Search Results

Search results 161-180 of 221.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Meeting Ogame.nl

Kreela - - CommunityNL Meeting

Quote from Anuvinda: “Quote from Lord: “En dan gaan we nu weer netjes allemaal terug on-topic ipv elkaar te lopen stangen. Ook laten we mensen die nergens iets mee te maken hebben erbuiten, lijkt me niet erg netjes om valse verhalen de wereld in te helpen over de rug van anderen. ” Helemaal mee eens. Meet is 23/24 maart. Wie mee wilt mag @Robbendinho of @TimmiT een lief berichtje sturen voor mee informatie. Als je geen interesse hebt, hoef je niet perse te reageren... ” Moeten de organisators we…

• Ogniter revived

Kreela - - Algemeen

Quote from Kaj: “Quote from Jillian: “Quote from Kaj: “De top 100 worldwide stats doen het nu ook en ik heb de .us community ook toegevoegd. Als er nog suggesties zijn voor welke ik het best ook nog toevoeg hoor ik dat graag. Ik ben eigenlijk enkel met .nl gekend en weet dus niet of er nog andere actieve OGame communities zijn die hier mogelijkerwijs ook nog wat aan hebben. EDIT: 't Is leuk de positieve feedback te lezen, ik ben blij dat ik behalve mezelf ook nog anderen kan blijmaken hiermee ” …

• Meeting Ogame.nl

Quote from Bolder: “Meeting... hhmmmm... ” Meedoen @Bolder anders zie je Kreela nooit echt...

• Ogniter revived

Kreela - - Algemeen

Quote from Bolder: “Kaj..... lekker ding ben je toch ” Lol bolder je bent er weer Welkom terug....Kreela is nu Legendarische geworden...

• Verbrandingsmotor

Kreela - - The Docks

Quote from Legend.bdr: “Of.. of.. ik weet een optie.. bouw vrachters bij? ” Inderdaad thumbs up my friend... Dat noemen ze een Supply Fleet. Kreela heeft der zn 2500 van.

• Meeting Ogame.nl

Deze Im04gU.png

• Quote from Robbendinho: “Kom op mensen er zijn nog plekken! ” Wie staan der nu dan op lijstje?

• Ogniter revived

Kreela - - Algemeen

Quote from Kaj: “Quote from Villain: “oooh F@ck yes!!!! @Kaj je bent een held man. De oude oginator werkte op dagelijkste updates. Gaat deze dat ook doen? Als je hulp nodig hebt. Let me know! ” De dagelijke updates zouden normaal gezien moeten werken ja, dus ik verwacht dat dat in orde zou moeten zijn - dat merken we pas over enkel dagen. En anders wordt dat nog even uitzoeken wat er dan nog mis loopt maar dat komt wel in orde ” Ik kan ognitor ook wat smartphone vriendenlijker voor je maken...Ma…

• Ogniter revived

Kreela - - Algemeen

Ik word steeds populairder XD....Ik ben trouwens bezig met Http link director...Die aanvallen een stuk simpler maken... De code is dit s%xxx%-nl.ogame.gameforge.com/game/index.php?page=fleet1&galaxy=%xxx%&system=%xxx&position=%xxx%&type=1&mission=1 De % word gebruikt als je Itjes lijst vergroot die voert de coords en uni naam in....Deze code is niet Automatisch maar maakt het aanvallen via Smartphones een stuk sneller... Natuurlijk is het JavaSE XD......Gebruik dit in een toekomstige ogame app(I…

• Quote from Kreela: “Heb me aangemeld....Ik zal me maatschappelijk gedragen...Als de aanvraag geaccepteerd word dat is de vraag...Tijd is op deze...Hoop dat hier de reacties wel normaal blijven.. ” Waarschijnelijk iedereen 4 kratjes meenemen XD.. Voor mezelf neem ik Sint Bernardus Abt12s mee... Bergen op zoom is dicht bij België dus daar lekker goedkoop inslaan.. Schutters bier is in nederland het goedkoops je krijgt der ook geen hoofdpijn zoals Heineken het smaakt vrij het zelfde als de meeste A…

• Wanneer word het adress bekent gemaakt en wanneer moet je betalen? @Vliegende Hollander..Nou word de eerste keer dat Kreela zn gezicht laat zien heel spannend. Ben 21 nu maar op 26 feb ben ik 22

• Meeting Ogame.nl

Heb een bericht naar @Robbendinho gestuurd maar hij reageert niet...

• Meeting Ogame.nl

Quote from Wish2Die: “Quote from Robbendinho: “Als mensen daadwerkelijk serieus zijn en zin hebben in de meet 23/24 maart stuur mij of TimmiT dan een bericht. Wij proberen geen minderjarigen te lokken naar een café want we houden het op 18+ @gambit ” Legit. Wordt gezellig. ” inderdaad...

• Meeting Ogame.nl

Heb me aangemeld....Ik zal me maatschappelijk gedragen...Als de aanvraag geaccepteerd word dat is de vraag...Tijd is op deze...

• Meeting Ogame.nl

Quote from Anuvinda: “Oh wauw, dus @Kreela zit gewoon stoer te doen met valse info. Kreela, ga ergens anders mensen trollen. Of kom naar de meet. ” Jou reacties zijn ook niet echt zuiver.....Dus we wachten op de Community Manager...Had je maar niet @Anuvinda moeten spammen...@Kreela aan mijn kant.

• WTF Test Server

Kreela - - Klachten en bugs

Bug in Gameforge zn code..

• WTF Test Server

Ik wou me laten testen maar,,,De server Denied...............Valse email is hier gebruikt. Maar toch WTF menu.....RIP LOBBYtipjdK.pngNa register poging.....QsYFC0.png

• Meeting Ogame.nl

Ik hoop het meneer @Anuvinda je begon weer aan een Quote piramide.....Hmm deze noob hoort der nooit bij te zijn...Ga maar slapen met de noodle crew...Alle zestien jarige lachen je uit,,,,,,De admins lachen mij uit door jou

• Meeting Ogame.nl

Quote from Anuvinda: “Quote from Kreela: “Quote from Anuvinda: “Quote from Kreela: “Quote from Anuvinda: “Idk, ik lees zelfs dat er al een datum bekend is ” Als de Admin en Community Admin zouden reageren.... @Anuvinda wil je een community meeting of niet? We kunnen elkaar wel gaan Post Hunten maar veel schiet je der niet mee op....Wacht op de Admin/Community Manager. Die Community Magager heb ik al een tijdje niet gezien... ” Huh waar heb jij het nou weer over. Ik heb zelfs al betaald. De locat…

• Gebeurtenis overzicht

Quote from Wish2Die: “Zullen we het advies om scripts te maken maar achterwege laten Kreela? Volgens mij heeft pathless reeds de oplossing voor zijn probleem gevonden. ” Heb het ook gevonden...RIP mijn tijd om der überhaupt een anti script op te maken.....Dankje wel @Wish2Die u just wasted my coding time..........................Ik leer natuurlijk wel Java meer doordat....Ik gebruik natuurlijk geen script die Gameforge zn IP php misbruikt......Want dat mag niet....