Search Results
Search results 121-140 of 180.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-02-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Koekie Monster [koffie] ________________________________________________ Kruiser 1.500 Groot vrachtschip 350 _________________________________________ Verdediger Commodore Orbiter [TOG] ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 446 Kruiser 803 Slagschip 247 Spionagesonde 100 Bommenwerper 198 Zonne-energiesatelliet 2.130 Vernietiger 81 Interceptor 103 Crawler 882 Rea…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-02-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Koekie Monster [koffie] ________________________________________________ Kruiser 1.600 _________________________________________ Verdediger Commodore Orbiter [TOG] ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 3.040 Kruiser 2.066 Slagschip 492 Bommenwerper 450 Vernietiger 391 Interceptor 466 Reaper 103 Pathfinder 382 _________________________________________ Na het geve…
-
Toen ik vannacht wilde gaan saven, zag ik ineens 4 inkomende aanvallen verspreid over 3 planeten en een maan. Maar eens gekeken wat er eigenlijk lag, en gaan simmen wat ik nodig had. Verwachtte eigenlijk dat de aanvallen gepulled zouden worden, maar dat gebeurde niet. Begreep uiteindelijk dat Koekie Monster de kust veilig achtte en was gaan slapen. Heb uiteindelijk 3 van de 4 aanvallen een ninja kunnen geven. De 3e van de 4 is helaas niet gelukt vanwege tijdgebrek en heeft geresulteerd in een d…
-
Overnachtse defbash goed afgestraft! Ook hier GL@RB Medic! gepinned
-
Mooi gedaan Thalion GL@RB
-
Lekkere winst heren, goed gedaan! Medic GL@RB! gepinned
-
Why DoubleD
PostWelkom in het team, en succes
-
Quote from Jillian: “maar ik ben van mening dat plek 8 het meest efficiënt is. de deut op plek 15 is leuk, maar metaal mines zijn een stuk efficienter als we even ruw rekenen in 3-2-1 ratio's.. ” Ik ben het hier half mee eens. Ik heb toevallig van de week nog lopen rekenen. Ik bouw mijn planeten op in volgorde van afbetalingsperiode (3/2/1 ratio), en heb als experiment een planeet op plek 15 gelegd. Op plek 15 heb ik mines 38/31/36 en op plek 8 heb ik mines 39/31/35. Qua productie gaan ze ongeve…
-
Had ook wat vrachters bij kunnen bouwen, en mn vloot kunnen wegspringen, dus daar lag het probleem niet. Het probleem was dat het 4 uur snachts was, en ik snel naar bed wilde
-
Haha komt vast goed, jullie ook succes met wat jullie nog gaan doen. Het was een leuke strijd.
-
yep gefeliciteerd, geen zin gehad om vannacht uitgebreid te saven. dus ff snel puinsave gedaan. Jammer dat het precies vannacht plaats heeft moeten vinden. Congratz met de winst. Misschien ooit tot in een volgende uni
-
En we blijven gaan Def GL@RB! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-02-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Commodore Orbiter [OTO] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 3.156 Zwaar gevechtsschip 815 Kruiser 347 Slagschip 78 Interceptor 23 Vernietiger 51 Reaper 10 Klein vrachtschip 300 _________________________________________ Verdediger Red Dragon [UFP] ________________________________________________ Klein vrachtschip 840 Groot vrachtsc…
-
Mooie slag heren, helaas geen winst. Gelijk gepinned!
-
Mooie, geniet van de winst! Def GL@RB
-
Gisteren al mooie winst hier mogen halen, je zou zeggen dat men van hun fouten leert. Maar bij Kantho was dat dit keer niet zo, met onderstaand resultaat mag ik dan het eerste HoF'je van Polaris showen. Kantho wederom GL@RB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-02-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Commodore Orbiter [OTO] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 1.901 Zwaar gevechtsschip 218 Kruiser 171 Slagschip 49 Interceptor 18 Klein vr…
-
Als je eenmaal begint moet je ook door gaan. Dus hierbij de tweede voor mij voor dit universum. Zag timers bij al zijn (voor mij bekende) planeten, en ben gaan vliegen. Def kwam niet meer online en hierbij het resultaat De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-02-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Commodore Orbiter [OTO] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 2.020 Zwaar gevechtsschip 158 Kruiser 160 Slagschip 49 Interceptor 17 Pathfinder 1…
-
Ook een mooie hit! Enjoy the goodies
-
Je hebt helemaal gelijk, ik heb m direct verplaatst
-
Iemand moet de eerste zijn, dus laat ik beginnen. Ik heb de lat nog niet al te hoog gelegd lijkt me Even een spiorondje op mensen met timers gedaan. En na 3 pogingen was het raak met onderstaand resultaat 3 jaar later hadden mijn recs ook het puin binnen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-02-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Commodore Orbiter [OTO] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 1.383 Zwaar gevechtsschip 67 Kruiser 129 Slagsch…
-
Expo doen om tegen piraten/aliens te vechten was erg lucratief, maar is zoals Jillian al vermeld heeft generfed. Door deze nerf zijn de deutkosten nu ongeveer gelijk aan het puin wat je ontvangt waardoor je met gemiddelde waardes ongeveer break even draait. Als je pech hebt maak je dus zelfs verlies. De tabel van hierboven is helaas verouderd. Wat je tegenwoordig het beste kan sturen is: 1 Reaper (om alle gevechtsvloot te kunnen vinden), 1 navigator (om exporesultaten te vergroten), 1 spiosonde …