Search Results
Search results 821-840 of 902.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 830.945.000] wolverine [LOT] vs. Zwijn [GZV] & Gier [GZV] (A: 544.888.000, V: 286.057.000)
Postgoooser *knip* mij kan je niet vergelijken met hem jonge @davyyyh ~HT @27-07-'19 ~12:15 | Aanpassingen verricht.
-
mooie hit bro!! haha niet fde eerste ninja waar die invliegt en wss ook niet de laatste XD GLRB wolfje
-
thnks abremsev ja haha nouja was eerders volgende keer eerder act loging chackhouden hihi net telaat had erg druk in het weekend en was eventjes afgeleid om hjet zomaar te zeggen haha idd was een mooie hiot van ze koozen het juiste mkoment uit en werd afgestraft haha ach het is me eerste ful fleet crash dus peinz er niet meer over haha kan nie altijd winnen he
-
en wat bemoei jij je met een uni slag waar je zelf nie eens speelty ik vertelde gewoon hoe het kwam hoe ik genakt werd en jij gat persoonlijk beginnen te praten je moet je bek houden over me vrouwtje hoor je me!!!
-
kijk mar even wat je doet naar mannetrje beetje over me vrouwtje beginne triest figuur !!
-
luister goed !! ga niet over me vrouwtje beginnen mannetje datje ben het was niet ens joiu crah hou je domme comentaar lekker voorje voordat er dingen kapot gaan was gewoon een mooie crash ik was bezig en had een leuke avond shit focking happend ik rebuuild gewoon en spel weer verder
-
hahaha ik lach me rot om jou hoor haha kan je bijdehand gaan zitten doen xd kan wel weer zien dat je dat aleen op internet durft los van dat makt het mij niet meer uit of je nou wel of niet gelooft of van mening ben dat ik gestopt ben of niet ok heb mijn acount in hyp weggegeven en that wil be it speel aleen izar nog
-
en los van dat was het me eerste full fleet crash kanm iedereen overkomen ik rebuild gewoon weer in izar en ga weer verder
-
hahaha ikweet hetniet hoor maar ik speel niet in hyp meer XD weet niet wat jkij gedronke heb maar ut zal wel haha izar tja was een mooie hit aleen jij moet is niet zo naast je schoenen gaan lopen
-
valr rueze mee davy XD dit was me eerste ful fleet crash XD ach na zoveel jaar mag het wel keertje raak zijn !! suc6 met de grondstoffe jullie hadde het juiste moment was dronke en druk bezig met vrouwtje kwam net telaat on anyway ik ga gewoon rustig verder haha
-
gahahahah doe je dat toch xd davy vliegt niet lang meer in hyp hoor haha en l,os van dat speel ik daar toch niet meer XD je loopt beetje naast je schoenen jij wrm liegen over de antares nak xd je was daar een multi farm man XDXDXD
-
hahahaha tuurlijk robbedinhoo haha onken het maar XD lach mee eerders rot om jou whahaha
-
Quote from Robbendinho: “Praat je tegen mij? Ik heb nog nooit in Antares gespeeld...whahahahaha zou jhet ook ontkenne... eumm nee doemaat niet XDXD hahahaha blachme rot om jouj jo XD ”
-
whahha see u die trying XDXDCD goodluck... XD
-
btw had het bniet berkeend was gewoon op de gpok haha nou en dan mis geen 6 miljard vloot maar wel 2de plaats duss alsnog killer hahah waaar was jijn in antares XD denk even na voor je feedback ghehe ga vloot pompen XD