Search Results
Search results 621-640 of 903.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from JamesCameron: “Quote from Alpatsjino: “Grapje zeker. Dat is het bij lange na nog niet. Ze zijn voorzichtig op de goede weg, dat wel ” Ouwe zeur. De belangrijkste functies zijn er weer.Vind het al met al toch redelijk verlopen die update. Had veel erger verwacht. Bugs vallen mee, er moet her en der nog wat getweaked worden en ja de communicatie van GF was ruk. Maar ik vind de update inhoudelijk super! ” jij bent inhoudelijk ook super
-
lekkerrrr, heeft ie met weinig recs toch veel puin weten te snoepen zeg :O
-
als je hulp nodig hebt roep je maar je weet inmiddels ook wat voor vloot ik heb xD
-
leuk hitje, wat is er gebeurd met de rest van het puin?
-
Ik was weer opzoek naar een leuk hitje, nou groeide Angelo de laatste paar dagen best hard en kon ik hem vrij snel amper nog solo aan. Afgelopen nacht krijg ik een zooi spios van hem en een paar dagen geleden wist hij een maatje (Abremsev) te pakken. Ik had vanmiddag even een moment rust en dus gingen de spios de deur uit. hmmm nergens activiteit bij Angelo... dat is raar, even koekeloeren of er wat lekkers ligt.. Ja hoor, full fleet zonder activiteit op zijn maantje. Snel de recs de deur uit ge…
-
Vechio
PostQuote from Gorilla: “Quote from Klapstoeltje: “dus je had al een vooroordeel? voordat je uberhaupt weet wie het is en hoe diegene is? dat voorspelt niets goeds in de toekomst maar succes iig namens deze ex-teamler ” Lijkt op een gemiddeld teamler of niet dan ” vroeger toen ik teamler was, hadden we een respectabel team, nu helaas een stuk minder op een paar teamlers na, hopen dat deze Vechio een frisse wind doet laten waaien.
-
Vechio
PostQuote from Vechio: “Quote from Gorilla: “Welkom en weinig succes ” Ik had al in de gaten dat t zo'n mannetje is, kan ik wel hebben. Bedankt iedereen iig, jij ook Gorilla ” dus je had al een vooroordeel? voordat je uberhaupt weet wie het is en hoe diegene is? dat voorspelt niets goeds in de toekomst maar succes iig namens deze ex-teamler
-
en ik me maar afvragen waarom the realist online bleef vannacht tussen 2 en 4 xD @directeur noobje!! laks met vloot zijn is mijn taak, niet de jouwe XD
-
Quote from Plofkop: “Quote from JamesCameron: “ik denk dat sommige mensen het belangrijkste punt in dit topic perfect benoemen: namelijk dat @Plofkop de grote noob van zaga aan het worden is. @Plofkop NOOB! Gl@rb zodat we je vaker kunnen crashen! ” Stiekem ben ik jullie gewoon een boost aan het geven voor een volgende merge. ” ik wil net zeggen, van mijn noobstatus in zagadra blijf je af!!!
-
ook weer een leuk winstje uit kunnen trekken. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-12-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Bidoof [Playbook] ________________________________________________ Kruiser 798 Slagschip 315 _________________________________________ Verdediger Fabrizio [BALCO] ________________________________________________ Klein vrachtschip 12 Licht gevechtsschip 34 Zwaar gevechtsschip 4 Kruiser 57 Slagschip 33 Recycler 35 Spionagesonde 63 Zonne-energiesatell…
-
nog maar eentje De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-12-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Bidoof [Playbook] ________________________________________________ Kruiser 831 Slagschip 316 _________________________________________ Verdediger Xant ________________________________________________ Groot vrachtschip 40 Zwaar gevechtsschip 50 Spionagesonde 1 Vernietiger 1 Pathfinder 58 Raketlanceerder 1.500 Kleine laser 265 Grote laser 45 Gausskanon 30 Ionkanon 35 Plasmakanon …
-
ook maar eens wat doen dan... wel een maankansje, lag wat extra grut bij, 2 planeetjes naast elkaar, toch een leuk winstje De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-12-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Bidoof [Playbook] ________________________________________________ Kruiser 400 _________________________________________ Verdediger kees58 [Praktijk] ________________________________________________ Klein vrachtschip 54 Groot vrachtschip 8 Licht gevechtsschip 864 Kruiser 2…