 * De vloten van de NR 1 zn 50K sterren maakt Gemini moeil…
-
? Je hebt het antwoord all van de algemene community. Tja dan moet je zelf de recs afkopen als dat niet kunt tja jammer dan.Money decides.
-
Verbetering IGON
PostIk zie wat jullie bedoelen. Je bedoeld dat jullie in plaats van dat het IGON als 1 lab word gezien(Een lang breuken wortel) dat het eigenlijk als (Losse)meerdere labs word opgeteld Voorbeelden: Onder de huidige IGON regels word de verkorting tijd steeds kleiner omdat de breuk steeds hoger word.Een onderzoek lab lvl 2 verminderd de tijd bij 1/2 bij lvl 3 1/3 enz............Een IGON lab level 92 verkort slects 1/92 dan worden onderzoeken nauwlijks verkort. Voorbeeld nieuw idee: Als ieder IGON link…
-
14.886km (163/257) Recentelijk nog mn 10nd planeet gehaald na zn 16 pogingen was dit de grootste op pos 7 meestal is pos 8 bezit in itjes land. Maar ik terraform meer dan gemiddeld nodig is, En ook ben ik met dit projectje bezig 100% fusie power bespaart een hoop velden en fusies leveren meer punten op(Met energie tech lvl 17) . Het is uiteindelijk hoe je speelt(Door het extreme gebruik van massieve sterren vloten in gemini is iedereen bijna miner-turtle geworden de R-Factor) Oh ja die sats op e…
-
Meestal krijg je dit als gemiddeld resultaat als je 5x stuur in een onverkende sector. Vloot consistity 1KV op 1uur tijds duur . Dit is hoe je het bests de meeste kansen genereerd om DM helaas nu ff niks. Maar ik zit in gemini waar de nr1 600mil punten heeft dus wat Flugel zei betere results hoe hoger de NR1 is geld ook voor de top 100 die in Gemini een extreem punten verschil heeft. - Expeditieresultaat 25.01.2018 23:48:55 Van: vloot commando Op een verdwaalde planetoïde lagen de grondstoffen v…
-
Jammer dat mn berichten van de 9x event gedeleted zijn. Maar je vindt wel wat hoor. Stuur gewoon 4x 1 kv op 1 uur naar een sector en daarna doe je het zelfde bij de volgende sector had zn 50K DM gevonden daardoor waardoor ik vandaag mn gsjes kon redden van Appies sterren vloot. Let wel op dat het vinden nog steeds random is zelfs als je op maximum uren vliegt. Verliezen van piraten is dan ook niet erg met 1 klein vrachtship. Oh ja Appie met zn 600 mil punten heeft der ook voor gezorgt dat Gemini…
-
Ik liep een beetje na te denken waarom Gameforge überhaupt opslag gebouwen toestaat op manen maar ze zijn nog nutteloos. Dus ik liep een beetje te denken om ze toch een beetje nut te geven. Stel je voor je opslagen op je planeet zijn vol en je hebt opslag gebouwen op je maan. Zou het niet leuk zijn dat de maan opslag de grondstoffen van de planeet opslaat als ze vol zijn op de bijbehorende planeet? . Misschien dat der nog een gespecialeerd gebouw voor de maan moet komen die dat unlocked bijvoorb…
-
chatbar problemen
PostHeb het zelfde oh ja gebruik op smartphones de Mercury browser met de Aanwijzer plugin.Zo kun je ook sprongpoorten gebruiken zonder dat het deelvenster verdwijnt.Ogames java is zo gemaakt dat het extreem veel hinder op mobiele browsers veroorzaakt maar waar een Kreela is een Weg. Wat wel irritant is dat mijn Forum Rank geglitched is want de Profi rank komt bijna niet bij mensen voor.
-
Oh der zijn veiling bots te vinden.En sommige mensen gebruiken het ook.Die hebben geen last van die bug.
-
* Diameter * 11.118km (173/175) * Temperatuur: * -163 °C tot -123°C Klopt veel niet vooral met plek 15.Der is -181 voorkomend op manen. Satellieten maken precies 0 energie daar.Nadat je energie tech hoog genoeg is moet je zonnecentrale degraden en op full fusion gaan.Dit zorgt der uiteindenlijk voor dat je ook hier hoge minen kan draaien. * Diameter * 12.372km (216/216) * Temperatuur: * 205 °C tot 245°C Deze nr1 planeet is bijna net zo groot als de thuisplaneet.Ik gebruik ze zodat ik een deut a…
-
Structuur recyclen
PostQuote from blaargh: “Naast het afbreken van structuur wil ik een nieuwe optie introduceren, het recyclen van structuur (gebouwen, faciliteiten) in grondstoffen. Waar het afbreken van structuur nu grondstoffen kost, moet het recyclen juist grondstoffen opleveren. Wie gaat dat nou precies uitvoeren? Deze man: 661b807bc0ea90a072494a102a6d76.jpg Ook wel bekend als de schroothandelaar. Omdat dit ook maar een simpel persoon is, hanteert hij een initieel startbod van 2.000 DM voor het afbreken van 1 le…
-
Reclame Ogame?
PostQuote from Alpatsjino: “6axwOMijn zoontje zat een beetje te spelen op een Nederlandse simpele spelletjessite, en toen ik even meekeek viel mijn oog op het volgende: 6axwOhttps://imgur.com/a/6axwO Is Gameforge eindelijk wat reclame aan het verspreiden voor Ogame? 6axwO *KNIP* ” ][Lord][ [18-09-17 rond 20:10] Pre-warn voor belediging