Search Results
Search results 781-800 of 902.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
hahaha jullie snappen het nogsteeds niet he hahaha maak nie uit ben bijna klaar haha binne kort zal je erop terug komen haha nog eventjes paar projectjes en dan is er ineens heel veel act haha laat mij me gang maar lekker gaan!!nu zijn jullie bewust en weten jullie me plannen maar nuus beetje laat he vindje nie see yaa soon,ohh enn eummm nie vergeten te saven he
-
we zullen zien mijn vriend we zullen zien vergeet je de plofkolo even jullie hebben een maan opgeblazen,zijn al 100keer gevlogen,spioe me elke dag en nacht en nogsteeds pomp ik door en laten jullie het gebeuren XD kom op!!waar blijft het echte eliminatie werk ?? XD nog even en de rollen worden ineens om gedraait(; ik ben het type speler die een half jaar niks laat zien en of laat horen en die dan ineens even je vloot nakt,stille wateren hebben diepe gronden ~HT @19-11-'19 ~13:30 | Merged, again.…
-
jadat ik davy aan kan whahaha no shit sherlock XD maar zijn team genoten wel als ze niet oplette (;btw heb nog meer vloot he XD die nietjes worden mijn fodder btw de deut kosten boeie me niet haha impuls en hyperrecs betekenen dat al mijn vloot sneller gaat en niet een bepaald type moet nemen als bvb xxers zoals davy(: ~HT @19-11-'19 ~13:30 | Merged, again...
-
hahaha daar is een rede voor haha je ziet me vanzelf keertje aan komen,en ja dat me team mis is gecrashed is minder maar voorlopig hebben jullie mij nog niet haha ,beter jullie best doen jonges ,het is al en tijdje 3 tegen 1 en ik vlieg nog steeds,(; binnekort zal ik is gaan beginnen ,met het uit dunnen van jullie alli,zoals davy met mijn ali heb gedaan dus safe maar goed!(; jullie hebben mij telang me gang laten gaan heb impulsrecs bijna hyper recs,nog even me wps krikken en we zullen zien wat …
-
whahaha soortvan XD wist van niks qua oorlogverklaring lees dat nu pas XD maargoed hahahaha je bent sneaky davy !!,trieste speler ..xd heb je me vloot nou al ? of ga je weer met rips strooien ?? XD en btw geef niks toe hahaha vlieg nog steeds dus zo goed zijn julli niet XD heb wel mooi vlootje om naar te kijken dat moet ik toe geven haha (@davyyy,toch beter je best gaan doen en mis beetje slimmer na gaan denken want 300 mil gaan strooien is niet echt bepaald slim XD ik zou zeggen lekker blijven …
-
ja idd mooi afgestraft! nou was het niet helemaal een nutteloze hit maar meer eentje waar een groot risico aan vast zat maar ook gladjes had kunnen verlopen me bedoeling was gewoon me vloot te chrashen en en het puin te pakke uit de sim bleek dat scept niet veel over zou houden en als ik het puin zou hebben,hem daarme flink klein gemaakt zou hebben helaas liep het anders haha en natuurlijk rebuild ik gewoon nadat me eco wat hoger is XD whistling.png
-
ach..jammer dat hansie ze vloot kwijt raakte we wouden bijna je vloot is even naar de klote helpen maarja zie dit als een kleine vertraging en idd scherp moetje wezen denk dat jij wel weet warom sowieso al @davyyyh ik zou zeggen doe je best om mijne maaris te pakke voorlopig heb je een keer me vrachters wete te pakke maar dat was omdat ik me versliep had stroom uitval en me wekkers waren gereset xd gelukkig kon ik toen nog wel me eigen puin even rapen dus was eerder een ere slag dan een volle me…
-
thnks bartj haha jaa ik scan en vlieg wel door met me minivlootje hihi ;p
-
gaan jullie dit nu bij al me slagen doen...wat een diep triest volk zijn jullie weet niet waar julie vandaan komen of geboren zijn maar kan nooit veel goeds zijn hoe jullie met mensen ongaan al; dat getreiter en gepest... en dat nog wel met ze alle tegen over een...erg stoer hoor jongesss zou je is face 2 face moete doen..maar achh daar zullen julliec wel weer te schijterig voor zijn ,al die haat en misgunning van jullie nou veel plezier ermee ik ga jullie negeren fiujne dag nog he
-
volgends mij is anuvinda beetje boos dat ik gistere weer 13 mil deut stal XD moetje vaker neer leggen!
-
kan jij ook gewoon is effe ophouden met dat trieste meeloperij getroll kruipn lekker in ze... he
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-08-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lord-Freeza [F-E-L] ________________________________________________ Kruiser 1.460 _________________________________________ Verdediger Babbel ________________________________________________ Groot vrachtschip 2.398 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Lord-Freeza [F-E-L] ________________________________________________ Kruiser 1.460 ( -0 ) __________________…
-
davy... ik heb hier geen woorde meer voor ik heb letterlijk geen zin meer om te spelen door jou geziek getroll en spel bederf gefeliviteerd het is je gelukt ook nog..snik,,, ik heb zoals ik heb gezxegt in me eerdere quotews gerepord onder spel bederf!! speel gewoon eerlijk!!! ben paar moete pullen omdattie on kwam giant heeft niks prijs gegeven los vabn dat mogte giant en ik mekaarv al niet !! er is niks van pushinmg te pas gekomen!! je heb zojuist na al dat geziek me forum acount verpest !! en …