Search Results
Search results 281-300 of 902.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 162.641.000] ADMIRAAL INSI [F-E-L] vs. Belastingdienst [MoO] (A: 680.000, V: 161.961.000)
Postoorlogvoorbij einde uriel De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [F-E-L] ________________________________________________ Interceptor 10.000 _________________________________________ Verdediger Belastingdienst [MoO] ________________________________________________ Klein vrachtschip 33.253 Groot vrachtschip 668 Licht gevechtsschip 354 Zwaar gevechtsschip 165 Kruiser 24 Slagschip 6 Recycler 158 Spionagesonde 2.772 Bomme…
-
voordat piraat het pakt dacht ik laat ik het maar pakke ps @Piraat je bent slecht!! waneer presteer je eens wat tegen mij sta nog steeds 2-0 voor met mainfleet killen he De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [F-E-L] ________________________________________________ Kruiser 79.731 _________________________________________ Verdediger Galaxy [MoO] ________________________________________________ Klein vrachtschip 23.004 …
-
[TOT: 9.353.944.000] Hete Pepper [2Hard 4u] vs. Galaxy [MoO] (A: 1.367.100.000, V: 7.986.844.000)
Postwhahahahaha je bent en blijft droevig piraat xd je kan posten wat je wilt maar weetje wat mensen is echt willen zien jou die mij crashed ohnee dat kan je niet he XD je bent en blijft aan het buigen voor admiraal insi XD
-
[TOT: 627.375.000] Marshal Ceti [SCREAM] vs. Volkanyy [MAGNETAR] (A: 5.035.000, V: 622.340.000)
Post@Piraat koopt zo veel in uriel xd en tot 2x toe zo me recs in hahaha leuk man die dm spenders xd moete er meer van komen XDXDXD goud !! whahahahaha skills above money zeg ik dan maar he @n00b winst is winst mooie tik
-
nee hoor 1ste xd nooit gecrashed in uriel en niet tot 3x toe zijn vloot terug gedmt xd hahahahah buigen [piraat! zal je blijven doen tot je je heb bewezen tegen over mij score staat nog steeds 2-0 qua main fleet kwijt raken ,een echte vloot koning raakt zijn vloot niet kwijt en of koopt zijj vloot/punten/nr1 pos zoals jij doet xd jij speeld niet alleen je portomonee xd en nu buigen! vogel ben je nou is wakker?
-
heb daar okal een tijdje over na gedacht idd wel jammer dat ze dat weg gehaald hebben kan me herinneren in hyperion hadden we dat toen voor het eerst was op zich wel ziek dat je je vloot kon verkopen en kopen! zouden beter terug kunnen doen dan die stommen levens vormen bullshit ogame moet ogame blijven ,mijn mening
-
okal hebben wij ruzie kale , moetb wel zegge piraat slopen is altijd leuk. have fun with goodies en piraat je bent noob xd
-
en weer een leuke planeet raid XD plaatselijke farm ondertussen ,gratis afte halen bij de dm piraat XDXDXDXD [TOT: 16.285.000] ADMIRAAL INSI [F-E-L] vs. Hete Pepper [2Hard 4u] (A: 0, V: 16.285.000) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-10-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [F-E-L] ________________________________________________ Kruiser 10.000 _________________________________________ Verdediger Hete Pepper [2Hard 4u] ____________________________________…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-10-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [F-E-L] ________________________________________________ Slagschip 50.000 _________________________________________ Verdediger Hete Pepper [2Hard 4u] ________________________________________________ Raketlanceerder 6.983 Kleine laser 12.472 Grote laser 811 Ionkanon 10 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller ADMIRAAL INSI [F-E-L] ___________________…