Search Results
Search results 721-740 of 903.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
haha ik kom het wel een keer bij je terughalen Lagoon, mooi gespot
-
lanx hitje gespot, recs er niet snel genoeg achter gekregen helaas... 6 mil puin gesnoept maar dat mag de pret niet drukken. On 03-04-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje [LEGEND] ________________________________________________ Battleship 1.606 Destroyer 30 Battlecruiser 1.600 _________________________________________ Defender Ledgewalker [TRC] ________________________________________________ Cruiser 423 Battleship 249 Recycler 59 Bomber 6 Solar Satellite 1 D…
-
[TOT: 35.980.000] Geosis vs. Doedels [LEGEND] & Klapstoeltje [LEGEND] (A: 35.208.000, D: 772.000)
Postallygenootje kwam met de vraag of ik kon halten, kon nog net binnen de tijd. On 01-04-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Geosis ________________________________________________ Large Cargo 144 Battleship 558 _________________________________________ Defender Doedels [LEGEND] ________________________________________________ Small Cargo 1.001 Large Cargo 92 Light Fighter 27 Cruiser 12 Recycler 5 Espionage Probe 5 _________________________________________ Defender Klapstoel…
-
oow ik zei dat je geluk had omdat mijn vloot een paar min later op mijn maan was en ik wel gewoon online was maar niet eerder kon reageren niet zo hoog van de toren blazen zaphodje. Ik kom het wel terughalen bij je @Nickjuh, jij kan maar beter je mond houden met een zielig verhaaltje over dat ik ooit een account van je gesourced zou hebben die van je overleden vader geweest zou zijn.. dat zijn geen dingen om grapjes over te maken. Uit respect voor je overleden vader (mits het waar is) een condol…
-
Quote from Takeoff: “Quote from barcodeplayer: “Quote from Takeoff: “Tss wordt slecht gedrag ook nog weer beloond. Cmeilink kan wat van je leren, die vraagt ook altijd zijn gs terug wanneer hij zelf zijn vloot laat slingeren. ” kom jij ook eens uit vm?eens zien of jij ook wat laat slingeren : case closed luitjes ... move along people nothing to see here ” Tss ik ben zuinig op mn account oke, ik source geen acca's dus moet het zelf opbouwen. ” slecht gedrag? wij hadden een afspraak en ik heb hem …
-
Quote from Supermercado: “Goed van plof dat hij een gedeelte heeft terug betaald. Afspreken om niet aan te vallen via pm (ivm deut ruilingen) om vervolgens wel aan te vallen.. ” ja klaar nu, ik heb een groot gedeelte terug gekregen, heel sportief van Plofkop.
-
spot sim fly On 29-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje [LEGEND] ________________________________________________ Battlecruiser 1.000 _________________________________________ Defender Hypermotart [TRC] ________________________________________________ Small Cargo 191 Large Cargo 2 Light Fighter 905 Heavy Fighter 10 Cruiser 212 Battleship 122 Recycler 102 Espionage Probe 48 Battlecruiser 59 Rocket Launcher 3 _________________________________________ After th…
-
zo heb ik je niet opgevoed Doedels, lekker rebuilden straks!
-
lekker bezig hoor
-
leuk spot sim fly, en flawless is altijd goed On 27-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje [LEGEND] ________________________________________________ Battlecruiser 1.000 _________________________________________ Defender No33E ________________________________________________ Small Cargo 10 Large Cargo 77 Light Fighter 167 Heavy Fighter 98 Cruiser 58 Battleship 40 Recycler 16 Espionage Probe 8 Bomber 14 Battlecruiser 32 Gauss Cannon 11 Ion Cannon 7 Large Shield…
-
wat een belachelijke actie... wat gebeurd er nu dan met de spelers die hun hyperruimte tech naar 15 geknald hebben dan? Moeten die ineens 50% meer deut gaan betalen zonder enige waarschuwing vooraf?! Dan had ik bijvoorbeeld net zo goed die paar extra gv of recs kunnen bouwen wanneer ik die nodig heb....
-
Quote from Vogel: “Lolz... no save no fleet... niet zelfde alli niet zelfde vriendenlijst.. een vage afspraak over deut handelen.... Je was niet online toen je vloot thuis kwam wat huil je nou man... tis niet zijn schuld dat je neer bent het is die van je eigen.. ik was ook gevlogen... en beetje hypocriet als je zegt dat jij niet gevlogen was.... ” ik was idd niet gevlogen, in afwachting van de deutlevering, dus nee, niet hypocriet, gewoon een common sense.. dat jij wel gevlogen had zegt meer ov…
-
Quote from Takeoff: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from Plofkop: “Quote from Klapstoeltje: “als de vloot volledig vergoed word buiten de ruimtewerf om dan ben ik bereid om door te gaan, ik ben zeker niet de moeilijkste, en als je me geprakt had zonder dat er deuthandel afspraken gemaakt waren dan had je van mij alleen maar lof gehad zoals de vorige keren dat je me te pakken had. ik haal mijn account uit vm morgen en dan stuur ik je wel een bericht ingame. ” Want wat is het verschil nu dan met …
-
Quote from Plofkop: “Quote from Klapstoeltje: “als de vloot volledig vergoed word buiten de ruimtewerf om dan ben ik bereid om door te gaan, ik ben zeker niet de moeilijkste, en als je me geprakt had zonder dat er deuthandel afspraken gemaakt waren dan had je van mij alleen maar lof gehad zoals de vorige keren dat je me te pakken had. ik haal mijn account uit vm morgen en dan stuur ik je wel een bericht ingame. ” Want wat is het verschil nu dan met vorige keren? Ik heb gezegd dat ik die dag wel …
-
als de vloot volledig vergoed word buiten de ruimtewerf om dan ben ik bereid om door te gaan, ik ben zeker niet de moeilijkste, en als je me geprakt had zonder dat er deuthandel afspraken gemaakt waren dan had je van mij alleen maar lof gehad zoals de vorige keren dat je me te pakken had. ik haal mijn account uit vm morgen en dan stuur ik je wel een bericht ingame.
-
die lag gewoon lekker op zn planeetje
-
alleen met een volle rebuild wil ik nog best overwegen om door te gaan... mijn reactie wat betreft de slag heb je ingame al
-
Leuk account, mooie spreiding, aardige mines en onderzoeken en op een planeet een dikke def in wording. Ik ben dr zat van gezien mensen met wie je een afspraak hebt om deut te handelen het nodig vinden om je vrachters met deut te pakken. not done dus. 12 planeten, overal metaal 37 of 38, deut 33 en kristal 32. Hypermotor 15 aanwezig. Overal maantjes met springplank. Graag een leuk aanbod.
-
nog maar eentje On 24-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje [LEGEND] ________________________________________________ Battleship 1.500 Battlecruiser 1.000 _________________________________________ Defender Greedbuster [TRC] ________________________________________________ Large Cargo 52 Light Fighter 235 Cruiser 137 Battleship 32 Recycler 38 Espionage Probe 2 Solar Satellite 71 Destroyer 1 Battlecruiser 20 Rocket Launcher 1.300 Light Laser 1.800 Heavy Laser …
-
neuh, dat was gewoon een zooi lg en xx die ik door de nano heb gedrukt met een paar gouden boosters om de vloot wat meer in verhouding te brengen