Search Results
Search results 921-940 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 292.829.000] PresentDanger [300] vs. Revenge [NGM] (A: 1.530.000, V: 291.299.000)
Hysteria - - Hall of Fame
PostIk denk dat je de verkeerde uni hebt gekozen....nu zijn we gescheiden:(
-
Quote from Flugel25: “Quote from ReformeD: “Quote from Flugel25: “1. Er worden (nog) geen ipr gebruikt. Waar heb je anders RIP's voor gemaakt? 2. Oogpunt blijft winst en kan ook zo worden uitgelegd naar de GO/SGO toen indien deze vindt dat er een grens overschreden wordt. Niet alle details met oog op winst worden hier uiteraard gedeeld om geen kans te hebben op puindieven/etc. 3. Als een teamler een topaccount/topfleeter heeft kan hij het toch nooit goed doen. Bij elke persoon die hij aanvalt wo…
-
[TOT: 124.517.000] Pathlessbowl [Exiles] vs. Olaf & Queen Elsa [TROL] (A: 116.000.000, D: 8.517.000)
Hysteria - - Hall of Fame
PostMet hele grote dank aan Queen Elsa mag ik ook eens iets posten:P Sorry Pathless en thnx voor je reactie. On 06-11-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Pathlessbowl [Exiles] ________________________________________________ Cruiser 4.000 _________________________________________ Defender Olaf ________________________________________________ Small Cargo 4.190 Large Cargo 4.416 Recycler 1 Espionage Probe 19 Battlecruiser 1 _________________________________________ Defender Que…
-
Fearlessz
Hysteria - - Ex teamleden
PostGEfeliciteerd met je full.
-
Beste Trollers, Als frisse net gelande speler in Pega, dank ik u voor deze uiteenzetting van deze alliantie. Fris ben ik, onbekend met deze alliantie niet, maar ik heb niet geleerd van eerder gemaakte fouten. Helaas moet ik al bekennen dat ik heb geraid, mijn oprechte excuus daarvoor. Ik kan niet beloven dat het niet meer gebeurt, ik zou graag anders zien, maar helaas gaat me dat gewoon niet lukken, zie het als een afwijking. Mijn excuus alvast voor al die keren dat ik het nog ga doen. Het spion…
-
Quote from GeneralDuke: “ ” Quote from swami_dude: “GO worden en de discussie intern voeren heeft niet veel meer nut, volgens mij is deze discussie al een hele tijd eerder gevoerd en hebben we daar toen nog genoeg over gehad Ik weet als geen ander dat het idd veel werk kan zijn, ik moest indertijd vaker m'n speeluni's in vmode zetten om mijn taken als GO te kunnen blijven vervullen. Maar je kunt moeilijk bij elk punt van kritiek zeggen dat GO's ook maar mensen zijn die het vrijwillig doen. Juist…
-
Dit is inhoudelijk en kan niemand op reageren. Mocht je te lang op een go moeten wachten voor antwoord, dan kun je naar de sgo stappen. (of admin idien geen go op de uni) Je kan er ook gewoon rekening mee houden dat wij ook mensen zijn, doen wij alles goed? nee, maar zelfde geld voor jullie. Beetje meer begrip twee kanten uit werkt al een stuk beter. En heb klachten bij een specifiek teamlid, zul je deze daar zelf en zijn sgo (admin) op aanspreken. Dit is in mijn ogen niet meer dan stemming make…
-
Manager
PostWelkom in het team en succes met je trial.
-
Hitsugaya Toushiro
PostWelkom terug en succes met je trial.
-
Spelbederf
PostQuote from Malle PietJe: “weetje wat ook triest is een sgo die niet weet hoe een ipr aanval werkt deze spelers moeten ze ook sgo af maken he @Hysteria geen winst maken als iemand online komt lekker vm duiken trieste Go! 1mill metaal 500k ks 200k deut een def weg schieten met ipr abs 60x en dan nog als sgo ipr sturen waar ze niet eens mee weten om tegaan maar wel sgo zijn zielige spelers! ” Wil je zonodig weten waarom ik in vm zit...ik had een doodzieke dochter, zij dreigde daardoor uit te drogen…
-
Quote from Deurwaarder: “@Knigge zeker geen 'kut' antwoord Het ene geval is inderdaad het andere niet, maar ook in dezelfde gevallen, of nagenoeg hetzelfde, wordt er door GO's anders opgetreden. Ik denk dat daar wel een kwalijke puntje zit om binnen het team te bespreken. dat wij als spelers verantwoordelijk zijn voor ons eigen 'administratie' lijkt me duidelijk. Dat het voor jullie vrijwilligerswerk is waar ook grenzen aanzitten qua tijdsinvestering, lijkt mij ook duidelijk voor iedereen. Zoals…