Search Results
Search results 301-320 of 407.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Wie reageert er na jou?
Gorilla - - Thuisplaneet
PostDie is nog aan het shaken Unleasher dan maar?
-
[TOT: 1.458.429.000] Middnight [GZV] vs. Articuno [Zen] (A: 209.854.000, V: 1.248.575.000)
Gorilla - - Rustplaats
PostMooie slag altijd fijn die turtles die neer gaan
-
Wie reageert er na jou?
Gorilla - - Thuisplaneet
PostFout BLM ben je wakker ?
-
Wie reageert er na jou?
Gorilla - - Thuisplaneet
PostFout, Gorilla is uit zijn winterslaapje gekomen. BLM?
-
Wie reageert er na jou?
Gorilla - - Thuisplaneet
PostThanks maatje Abremsev jij bent!
-
Wie reageert er na jou?
Gorilla - - Thuisplaneet
PostDon't worry Gorilla is here. Notuul?
-
Wie reageert er na jou?
Gorilla - - Thuisplaneet
PostUnleasher stel me niet weer teleur
-
Wie reageert er na jou?
Gorilla - - Thuisplaneet
PostFout! Het is iemand die onder het stof vandaan komt. Nu jou beurt Unleasher
-
Handelaar
Gorilla - - Ideas Planet
PostIk ben het volledig met je eens, er zou een limit op moeten komen, steeds zijn er lage spelers die alle booster kopen en die dan voor de meest lage prijzen aan de top spelers verkopen.. dit zou niet langer moeten kunnen, dit staat gelijk aan pushing!!
-
1/3 [TOT: 190.000.000] Barney Stinson [Ex Play] vs. Fire rain (A: 180.000.000, D: 10.000.000)
Gorilla - - Hall of Fame
PostZeer mooie slag zo mag ik het zien
-
Quote from Barney stinson: “en waarom zou HT snitchen ? ken je hem? zo te lezen ken je hem niet dus waarom stel je een oordelingsvraag? heb je niks beters te doen dan zulke hersenloze vragen te stellen die nergens opslaan? ” Ja ik ken HT, en ja hij heeft een hele alliantie gesnitcht en dat vertel ik gewoon. Quote from Barney stinson: “maar gorilla, hoor dat je account in vmode staat en aangezien je hier reageer betekent het dat je je account in ganimed wil weggeven? zou wel tof zijn ” Nog nieman…