Search Results
Search results 621-640 of 902.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Zonne-energiesatelliet 170 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller SkyWalker [Lms] ________________________________________________ Kruiser 2.614 ( -0 ) _________________________________________ Verdediger Piraat [S-o-l-o] ________________________________________________ Vernietigd! _________________________________________ De aanvaller heeft het gevecht gewonnen! De aanvaller steelt: 2.465.001 Metaal, 62.261 Kristal en 595.097 Deuterium De aanvaller heeft een tota…
-
het houd niet op...... nietvan... zelf..... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-08-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller SkyWalker [Lms] ________________________________________________ Kruiser 4.000 _________________________________________ Verdediger Piraat [S-o-l-o] ________________________________________________ Groot vrachtschip 223 Zonne-energiesatelliet 420 Kleine laser 36 Kleine planetaire schildkoepel 1 _________________________________________ Na het gevecht…
-
en nog meer slaaaaag (ZUCHT) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-08-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller SkyWalker [Lms] ________________________________________________ Kruiser 4.000 _________________________________________ Verdediger Piraat [S-o-l-o] ________________________________________________ Groot vrachtschip 307 Zonne-energiesatelliet 332 Kleine planetaire schildkoepel 1 Grote planetaire schildkoepel 1 _________________________________________ Na het gevech…
-
SLAAAAAAG De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-08-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller SkyWalker [Lms] ________________________________________________ Pathfinder 1.000 _________________________________________ Verdediger Piraat [S-o-l-o] ________________________________________________ Groot vrachtschip 400 Zonne-energiesatelliet 1.071 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller SkyWalker [Lms] _______________________________________________…
-
nou daar gaan we dan maar weer XD meneer vind het dit keer nodig om mij te reporten voor spel bederf Xd ik heb hem netjes 6x aangevallen maar hij wilt zijn verlies niet nemen en hoopt op deze manier zich te kunnen ontdoen van mij!! piraat zou maar gewoon stoppen met spyen en het aanvallen van je ex teamgenootjes want zoals je ziet ik heb wel gewoon schijt aanjou! GLRB dit is een voorbeeld wat er gebeurd als je je team veraad en niks gunt! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-08-2022 --:-…
-
owja noems een namen dan kom met feiten en bewijzen xd zo als het ernu uit ziet sta 10-0 achter kan nog meer truukjes hoor je vraagt erom ! ik wacht tot jeje gs gaat verspillen aan rips metje grote mond ik heb een formule en geloof me die werkt alsjeblieft leg je focus op mij ! en ik zal je even herineren nieuwe maantjes zijn goedkoper(; zoals heternu uit ziet probeer je aleen je zogenaamde eer en trots te behouden xd en die heb ik al aardig gekrenkt xd je hebde verkeerde boos gemaakt heb okal e…
-
hier een mooi voorbeeld hoe piraat ze ex team genootjes zuurmaakt om mij voor te blijven! maar mij blamen op forum en dat ik de rede ben!! grapjas als ik de reden dan pak je aleen mij en niet je ex team genootjes die er niks mee te maken hebben ! in mijn ogen ben je gewoon een droeftoetertje die ze maatjes een oor aan naait simpel!
-
hahahahahahahahaha je probeert je trots en eer intackt te houden Xd je bent gekrenkt geef het maar gewoon toe XD je liep nog zo te dreigen dat wij allemaal gaan zien dit dat Xd nu heb je reactie en sta je erop ga je zo doen XD piraat wees gewoon eerlijk of praat gewoon niet je weet zelf donders goed de redenen en hoe of wat dus ga nu niet anders op forum lopen doen XD je heb gewoon dikke slaag gekregen van iemand die 6x zo klein is qua vloot xd en van mijn mag je me aanvallen maantjes blazen maa…
-
thats what he said in de groeps chat@kamikaze toen die nog in ons team zat xd wraak haha piraat kan me maar beter met rust laten anders stop ik helemaal niet meer XD heb nu een statement gemaakt en dat weet hij dondersgoed XD actie betekend SLAAG xd ik gooi straks me vloot door de shredder xd hij mag me maantjes poppen dan moetie nog betalen ook om me terug te pakken en zoals ik altijd zeg nieuwe zijn goedkoper als kapotte XD hij heeft 17 miljard vloot en ik heb 3 miljard waarvan ik straks preci…
-
hahahaha serieus dit je verweer XD je praat bullshit nu je met je neus op de feiten word gedrukt!! je valt je team genootjes aan is gewoon smerig je verwijt mij van dingen die je zelf doet XD en dat iedereen mij haat is bullshit! ja ik ben idd gepulled tot expo vloot dat is mis 1 miljoen aan punten de rest heb ik allemaal zelf gedaan vriendelijke vriend binne kort maak ook jij plaats zal ik is laten zien hoe snel ik vloot kan pompen ?? dan kan ik je pas echte slaag geven ! XD hou gewoon maar op …
-
en als laatste XD nog een keer SLAAG XD De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-08-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller SkyWalker [Lms] ________________________________________________ Kruiser 3.500 _________________________________________ Verdediger Piraat [S-o-l-o] ________________________________________________ Groot vrachtschip 300 Zonne-energiesatelliet 1.000 Raketlanceerder 400 Kleine laser 100 Kleine planetaire schildkoepel 1 _____________________________________…
-
EL PIRATO SLAAAG XD De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-08-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller SkyWalker [Lms] ________________________________________________ Kruiser 2.500 _________________________________________ Verdediger Piraat [S-o-l-o] ________________________________________________ Groot vrachtschip 208 Spionagesonde 275 Zonne-energiesatelliet 363 Raketlanceerder 640 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller SkyWalker [Lms] ____…
-
KAPITEIN SLAAAG De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-08-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller SkyWalker [Lms] ________________________________________________ Kruiser 10.408 _________________________________________ Verdediger Piraat [S-o-l-o] ________________________________________________ Groot vrachtschip 400 Zonne-energiesatelliet 928 Raketlanceerder 691 Kleine planetaire schildkoepel 1 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller SkyWalke…
-
we hadden helemaal niks afgesproken vriendelijke vriend dat maak jij ervan(; Het feit dat jij je oude ali genoten heb aangevallen ja zegt al ten eerste dat je hoogveraad pleegt als het zogenaamt waar had moeten zijn wat jij zegt wat het dus totaal niet is ! dan hadje aleen mij moeten pakken en niet je ex team leden vriendelijke vriend! en wat er hierop gaat volgen dat zijn zometeen nog 3 raid raportjes Xd en dan ten 2de jij heb al een merge acountje toch?? en dat je dan je tean genoten niet eens…
-
meneer voelt zich groot en vond het nodig zijn team te veraden,hier is een voorbeeld wat gebeurd,heb nog zoon 3 raportjes die zullen vallen onder het kopje raidings score 5-0 nu lets gooooo LMS De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-08-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller SkyWalker [Lms] ________________________________________________ Kruiser 4.408 _________________________________________ Verdediger Piraat [S-o-l-o] ________________________________________________ Groo…
-
het houd nog steeds niet op... niet.... van zelf... xd mooie klapper piraat!! enjoy the goodies en peter GLRB LETSSS GOOO LMS
-
mooi afgestraft manoli! kan me herineren dat die week ervoor meneer een grote mond had xd.. glrb leda
-
BOTSSSSS ZOON GROTE VUURBAL JONGE BAMMMMM.... GLRB huipie @Piraat enjoy the goodies!!
-
AAY AAY CAPTAIN
-
hoe dit heeft mogelijk kunnen zijn XD, 3 maal is scheeps rechts zeggen we dan maar ;p smurf ik laatje na deze xd ik hield hem vanochtend al inde gaten want er lag vloot en behoorlijk wat gs op zijn planeet,maar nu was meneer continu online, dus besloot even te wachten op timers en lanxde hem continu om te kijken wat hij aandoen was... nu kwamen er dus timers en launchde direct naar zijn planeet,bleef op de lanx mijn vloot en zijn verkeer inde gaten houden, nu hoefde ik nog maar 3 min en kreeg ee…