Search Results
Search results 241-260 of 902.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Nieuw
Postbij piraat moetje niet gaan hij is noob XD check de slagen in uriel XDXDXD of click op me link van me post XDXD je bent welkom bij alliantie F-E-L alsje wilt
-
zo kwam piraat in uriel en NL en maakte zijn debut XD totdat insidious ook evenkwam en de 2 grootste klappers op piraat maakte en zo terug BE in hoekte XDXDXD prachtig dit hahaha @Piraat check hier de 2 slagen op piraat insi laat jullie allemaalbuigen!! XDXDXD [TOT: 41.792.685.500] Klapstoeltje & ADMIRAAL INSI [Lms] & Belastingdienst vs. Hete Pepper [2Hard 4u] (A: 14.784.193.000, V: 27.008.492.500) Kami @ 03-11 17.20 | Warn voor spam. Niets toe te voegen? Niet reageren.
-
ja dat was voor terra nu is het klaar maar dan geloof je het toch lekker niet xd boeit mij toch niet meer heb jou alk 2x geprakt en ben daar zeer tevrede mee xd tenminste iemand die jou wel even op je plek zet,tot 2x toe heb zelf een mooi acountje en mooie vloot van jou centen/puin gebouwd ,binnekort warp ikweg om een uni leeg te rouzen want dat heb jij me mogelijk gemaakt door me zo ziek veel te spekken tot 2x toe,los van alle subs en planeet raids die ik ook bij jou heb uit gevoert en gesloopt…
-
helaas klap komt niet meer sinds jij terra zijn vloot heb we komen er niet door heen vliegen finaal stuk op je dus heeft geen nut ik bouw me acountje af en warp wss weg uit uriel xd tot die tijd blijf ik jou zieken xd nog even en je mag die 5x eco uni hebben vind wel mooi onverslagen en flinke klappe uitgedeeld iedereen kreupel gespeeld en van een 37 dagen latere start toch jou weten in te halen en nr 1 pos bemachtigt xd nogmaals mijn doelen zijn hier allang klaar haha mooie hall of fame behaalt…
-
mua piraatje kan niet meer neergehaalt worden heeft teveel gedmt xd en de rest is weg en komt niet meer dusja xd maargoed hijs nog steeeds mijn farm bevalt me prima hahaha heb hem al 2 x finaal gesloopt alleen tja zijn portomonee blijft hem reviven xd
-
doe ik kami @Kamikaze ready 4 some fire works?
-
jij bent geen mod en het is mijn topic dus buig en houdje mond(; zolang jij niet buigt en toegeeft dat ik je meerdere ben en de ware vlootkoning van uriel zal ik jou en al je vrienden voorshut blijven zetten!! due kies maar meneertje portomonee zonder skills XD
-
hijgaat!! en de grootste clown ben jij XD 2x je dm vloot in me recs whahahahah kijk nog steeds regelmattig de hall of fame(GENIETEN) hee nog speciaal deze voor jou piraat goed kijken het filmpje ! XD youtu.be/1OMPvaPpPQU?t=2
-
wij verklaren de oorlog omdat iedereen die met piraat speelt een vijand van F-E-L is en dus gaat! eisen v modus blijven einde oorlog vmodus blijven en of vloot kwijt raken ally naam veranderen telt niet alleen uit de ali stappenen je booster kwijt raken zal de oorlog ook stoppen mogen de sterkste winnen suc6
-
leuk he dat bashen xd