Search Results
Search results 681-700 of 903.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Alpatsjino: “Tsja, was ook de meest slimme zet ooit om alle planeten op een hoopje daar in mw8 te gooien Plukken ze nu mooi de vruchten van Nog even en ik kan niet meer op kolonisatie saven Mooie slag mannen, plezier er mee ” ach Alpa, voor we ook maar iets in de buurt komen om winst op jou te maken moet heel spg per persoon 10x neer met deze winst xD
-
and another one bites the dust, lekker gedaan heren!! Gl met de rebuild paragon Ik ben benieuwd met wat voor excuus een bepaald persoon gaat reageren
-
nickjuh met zn grote waffel hahaha alleen paar praatkes, iets ondernemen ho maar. En idd, 3e meer in een week tijd, gaat wel lekker he met je maatjes Nick
-
heerlijke hit hoor, toepasselijk plaatje doen maar dan: maxresdefault.jpg
-
Quote from Abremsev: “Ik speel dan zelf niet in Fidis, maar wat een gemekker voor niks dit. Ik sta in Hyperion al sinds het begin onder Klapstoeltje op een #2, waar hij ook nog inner stelsel ligt bij mij. Hij heeft mij niet gepakt, en door gewoon goed te saven lukt dit ook niet snel. Dus dat ze nooit meer worden ingehaald, en niet gepakt kunnen worden is onzin. Gewoon door spelen en geen domme fouten maken ” dat lukt ook niet want ik ben gestopt hahaha Maar wat een gezeur en gezeik vent, neem je…
-
Quote from Scaapiee: “Wordt flink huisgehouden in gemini zo te zien... 2e megaklapper in een week tijd, veel plezier met rebuilden allemaal ” kan Hyperion nog een puntje aan zuigen hahahah xD ja heerlijk huishouden zo hier
-
ja het was me weer een heerlijk ouderwets ogame nachtje!! bedankt voor de gezelligheid heren! @monfy bedankt voor het opofferen voor je nachtrust en het was echt lachen hahaha sommige opmerkingen van je, geniaal XD @DingDongDing sportief dat je alsnog hielp met het gooien met ipr. Uiteindelijk is het toch een aardig winstje geworden, helemaal prima, zeker nadat iedereen zoiets had van ach, ook met een beetje verlies gaan we dit gewoon doen! Zo zie je maar weer met het geweld wat hier rondvliegt …
-
New top 10 [TOT: 153.834.000] TheBunny [FREE] vs. Doedels [LEGEND] (A: 4.455.000, V: 149.379.000)
Postlekkere klap hoor Bunnz, ik ben nog niet 48h weg of het gaat alweer fout xD Doedels leer er nou toch eens van hahaha succes met de rebuild kerel
-
On 01-05-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker barcode [NBAM] ________________________________________________ Deathstar 1.687 _________________________________________ Attacker Cryptus89 [NBAM] ________________________________________________ Deathstar 2.985 Heavy Fighter 50.724 Cruiser 250.048 Battleship 100.039 Bomber 15.002 Destroyer 125.822 Battlecruiser 70.000 Light Fighter 2.000.000 _________________________________________ Attacker Arya [NBAM] _____________________…
-
We wilden al een tijdje graag wat uithalen tegen SpG, Een echt grote hit was sinds de slag op Balaban al een tijdje geleden. Ik wilde mijn terugkeer naar Gemini ook opluisteren met een hele dikke hit, wat kwam ik toch mooi terecht bij NBAM, veel actieve mensen die open staan voor een nachtje ogame heel gezellig heren!! Cryptus89 deelde van de week een rapportje van postduif, weer eens uit smurfenmodus en lag in mw 6. Dat was een aantrekkelijk rapportje, iemand die eens niet achter een def versch…
-
tja, zo heb ik laatst ook een hele hoop winst in moeten leveren... helaas een onderdeel van het spel
-
lekker winstje hoor
-
shiiiitttt gewoon 40miljard winst, nou zijn mijn gesloopte bootjes toch nog terug gekomen bij Playbook!! Heerlijke hit boys!! Plofkop, succes met de rebuild mocht je doorgaan
-
~HT @13-07-'19 ~8.00 | Moved naar Rustplaats. Niet langer een top10. al eerder een aantal maal gevlogen, nu wel een aardig gat laten vallen. gelukkig dat ik ook met naraids erbij gewoon winst heb want deze mafkees koopt gewoon met maar 1,5 mil gs op zn planeetje even 3k recs af en begint te ruimen.... nouja, gl met de rebuild dan maar he, beetje jammer maar dat zal je wel een flinke hoeveelheid euros gekost hebben. On 24-04-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje…
-
Quote from Overkill: “Mooie Hit hoor. Lekkere winst. Erg jmmr Lagoon, succes met rebuild mocht je het opgaan pakken. ” haha thnx, was je bezorgd dat ik op jou aan het jagen was? Quote from Abremsev: “Tja, dit is heel snel gegaan inderdaad. Mooi gespot, en heerlijke klapper van gemaakt. Geniet van de winst! (Heel naar, nu groei je nog sneller hehe) Mogul, jammer dat het even niet soepel liep. GL IRL als je stopt, en anders zien we je wel weer verschijnen ” haha ja dat zeker de gs is al zo goed al…
-
Quote from Abremsev: “Quote from Klapstoeltje: “ook een prima winstje toch ” Ja mag niet klagen, maar die 200 mil+ winst is toch lekkerder haha ” hahaha true, maar dat had ik ook echt even nodig hoor
-
ook een prima winstje toch
-
lekker hapje hooor