Search Results

Search results 601-620 of 902.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• ja praat ermaar overheen en lach het maar weg (DAT IS WAT EEN GLUIPERD DOET DIE WAT TE VERBERGEN HEEFT XD (EXPOSED!)

• ja vlucht maar xd volgendsmmij heb jij gewoon SLAAG GEKREGEN ALEENDITN KEER NIET VAN MIJ en hoebedoel je met dit bedoelen ze! je bent toch solo stop met verschuilen achter andere en andere voor de bus gooien net zoals je met ex ali genoten nu doet omdat je mij niet tepakke krijgt... (triest geval weer dus) EXPOSED!

• volgends mij wou jij mij en ban aansmeren voor spelbederf en ook hier verwijt de pot de ketel dattie zwart ziet... gadverdamme bahbah!! waneer ga je gewoon je skills gebruiken en eeerlijk spelen???? en niet lopen janke als eenB als je planeten geroust worden! je bent nr 2 vloot doe er wat aan dan droefie???

• kun je ook nederlands type of wah dirty harry nee mag je niet meer reageren xd zal wel omdat je al genoeg boven water heb gekregen xd volgendsmij heb jij gewoon alweer billekoek gekregen aleeen dit keer niet van mij xd ik weet dat je heel veel liegt dus dit is ook weer een leugen en de waarheid en echte intentie verberg jij weer net zoals jijwel meerdere dingen verbergt XD ik weet idd waar je vloot ligt

• ja en op wat voor manier xd viezerik ben je ! zo kan iedereen aaan ze punten komen he ook dit toont weer aan wat voor speler jij bent xd lekker blijven exposen goosertje xd denk dat staf niet blij metje is wat je uitlokt aangezien er bewijzen zijn denk daar maaris overna (FRIENDLIST-HIT) BAHBAH youre trowing dirt on youre own name niks eervols aan wat jij heb gedaan en dat staf je ng laat vliegen na zoon actie is ook een wonder.... (dirty tactics) (naast zijn boekje) (bah)

• doe maar piraat je weet het he CANT TOUCH THIS XD GEEN DEF GEENSATS GEEN GS EN GEEN KVS XD EN NOG STEEDS 10-0 droeftoeter maak je rips nou maar keertje op aan me! btw 6 uur is tekort grapjas minimaal 24 uur das lekker makkelijkanders he iemand ze on tijden kennen snel verwjijderen en paar uurtjes later aanvalle xd circus clown jij xd heb nog wel een rooie neus voorje past wel bij je XD

• idd @kale! ben benieuwd met wat voor verweerze nu weer gaan komen xd maarja heb het zwart opwit en heb de screens dusja eens zien of het ook gewooon eerlijk kan vanaf nu anders toch maar hoger opzoeken... dit zijn dus redenen warom mensen stoppen in nl omdat het gewoon njiet eerlijk meer gaat! allemaal vriendjes politiek tot diep inde ari...zelfde als dat gegraveyard stunten met acounts van weet ik het ...zouden ze ook moeten stoppen! waar is fairplay gebleven????ook dit bewijst maar weer wat ie…

• Het is gewoon toegestaan om mensen uit je alliantie en vriendenlijst aan te vallen. Netjes is anders natuurlijk.. maar in de regels is daar niets van verboden... goed lezen wat vogel zegt jongu brilletje kopen dirtyharry

• idd als iemand over me moeder of familie begin t zoals jij zonet deed en of over me vrouwtje waarvan jij zei dat je van achter gaat nemen dan word ik wel link ! dit is ogame en niet vertel je moeder grappen! klaar gewoon normaal doen hier bewijs hoe smerig het hier weer inde nl servers aantoe gaat! ik heb alle bewijzen als er niet wat aan word gedaan kan het altijd nog gf in duitsland eens zien wat die ervan vinden klaar ! en als ik nu een ban krijgt bewijst dat aleen maar meer! gewoon eerlijk s…

• KNIP! Kamikaze @ 18-08 | 13.40: Reports worden niet op het forum besproken. Warn.

• owja @ vogel ik heb pas een ticked aan gemaakt met de vraag of het is toegestaan alliantie leden aan te vallemn en er werd gezet dat dat is niet toegestaan en dat door een mod dus bij deze wie liegt er jij @vol of die geenn die me ticked heeft behandeld?? ik heb het zwart op wit! dat eld dus ook voor mensen uit cje vv dit bewijst dus weer hoe smeri ogame is geworden ik noem dit dus vriendjes politiek!

• whahaha clown ben je tot nu toe heb je nog geen fuck gedaan en hebik je planeten al effe 10 goed genomen zonder vaseline droeftoeter ben je hahaha geen woorden maar daden piraat! grootspraak heb je niks XD heb je flink gekrenkt nr 2 vloot en dan 10 x goed plat geraid worden en vervolgends niks terug doenXD als ik jou acount had had ik het wel geweten noob XD

• en even over dm gebruik XD jij heb 1miljard aan gs gdmt en rips gekocht xd clown ben je echtwaar potverwijt de ketel dattie zwart ziet xd serieus stoer doen op forum maar tegelijkertijd lopen bitchen XD ik ben alleen (vanacht worden er weer wat sats geschoten omdat ze verder niet veel kunnen) hun met 12 game on ik maak je de bitch vande uni XD raid je nog effe 80x zou maar niet inslaap vallen piratje XD SCHOENZOOL DOOR DE WERF SLAAAAAG XDXDXDXD

• wat lul jij nou weer XD ik weet precies wat je heb xd ben je gewoon aan zieken xd weet ook waar alles ligt je weet helemaal niks over mij Xd tot nu toe staat het 10-0 XD je vraagt om meer SLAAG JIJ XD maak je ripjes maar op hoor xd ga je nog sneller uit de score XD

• noem is namen dan droeftoeter xd je heb een grote mond maar zegt geen fuck XD kijk maar uit voordat je planeetjes weer onder me schoenzool zitten XD je heb voor 1miljard aan rips gekocht xd daar ga je niks mee kunnen en hoort bij mijn formule om jou uit te dunnen XD dus lekker rips sturen gaat je score flink van omlaagxd

• intreseert me helemaal niks XD heb je al 10 door me werf heen getrapt piraat zohard dat je ging huilen bij gos voor spel bederf xd zal ik je spel is bedervenXD nu krijg ik de kans want je verklaart de oorlog niet zo slim jij he XD mag volgass op je nu xd zou maar flink wat post bezorgers bellen want 1 x slapen enm je weet het he

• oeee wat ben ik bang zegXD volgends mij heb ikje al zwaar te kakke gezet droeftoeter xd kom maar op brand al je brandstof maar gooije rips ermaar doorheen xd lach je 4kant uit huile balk Xd ga je straks weer ticked aan maken omdat je effe goed 6x geraid word XD maar als het oorlog is wat je wilt kan je dien krijgen xd je moet blij wezen dat je aleen mij op bezoek kreeg xd ikgelooof dat je nu vraagt om meer bezoek tot snel he huilebalkie xd en effe tussen ons ik blijf gewoon lms ik veraad me team…

• je heb niet altijd een grotere vloot nodig om iemand finaal aan kak te spelen dus bijdeze

• wat wil je dan droeftoeter jij heb 18 miljard vloot ik 2 miljard de rest is transport ong xd ik pak je gewoon met me minivloot klaar SLAAAGGG AFGELOPEN METJOU ! niemand durft jou te raiden te spyen of aan tevallen nou ik wel !! bij deze goosertje ;ekker blijven janke met die vloot van je

• o o o piraatje voeltzich groot en machtig niemand durft hem aantevallen XD behalve ik dan! XDXDXD en nu istie aan het huilen voor spelbederf... heb netjes 6 aanvallen perdag gedaan vriendelijke vriend gewoonj verlies nemen en of is dat o zo groote vlootje is gebruiken inplaats van janke als een klein kind glrb piraat en dankjewel voor de gs danmaar weer he De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-08-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller SkyWalker [Lms] _____________________…