Search Results
Search results 221-240 of 902.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 41.881.142.000] Octavia [COL] vs. unesake [JIGSAW_1] (A: 13.289.092.000, V: 28.592.050.000)
Postflinke tik haha mooi gedaan ! enjoy the goodies en glrb unisake
-
ja word doodziek vandie piraat die alles loopte liegen maar heb ingame all een ticked aan gemaakt! ze mogen me hele inbox bekijken echt! en dan mogen ze p[iraat bannen voor valse ticked aanmaken ! meneeer kan het gewoon niet hebben dat die vloot om word gezet in astro ipl van zijn recs ingaan! hij presteerd letterlijk niks word zelfs door de kleintje genakt nu XD ik ga stuk OT= zal nu lief doen kami en piraat negeren xd zal binnekort nog wat planeet raids van hem posten gewoon om dat ik het wel …
-
gaat lekker zo dat bashen vogel ;p
-
ik weet niet waar jij het over heb jonge! de gos mogen me inbox kijken hij wilt zelf dat ik ze vlootje crash zodat hij astro kan kopen hij is een miner geen fleeter,en nogmaaals hij kwam er zelf mee mis voortaan wat minder druk op mensen zetten en direct slopen zoals ik bij jou doe! hijs jou spuug zat en wilt liever ziujn gs spenderen in astro voordat jij het pakt ,ik maak er 0.0 winst op! en sowieso heb ik laatst wellis een keer een ticked aan gemaakt of zo iets mag en idd dat mag zolang de hog…
-
[TOT: 6.894.000] Hete Pepper [2Hard 4u] vs. Bellatrix van Detta [F-E-L] (A: 5.800.000, V: 1.094.000)
Posthahaha mooigedaan moppie piraat buigt weer whahahahahaha
-
whahahaha @Piraat zielepootje benj je ook he wgahahahahha ja idd ik koop alleen me vloot af van het puin dat ik elke keer bij jou maak idd ik heb dm maar koop daar alleeen commanders en of vloot mee af verdersstop ik geen 2000 euro in een spelletje zoals jou om vervolgends die mooie gekochte vloot o aftestaan aan iemand anders droefje whahahaha je zegt je bent goed maar je vliegt nu ook 2x stuk op een vrouw die pas net speeld whahahaha moet niet slechter worden hoor xd ik zou met pensioen gaan a…
-
hahahahaha noobie is het ook he XDXDXDXD gaat niet omde aantallen gaat erom dattie het presteerd stuk te vliegen xd dan zich zelf een goeie fleeter noemen whahaha zou mij niet overkomen XDXDXDXDXD