Search Results
Search results 181-200 of 902.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
nee @ smurf het is gewoonletterlijk gebeuerd zoals piraat en ik zegge was gewoon een set up simpel,maargoed piraat heeft wat ,laten zien en een tikkie uit kunnen delen voor ik me acca in v ging doen haha wastie net optijd want nugaatie de graveyard in ;p en @Bolder ik wacht opje jij zij dat ik me naam nietdurfte te zegge,ik heet stoeptegel eb sta 4de dus komaar op metje naam dan word jij mijn rivaal van yildun! en ga ik je net zo hard bewerken zo als ik piraat heb bewerkt al die maanden!! @Piraa…
-
hahaha zal je zeggen ik safde niet altijd dirty hoor haha ook vaak plaatsing gewoon alleen wt ik vaak gewoon deed was wachten tot jijging slapen en dan pas saven xd dan is het altijd in mijn geval 1 op 12 dat je de juiste maan zou vinden xd kans klein en teveel losses alsje de verkeerde had aangezien je maar genoeg rips had voor 1 moon pop kon ik dat gewoon blijven doen xd had jijeerder rips gaan maken had ik wss planeten herplaatst en 3 plaatsing saffes gemaaakt met nacht controle wekkers mocht…
-
ik gedraag me heel erg goed piraat dat moetje wel weten na al die ipr/ raids fulfleet smashes subs smashes/werfschoenzoolenxd ben hartstikke lief en zal net zo lief zijn in yildun xd als mensen vragen ,hoef alleeen maar SLAAAG TEZEGGE EN BAK KOFFIE EN PIRAAT WEET XDXDXD hetga je goed in uriel goosertje je mag toch wel toegeven dat ik de ergste was in uriel XD eerlijk is eerlijk je vond mijwel verveellendXD eerllijk is eerlijk XD
-
hahaha ja het zweet zou je eindelijk vanaf zijn he ;p nouja goed als we nu eens even kijken naar de totale score jou vs mij heb jij 6miljard en 16miljoen en ik zoon ong 80 miljard van jou totaalXD toch wel groot verschilletje he plus ik heb niet op zoon viezemanier vloot afhandig moete maken xd zo kan iedereen winnen maargoed ook deels mijn fout had gewoon niet erop in moete gaan xd maarja denkje iemand te helpen xd foutje bedankt en afgeleerd, OT heb je me toch wel iets geleerd in uriel @Piraat…
-
hahahahah eindelijkheb je een kleine 6 miljard weten afhandig te maken xd de manier waarop wel smerig want die genen kwam zelf naar mijtoe of ikzijn vloot wou verschroten! nouja goed ik ben erin getrapt had idd beter moeten weten! ach als dit de enige manier is om mij vloot afhandig te maken zegt dat okal genoeg XD alsnog sta ik nog 2x ful fleet op jou voor en baal jij dat je niet alles heb kunnen slopen want dat vroeg die genen wel of ik gewoon direct in een keer alles wou slopen bij hem maar a…
-
to who ar you talking @Radagon?
-
slechte slag boeeeeee glrb helix!
-
weer een zwakker iemand xd probeer eens sterke gevorderde spelers te slopen xd je raportjes worden saai man... maak eens die nr 1 slagen
-
@Bolder ik wacht op je in yildun waar ben je dan metje grootemond danplaats ik jou effe op forum samen metje bonkermaat piraat ikheet stoeptegel ik ben niet bang voor jou ot ach iedereen kan wellis wat vergeten he. Kami @ 06-11 17.05 | warn voor spam/off topic.