Search Results
Search results 61-80 of 221.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 732.416.000] Plofkop [Bro] vs. FCDENHAAG [Psy Corp] (A: 10.455.000, V: 721.961.000)
Kreela - - Hall of Fame
PostDaarom hou ik poep saves. We hadden in ESA er al over dat het mogelijk was om iemand te pakken terwijl die op het toilet zit. Nou daar is die Toilet slag. Succes met het Afvegen FCDenhaag.
-
[TOT: 8.420.000] Kreela [ESA] vs. cmeilink [FSA] (A: 600.000, V: 7.820.000)
Kreela - - Hall of Fame
PostMeneer ligt in mn inner met telkens meer kv als ik hem aanval. Trucker had me gestuurd dat het een novice was. Hij zou Gaus kanonnen maken maar daar kwam helemaal niks van waar na een week. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-02-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Kreela [ESA] ________________________________________________ Slagschip 2.579 _________________________________________ Verdediger cmeilink [FSA] ________________________________________________ Klein vrach…
-
Quote from Knigge: “Quote from Kreela: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Het idee zie ik zelf ook wel zitten. Eerst gevonden DM opmaken en daarna pas aan zuur verdiende centen zitten van de spelers. Dit zou GF zeker sieren. ” Yup dat geeft moderators/S(GO/Admins rust. Ik ben net trouwens weer Forum active ik heb altijd een winterstop om een perma ban te ontlopen zoals wickedmen maar zo gemeen ben ik ook weer niet beter bekend als een cooldown period. ” Ik vond het getrol idd wat minder, welkom te…
-
[TOT: 887.169.000] JamesCameron [Playbook] vs. jedi995 [ESA] (A: 70.125.000, D: 817.044.000)
Kreela - - Hall of Fame
Post@JamesCameron ik denk dat die in slaap is gevallen D:
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “Het idee zie ik zelf ook wel zitten. Eerst gevonden DM opmaken en daarna pas aan zuur verdiende centen zitten van de spelers. Dit zou GF zeker sieren. ” Yup dat geeft moderators/S(GO/Admins rust. Ik ben net trouwens weer Forum active ik heb altijd een winterstop om een perma ban te ontlopen zoals wickedmen maar zo gemeen ben ik ook weer niet beter bekend als een cooldown period.
-
Aangezien er een aantal klagen over dat hun account word verwijderd omdat ze denken dat "DM" je account tegen verwijdering beschermt dat is dus niet zo. Wel vind ik dat gevonden DM eerst uitgegeven moet worden. Dus bij deze laten we de 2 soorten DM omdraaien. Geen gezeik over accounts die magische verdwijnen. Voordeel= Het aantal itjes maakt de bestaande spelers groter en hun vloten ook. In sommige landen zijn ze hier al letterlijk 20 jaar verder. Nadeel: Accounts kunnen alleen nog worden verwij…
-
[TOT: 452.102.000] JamesCameron [Playbook] vs. RenRunJewelria [ESA] (A: 5.075.000, V: 447.027.000)
Kreela - - Hall of Fame
PostRoadRunner 30/11/2018 11:00u - Post geknipt wegens ongewenste inhoud
-
[TOT: 452.102.000] JamesCameron [Playbook] vs. RenRunJewelria [ESA] (A: 5.075.000, V: 447.027.000)
Kreela - - Hall of Fame
PostQuote from swami_dude: “Jammer Kreela, ik had je graag zelf geprakt Lekker slagje James, niet te hard uitlopen he, ik ben nog bezig met m'n rebuild... edit: Ahumm... minen, ik ben nog bezig met minen bedoel ik ” Jonge Swammi die gast is gewoon zo Nolife AIer die je massaal in de schandpalen van Event servers tegen kwam destijds. Veel mensen waren al boos dat die noobs werden gemerged in Zagadra terwijl ze eigenlijk allemaal in Gemini hadden moeten gemerged worden.
-
Kreela - - Hall of Fame
PostQuote from TheDutchRitual: “Quote from Kreela: “Wacht maar totdat zn spio acties gaan checken. De tussen tijd tussen spio is te kort om niet Antigame te zijn ” Antigame is weer toegestaan https://board.origin.ogame.gameforge.com/index.php/Thread/7505-Ogame-6-0-Tolerated-Addons-Tools-Scripts-Skins/?postID=60535#post60535 ” Het is nog steeds cheating jullie noobs kunnen geen eens zonder plugins spelen laat staan mods en AI's. JamesCamaron had al een waarschuwing moeten krijgen aangezien ik lekker …
-
Kreela - - Hall of Fame
PostQuote from JamesCameron: “Quote from Wickedness: “wat een overkill james ” Ik moet wel aangezien jij de buurman van deze mafkees bent Ik ben diep beledigd @Kreela dat je @Balaban de betere fleeter vind... Hoe kan hij fleeten vanuit vmode in zagrada?!?!?! of.... het is me allemaal ineens duidelijk!!! Balaban is ook een cheater! Maar dan nog geniepiger want zelfs 007-Kreela kan zijn praktijken niet aan het licht brengen...!!!! WAAAARRRRR ZIJN DE GO'S?????? ” Wacht maar totdat zn spio acties gaan c…
-
Kreela - - Hall of Fame
PostHij loopt te antigamen aangezien meerdere mensen in de alliantie zeide dat die wel heel snel is met alle planeten coord intikken. Hij loopt ook te Aien tegenwoordig als je ogame hackclient zoekts heb je complete AI's met phlanx trace functie alles. Net zoals de meeste op de event servers lopen ze allemaal te AIen. Helaas ga ik het nu ook gebruiken omdat ik al eigenlijk weet van iemand van de event server welke Client dat is en het is hele slimme. Waar je zelfs je online tijd kan instellen. Als j…
-
[TOT: 74.148.500] RenRunJewelria [ESA] vs. Blinkin [SIC] (A: 6.593.000, V: 67.555.500)
Kreela - - Hall of Fame
PostHet volgende slachtoffer van de Bombersquad. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller RenRunJewelria [ESA] ________________________________________________ Groot vrachtschip 200 Slagschip 1.150 Bommenwerper 2.354 Vernietiger 1.268 Interceptor 132 _________________________________________ Verdediger Blinkin [SIC] ________________________________________________ Groot vrachtschip 350 Recycler 35 Spionagesonde 11 Zonne-energiesatelliet …
-
[TOT: 46.778.000] RenRunJewelria [ESA] vs. fnatic [Bro] (A: 4.720.000, V: 42.058.000)
Kreela - - Hall of Fame
PostTrolled the fnatic one.
-
[TOT: 46.778.000] RenRunJewelria [ESA] vs. fnatic [Bro] (A: 4.720.000, V: 42.058.000)
Kreela - - Hall of Fame
Post@Elon MuskIk zag je spio's maar no way u gona catch me Bro.
-
Kreela - - Hall of Fame
PostMet 80% puin is het mogelijk dat is het probleem.
-
Kreela - - Hall of Fame
PostIk dacht van... Ze moeten het weten. Dat ze hun vrachters moeten saven. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller RenRunJewelria [ESA] ________________________________________________ Slagschip 1.033 Bommenwerper 2.065 Vernietiger 1.142 _________________________________________ Verdediger fnatic [Bro] ________________________________________________ Groot vrachtschip 300 Spionagesonde 33 Zonne-energiesatelliet 608 Raketlanceerder 10.0…
-
[TOT: 12.149.716.000] BlackHawk [Playbook] & Klapstoeltje [Playbook] & Hitsugaya Toushiro [Playbook] & JamesCameron [Playbook] vs. fire rain (A: 1.956.617.000, V: 10.193.099.000)
Kreela - - Rustplaats
PostQuote from fire rain: “heerlijk ik ga lekker verder slapen hf met de winst ” Onze alliantie zag de laatste tijd steeds vaker je vloot voorbij komen tijdens het delen van spio rapporten. Jammer dat je gepakt bent Fire Rain D: . Hoop dat je verder gaat spelen GWLRB. Have fun with the profit Fleeters. HT : Dat eerste stuk witte tekst... Heb je dat niet eerder gepost tijdens je andere Top 10 slagen?
-
Ik zie bommenwerper vloten vaak vliegen met slagschepen als vrachter+support vloot. Example: 2000 BW en 1000 SS moet toch prima opslagruimte zijn toch? De opslagruimte van een bommenwerper is ook een beetje realistisch. Hoe kan een bommenwerper al die bommen meenemen en dan zn grote opslag ruimte hebben?... Daarom heeft die een kleine opslag ruimte precies zoals in het echt.