Search Results
Search results 141-160 of 221.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Ook is de noob protectie groter geworden ik bedoel sinds andro des tijds kon je nogal wat graviton projecten vinden omdat de punten redelijk dichtbij lagen nu kan een speler met 400K punten rustig achter talloze itjes gaan bouwen, Zoals in gemini heeft vrijwel elke groene speler al gravi gehaald die uit protectie komt.
-
Als het een miner account is overweeg ik om hem te nemen maar ben niet zeker.Zelf ben ik ondertussen een Bomber-Miner in Gemini het is een lui account.Dus de klik lijkt der op..Hmm misschien msg je me...PS Jillian het de eerste keer dat ik een account wil overnemen via officiële regels...In ieder geval ben interested.
-
Quote from Anuvinda: “Komt er nog een sectie voor deze uni op het forum? Of waar moet ik een oorlog verklaren? ” Direct bij de GameAdmin die te laat is met de forum sectie...Waar is je account Thread Anuvinda? De ene met dat afleveren van een Chinese bot account. De GameAdmin is helaas weg gevlucht naar de Gameforge bunker in Berlijn Duitsland met nummer 666 in zn post count
-
DM gekocht
PostOfficieren bundels zijn erg in trek de laaste tijd die van mij loopt nog tot 2019 door...Maar ga nou geen Troll topic starten omdat je een actie bent misgelopen..
-
Kreela hier..................De meet verslag...Na een moeilijke aanmelding procedure die in een Troll Party eindige werd ik aangenomen...Ik kwam in een whatsapp groep waar meteen het troll cannon naar Kreela werd gericht todat de game admin het zat was"Doe eens wat aardiger tegen Kreela lel dat was waar maar toch....Ik betalen en toen in een andere whatsapp geinvited wat de pro meet groep was dus alle mensen die betaald hadden....Toen kwam de dag des oordeel/doods ik dus treintje nemen naar Utre…
-
Daar komt de pathstelling..........
-
Meeting Ogame.nl
PostNou de meet was geslaagd
-
Emaillijst
PostHet is voornamelijk de Board Admin die niet reageert de SGO en GO doen het prima. Maar de SMOD en dus de Board Admin reageren vrij laat...Kreeg dit mee vanuit de IRC(Kaj) oke het is niet gebruikelijk dat Admins en SMODs kritiek krijgen maar het houd uiteindenlijk het Staff moraal hoog in het vaandel als we gewoon een beetje op elkaar letten..Kritiek zorgt der echt niet voor dat het forum vlam vat. Maar degene die dus en het zijn der een paar die geen zin meer in hun Admin/Mod taken hebben kunnen…
-
Hallo dit is Kreela de Board zogenaamde Troll maar dat ben ik niet.....Ik zat te denken over de huidige versie van WolfLab Forum of beter gezegd Burning Boards....In deze versie lijken de prefixes verdwenen...Met name in de HoF sectie vind ik het niet kunnen...Dat HoF niet meet Gecategoriseerd zijn...Ik bedoel je had Gewonen Gevordere en Expert 20%....Of het aan de versie ligt van Wolf Lab kan best kloppen op minecraft gebruik ik de oude versie omdat die meer opties heeft dan de nieuwe...Misschi…
-
Meeting Ogame.nl
PostQuote from TimmiT: “Niet zo trollen Kreela. Je hebt je helemaal niet aangemeld ” Nu wel hehe ik kan niet wachten ik zie de info wel verschijnen
-
Meeting Ogame.nl
PostQuote from TimmiT: “Heeft iemand de contactgegevens van Kreela? Het zou zonde zijn als hij de meet nu moet missen omdat hij is gebanned. ” Dacht je,,, Ben al bezig met de aanmelding...Ik dacht het eerst was Jammer dat Kreela hier alleen komt Trollen...Zo zo wat een hersens ik ga meer en ik doe er alles aan.. Gelukkig zitten de main trolls in banland waar ze thuis horen...Nou @Robbendinho ik ga me gedragen daar hoeveel trolls der ook moeten zijn echte wereld is niet de Virtual one.
-
Meeting Ogame.nl
PostQuote from Anuvinda: “Komt @Kreela ook? ” RIP @Anuvinda LOL..Ach jammer je hebt de aanmelding/uitnodiging zelf uitgelokt XD...Ik kom wel...Ik wil jou Troll Gezicht wel eens zien... If u cant see trough the screen i am not sixteen..Unless ur stupid HAHA Anuvinda zn noob als jij kan geen eens zn eigen Reactie terug vinden in zn hoofd unless u Wish2Die