Search Results
Search results 761-780 of 903.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
zag een timer bij zijn maan staan, spio gestuurd, recs gelaunched, 15 min afgewacht en gelaunched, om vervolgens zelf in slaap te vallen en wakker te worden met dit rapportje On 06-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Venom [LEGEND] ________________________________________________ Small Cargo 2.000 Light Fighter 3.001 Cruiser 926 Battleship 500 Battlecruiser 500 _________________________________________ Defender MC Walter [HBS] __________________________________________…
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “Uni nog steeds levend? Je gaat wel lekker he ” haha ja heb ook meer vloot dan eigenlijk de bedoeling was in deze eco uni xF
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from Noudisbb: “Quote from Chev: “Misschien bekijk je het verkeerd... Halten is om een speler te redden, niet om winst te maken. Misschien had nexon dan wel een goed gevoel en vloot over gehouden om verder te spelen. Persoonlijk ben ik al veel grotere vloten verloren in dit spel... En speel nog steeds, en toen waren er nog geen knopjes om 1/3e van je vloot terug te krijgen. ” Ben ik niet mee eens, als we met 4 man gingen halten (ik had een afspraak om 20:00 …
-
Je speelt het spelletje samen, er bestaat ook nog zoiets als halten met vliegen op lager percentage zodat je het wel red met deut en verplichtingen. jullie zitten samen in een alliantie.. hadden jullie allemaal gehalt dan was het een behoorlijke schredderslag geworden gok ik.. mooie hit monfy en friends
-
Gespot, recs vooruit gestuurd, activiteit afgewacht en gelaunched. had maar 1400 recs liggen dus alles is binnen op een kleine 200 recs aan metaal na. sportieve reactie gehad! gl met de rebuild Pierre! On 02-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Venom [LEGEND] ________________________________________________ Small Cargo 1.000 Light Fighter 2.000 Cruiser 500 Battleship 300 Battlecruiser 300 _________________________________________ Defender Captain Pierre [HBS] __________…
-
gespot, sim gedraaid en gevlogen, meneer kwam na de slag online en begon als een gek te pendelen met recs, al het puin is voor hem, gelukkig heb ik geen verliezen wanneer ik de deut omgegooid heb. On 25-02-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Venom [LEGEND] ________________________________________________ Small Cargo 1.005 Light Fighter 1.000 Cruiser 242 Battleship 190 Battlecruiser 198 _________________________________________ Defender MC Walter [HBS] ____________________…
-
Gespot op de lanx en netjes op 2 sec getimed On 24-02-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Venom [LEGEND] ________________________________________________ Cruiser 300 Battleship 200 Destroyer 30 Battlecruiser 200 _________________________________________ Defender renegade vesta [Guardian] ________________________________________________ Large Cargo 75 Light Fighter 27 Heavy Fighter 1 Cruiser 318 Battleship 42 Colony Ship 1 Recycler 105 Espionage Probe 31 Bomber 15 Solar Sa…
-
subje? lekkere hit hoor
-
spotte hem op de lanx, wekkertje gezet, vlootje en recs erachter, worst case 98 recs extra nodig ofzo... maar alsnog een lekker winstje On 23-02-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Venom [LEGEND] ________________________________________________ Light Fighter 1.000 Heavy Fighter 3 Cruiser 300 Battleship 200 Destroyer 30 Battlecruiser 200 _________________________________________ Defender Koga [HBS] ________________________________________________ Small Cargo 22 Large Cargo…
-
spot sim fly voor de 2e keer boem On 22-02-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Venom [LEGEND] ________________________________________________ Light Fighter 1.000 Cruiser 300 Battleship 150 Battlecruiser 150 _________________________________________ Defender jeroen [HBS] ________________________________________________ Small Cargo 100 Heavy Fighter 133 Battleship 144 Recycler 10 Espionage Probe 8 Solar Satellite 30 Rocket Launcher 200 Light Laser 17 Heavy Laser 10 Small S…
-
50 uur?! XD goos hahahah lekker hitje hoor
-
welkom terug hahah nette hit, bij ons ging het luchtalarm vanmorgen in de groepsapp toen je uit smurfenland kwam xD
-
spot sim fly On 16-02-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje [LEGEND] ________________________________________________ Battleship 150 Battlecruiser 150 _________________________________________ Defender jeroen [HBS] ________________________________________________ Small Cargo 101 Light Fighter 1 Heavy Fighter 39 Battleship 55 Espionage Probe 8 Solar Satellite 30 Rocket Launcher 200 Light Laser 23 Heavy Laser 17 Small Shield Dome 1 _______________________________…
-
Eerste HoF [TOT: 6.382.000] Klapstoeltje [LEGEND] vs. Miner [Guardian] (A: 625.000, D: 5.757.000)
PostHet moest er toch een keer van komen, hier en daar een beetje vloot klikken enzo, toen spotte ik in een rondje deze, gesimt en gevlogen On 16-02-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje [LEGEND] ________________________________________________ Battleship 150 Battlecruiser 75 _________________________________________ Defender Miner [Guardian] ________________________________________________ Small Cargo 52 Large Cargo 27 Light Fighter 6 Heavy Fighter 1 Cruiser 51 Re…
-
Leuk gedaan maar dat kom ik wel bij je terug halen
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “Gebogen, voorover gebogen, potato, potatoh. Kijk hem eens gaan dan... ” weet je wat jij gewoon eens moet doen?! "Mompelt iets over een oud werkneemster bij de schouders pakken omdraaien en vooroverbuigen"
-
Quote from Anuvinda: “Beide staat niet erg hoog. Dus denk dat het imposters zijn. Of verwacht ik nu teveel van Koning Motu?? ” denk dat je veel te veel van hem verwacht xD
-
Quote from Anuvinda: “Wil je nou beweren dat ik bij de almachtige Motu in de alliantie zit? ” hahaha nou er spelen 2 mensen (wss imposters xD) onder zijn naam of hij is het zelf xD
-
lekkah lekkah On 10-02-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje [LEGEND] ________________________________________________ Large Cargo 26 Battleship 100 _________________________________________ Defender Reichsinspekteur ________________________________________________ Large Cargo 15 Solar Satellite 87 Rocket Launcher 235 Light Laser 89 _________________________________________ After the battle ... Attacker Klapstoeltje [LEGEND] ____________________________________…