Search Results
Search results 661-680 of 902.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
haha wou nog een sportieve reactie zetten maar aangeziene r weer zo word gepraat haha volgends mij was jij de uni uit gewerkt en heb je weeris een gekregen melk acountje waar je nu maar al te trots mee doet XD en hell of heaven een pussy is dattie heel ze clickerbij gaat halen omdat meneer zelf niet kapabel genoeg is om mij zelf aan te pakken terwijl meneer zelf begon en ik het vervolgends even afmaak bij hem maar goed ondanks gemengde gevoelens mooi gedaan,en jazeker rebuild ik gewoon opgeven i…
-
nou nou dit varkentje is niet gewassenhoor haha was een leuke tik maar ben nog lang niet uitgeschakeldvlootje is al rebuild tot bijna voormalige glory jullie hadde een 3de persoon moete hebben dan had ik weg geweest haha heb idd zelf 1.5 miljard puin kunnen rapen en me vloot direct gerebuild ! het was een leuke tik maar wel met teveel mlosses aan jullie kant haha de winst is minimaal en het raportje was oranje XD volgende keer beter heren
-
DE KONING BUIGT XDXDXD Mooi afgestraft maat!
-
hahahahaha mooie slag !!! goed afgestraft voorlopig vlieg ik nog rond en jij niet
-
[TOT: 723.521.000] INSIDIOUS [CCG] vs. Fight FoR HoNoR [OTTOMAN] (A: 129.978.000, V: 593.543.000)
Postja ik was al eerder paar keer gevlogen en meneer kwam elke keer on dus ik besloot nadat baboon ze vloot naar zen grootje had geschoten ik even zijn kleine rebuild snel op kwam halen en ik was idd op de minuut optijd XD vlak na impact kwam meneer zoals voorspeld online en heeft nog een beetje gs weten te pendellen ;p het gaat tenslote om de slag en die is gelukt plus het geluk dat ik het meeste nog zelf heb kunne pakke
-
[TOT: 723.521.000] INSIDIOUS [CCG] vs. Fight FoR HoNoR [OTTOMAN] (A: 129.978.000, V: 593.543.000)
Postwat jij wilt XD vlieg nog steeds rond
-
Posthahaha en kijk is wie dr hapt op me laatste bericht haha idd haha jij komt ook nog wel hoor maak je maar niet druk! bouw jij nog maar even lekker door! destemeer ben je uit eindelijk kwijt! btw het is wel lekker makkelijk spelen natuurlijk als jij bepaalde mensen in je broekzak heb zitten als je zo wilt winnen in al die jaren en dan doen alsof je een naampie hebXD je bent door de mand gevalle grappie stoeltje
-
Posthahahaha nee dat had andere redenen en gebeurtenissen XD iets met veraders vriendjespolitiek en unfair business,komt je vast bekend voor!! want het zijn inde meeste unis altijd e zelfde !! haha ga er ook geen woorden aan vuil meer maken haha me vloot is intact en sloopt nog steeds dus okal worden er vieze spelletjes gespeeld,ik vlieg nog steeds(; eerst me vloot nakke en dan komen praten!! btw bolder in GB ging jij ervandoor metje staart tussen de benen dus ga nu niet iemand anders verwijten terw…
-
PostDe volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller INSIDIOUS [CCG] ________________________________________________ Kruiser 18.688 Interceptor 7.351 Pathfinder 9.878 _________________________________________ Verdediger Fight FoR HoNoR [OTTOMAN] ________________________________________________ Klein vrachtschip 3.316 Groot vrachtschip 7.573 Licht gevechtsschip 25.371 Zwaar gevechtsschip 1.844 Kruiser 773 Slagschip 446 Recycler 2.285 Spionageso…
-
whahahaha ja tuurlijk meen ik dat XD maar zal ik dan nog een geiheimpje prijs geven!? omdatje zo smeekt hahahaha ,komtie he,idd wat ik zij meende ik maar hee wat verwacht je na zoon uitspraak van de nr 1 vloot XD iedereen als een pussy saveb en 10x double checkenXD ik waxcht me tijd af goosertje XD mis nu ben je waaks !! we praten voer een half jaar nog een keer xx
-
ditwas,e expo vloot haha over me aanmvasl vloot kunnen jullie aleen maar dromen joh hahaha XD hij mag blijwezen dat ik doorsliep XD als ik wakker was had ik me ful fleet ervoorgewarpt XD dan hatie nu huilend op forum gestaabnXD goodluck met je winstjes maar door deze axctie sta je in me visier
-
whahahaha wouwww schaam je hahaha dat je deze uberhoupt post XD heb alles gerebuild al XD en sowieso man hahaha lucky u me wekker ging nie af haha had je nog credits gegeven maar omdat je deze oranje slag post whahaha jullie willen zo graag maar hebben maar een stukje van de taart gegeten normaal zou ik zegge keep hunting XD maar je vergeet haha ben nog steeds nr 1 vloot hahaha en nu kom ik je halen gappie
-
jaa hahaha het is triest hoe somige spelers board en staff in hun broek zak hebben op zoon manier winnen is erg eervol hoor haha heel team laten banne voor bulshit redenen gratis dm tickeds haha en zo kunnen we nog wel doorgaan!
-
grappe makers whahaha ik vlieg nog steeds rond met nog steeds de hoogste vernietigende score en ere puntjes dus nu niet naastje schoentjes gaan lopen! volgende keer gewoon je recs beter timen noobs !!
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller INSIDIOUS [CCG] ________________________________________________ Interceptor 5.756 _________________________________________ Verdediger Procurator Metis [NWO] ________________________________________________ Klein vrachtschip 4.773 Groot vrachtschip 672 Licht gevechtsschip 3.452 Zwaar gevechtsschip 1.885 Kruiser 408 Slagschip 610 Recycler 5 Spionagesonde 24.379 Bommenwerper 10 Zonne-energiesa…
-
lol... tja foutjes kunnen gemaakt worden,overkomt de beste(; wel logies want heb al 4 dagen niet geslapen XD..
-
lol ik dacht dus dat er hierop was gereageert... ik ga maar gauw slapen want functioneer niet meer(slaaptekort)....
-
....kunnen me recties verwijdert worden! alvast bedankt!