Search Results
Search results 641-660 of 902.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
het houd niet op ...... niet vanzelf....XD
-
het houd niet op niet vanzelf...XD the force is strong with uss @LMS mooie hit manoli enjoy the goodies!! als je zo door blijft rammen haal ik je nooit in xd Glrb Artifex
-
Gister middag/avond,zaten we lekker te ouwe hoeren op de chat,waar plots ineens me maat Terra met een phalanx berichtje kwam wie o wie wilt hierop vliegen, ik melde me direct en voor ik het wist had onze piraat de berekening al gemaakt,nu was het simpelweg een een questie van wachten inde nacht en op juiste moment me recs en vloot plakken,onze grote smurfelijke vriend had dus van vorige keer zijn lesje nog niet geleerd en vloog dus weer op een itje aleen dit keer vanaf zijn maan XD @Terra @Piraa…
-
het houd niet op..... niet vanzelf.....XD
-
mooi gedaan maatjes!! uni is flink schoongeveegt!! Geen Genade! Uriel is Ours! LETSSSSS GOOOOOOOO LMSvaderfight18ag.gif
-
lekker piraat!! dan blijft er nu nog maar 1tje over hahahahahaha ,noem geen namen XD
-
je gaat lekker maat!! nogmaals het houd niet op .... niet van zelf,.,,, iron GLRB ,hopelijk zien we je nog inde top 10
-
het houd niet op.... niet vanzelf.....XD flinke winstjess maat! aleen xenem en vesta nog
-
werd vanochtend wakker en besloot even een lanx eruit te gooien,en ja hoor binne 25 stelsels was het raak en kwam een verdwaalde smurf tegendie een itje aanviel vanaf zijn planeet,XD er lag nog iets van 270 mil aan vloot op zijn planeet waar hij vloog,en er waren nog 2 aanvallen die die op de lanx te zien waren maar eerder thuis kwamen,koos uiteraard voor de grootste en laatst terug komende aanvalsvloot om mijn ful fleet erachter te plakken, twijfelde wel want hij had ook 3000 recs op zijn plane…
-
BAMMMMMM flinke tik uit gedeeld maat! lekkere winstjes ook!! nog even en er is niks over van de uni hahaha
-
[TOT: 1.814.309.000] Marshal Scorpius [TSD] vs. Baboon [Lms] (A: 1.419.441.000, V: 394.868.000)
Postmooie ninja maat!! flinke winst ook!!
-
lekker bezig maatje,
-
mooie top knaller maat!! proficiat GLRB Haunter en piraat have fun with the goodies haha moet vast goed komen
-
beetje laat begonnen hier in uriel maar eerste hitje is binnen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-05-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller INSIDIOUS [Lms] ________________________________________________ Kruiser 1.009 Slagschip 256 Interceptor 242 Pathfinder 1.534 _________________________________________ Verdediger Governor Virgo [TSD] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 1 Zwaar gevechtsschip 6 Kruiser 25 Slagschip 2 Recycler 2.500 Zo…
-
Bammmmmm lekkere hit maatje!!! have fun with the goodies!!!
-
mooie slag heren!! keep going
-
mijn spel is niet kapot hoor haha en btw dit is me 2de keer dat ik geprakt ben nouja eigenlijk me eerste keer want de eerste aanval was een kamikaze vlucht en remise waar ik ook een deel van het puin had en me vloot zoweer opgebouwd had en sowieso rebuild ik gewoon weer heren haha ik neem me verlies !,zoals baboon zegt idd mooi gedaan eindelijk is een keer ful fleet gepakt inde nl servers XD vele hebben het geprobeert maar de meeste hebbe gefaalt! zijn er maar weinig die kunnen zegge dat ze mij …
-
wie wou je daarvor bij halen dan droeftoeter XD knowledge XD grote mond maar meneer doet zelf geen ene reet XD