Search Results
Search results 881-900 of 903.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
en toen lag zijn mainvloot een paar uur later ook onbeheerd On 18-08-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje ________________________________________________ Large Cargo 8 Heavy Fighter 5 Cruiser 28 _________________________________________ Defender Technocrat Voyager ________________________________________________ Small Cargo 2 Large Cargo 5 Cruiser 6 Recycler 1 Espionage Probe 13 Solar Satellite 29 Rocket Launcher 8 Light Laser 23 _____________________________…
-
even de concurrentie plagen On 18-08-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje ________________________________________________ Large Cargo 8 Cruiser 26 _________________________________________ Defender Technocrat Voyager ________________________________________________ Small Cargo 11 Heavy Fighter 1 Solar Satellite 25 Rocket Launcher 8 Light Laser 28 _________________________________________ After the battle ... Attacker Klapstoeltje _____________________________…
-
je doet je naam eer aan hahaha On 17-08-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje ________________________________________________ Small Cargo 14 Cruiser 14 _________________________________________ Defender DasPech VlootWeg ________________________________________________ Small Cargo 15 Light Fighter 6 Heavy Fighter 4 Espionage Probe 3 Rocket Launcher 2 Light Laser 1 _________________________________________ After the battle ... Attacker Klapstoeltje ____________…
-
en ze worden alweer wat groter na een paar kleine misstapjes tho maar ach als je zelf met DM speelt mag je niet klagen als je een DM ninja om de oren krijgt, gelukkig ben ik een van de weinige nog met reccies On 17-08-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje ________________________________________________ Large Cargo 4 Cruiser 10 _________________________________________ Defender Rickert [DeHomies] ________________________________________________ Small Cargo 2 Li…
-
hahaha lekker heurr
-
Quote from Knigge: “Waar is de eerste slag waar je een kv verloor dan? Die wil ik nu zien. ” lol dat was niet de eerste XD maar iets van de 5e of 6e raid geloof ik haha
-
waarom posten? gewoon omdat het kan en ik me verveel On 16-08-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje ________________________________________________ Small Cargo 6 Heavy Fighter 1 _________________________________________ Defender Engineer Europa ________________________________________________ Rocket Launcher 2 _________________________________________ After the battle ... Attacker Klapstoeltje ________________________________________________ Small Cargo 6 ( -0…
-
toch al wat leuke winstjes kunnen maken On 16-08-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje ________________________________________________ Small Cargo 6 Heavy Fighter 1 _________________________________________ Defender Neon [VVV] ________________________________________________ Solar Satellite 1 _________________________________________ After the battle ... Attacker Klapstoeltje ________________________________________________ Small Cargo 6 ( -0 ) Heavy Fighter 1…
-
Leuk hoor die vlootsnelheid x3, dan moet ie wel aanstaan... je kan mij niet vertellen dat het innerstelsel 1 uur en 12 minuten duurt voor je bij je target bent in Eridanus. Hier moet even naar gekeken worden, grondstoffen lopen naar mijn idee wel goed, alleen vlootspeed niet.... heeft me al aardig wat winst gekost hiero....
-
Aanpassing specs universa
SailorTwift - - Spel
PostJullie hebben beide een punt. Aan de ene kant vind ik 80% te hoog (want merendeels staat in VM of is inactief in mijn beleving). aan de andere kant is 80% weer te laag als we van "inactiefjes en VMgangers hebben geen stemrecht" uit gaan.. hierbij blijft er nog maar een bepaalde groepje spelers over. Wat mij het beste lijkt is om even een opmaak van de uni te maken, wie hebben hier al langer dan pak en beet 3 maanden een account, wie zijn er nog echt actief (in de zin van daadwerkelijk bouwen en …
-
Aanpassing specs universa
SailorTwift - - Spel
PostQuote from Alpatsjino: “Ik lees alleen over de ecospeed in de aanpassingen hierboven Misschien makkelijk om de onderzoekensnelheid ook eens te doen? Beetje onderzoek kost me al gauw 7-8 maanden, en ik heb toch echt wel hoge labs en IGON ” research valt toch ook onder eco....
-
Oude gezichten?
SailorTwift - - Algemeen
PostKlapstoeltje nog steeds represent
-
zegt genoeg dat forcedelta een perma te pakken heeft nu toch....
-
How To: Lobby
Post*reactie*
-
ik zat even te kijken want dat acc is van robbendinho zag ik in Antares, Ik weet niet op welke mail die staat maar het lijkt mij niet dat ik toegang ga krijgen tot alle accounts van Robbendinho op het moment dat ik daarop zou moeten inloggen. Wat zijn de gegevens (punten, mines, research, vloot etc) van dat acc in Betelgeuse?