Search Results

Search results 941-960 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Quote from TheDutchritual: “Hier heb je technisch helemaal gelijk in. Alleen is het niet menselijk. Zoals ik hier voor al heb aangeven heb ik meer dan 350 deut transacties met deurboeren per jaar. Hier komt vroeg of laat een fout in. Dat gebeurt nou eenmaal. ” Waarom is het niet menselijk? Je krijgt toch rapporten en berichten? En als je dat niet kunt bijhouden dan moet je het op een andere manier gaan doen. Je kunt vast wel een excelletje maken of een of ander kladje? Als jij de zoveelste deutb…

• Quote from Deurwaarder: “@fearlessz Ben ik helemaal met je eens, maar helaas leven we in een wereld waarin veel mensen denken dat ze alles tegen iedereen kunnen zeggen. @Hysteria Ook duidelijk, alleen kan een reden van een ban zoiets simpels zijn als een 0 vergeten bij een transportje, waardoor er pushing ontstaat. Als speler denk je alles goed gedaan te hebben en plots een ban. Je bent je van geen kwaad bewust, maar zit er toch een aantal uren/dagen in, terwijl je contact zoekt. Voor sommige ka…

• Quote from TheDutchRitual: “Hier mee moet ik toch meestemmen met Deurwaarder. Alhoewel hij het niet zo netjes verwoord:P. Persoonlijk heb ik een naar gevoel hier over. Vooral omdat ik nu ook een ban heb voor puching(deut boer vergeten te betalen). Nu mag je niet openbaar het over je ban hebben of het bespreken. Maar vind ik wel dat een GO/SGO naar de situatie kan kijken en menselijk kan bepalen of dit nou echt ban waardig is. Zit er een kwaad aardige intentie van zelf verrijking achter? Of is he…

• Internationalisering van .NL

Hysteria - - Algemeen

Wat ik me dan ook nog afvraag hoe zie jij het dan voor je?Neem dit topic. Als buitenlandse speler die de nederlandse taal niet machtig is, zou hier toch niet in mee kunnen discussiëren, want hij kan het gewoonweg niet lezen. Word het voor hem/haar vertaald en dan post hij zijn mening in het pools, frans of grieks erbij. Welke meerwaarde heeft dat want 99% kan dat niet lezen/begrijpen omdat ze die taal niet kennen. Ik weet niet van hoever terug jouw voorbeeld is, maar vroeger, toen ik voor het ee…

• Ik weet dat er wat app groepen zijn waarin gespeeld en sommige weer zijn gestopt. Is het een idee om te kijken om hier op het forum weer genoeg animo is om eens een potje te starten?

• Internationalisering van .NL

Hysteria - - Algemeen

Topics om ogame.nl te "redden" komen nu regelmatig voorbij. Ik vind als speler en als teamler dat leuk om te zien. Ik reageer nooit op zulke topics omdat ik zelf een sterke en hardnekkige mening heb over de steeds minder wordende spelers, maar meeste van deze topic starters kaarten dat niet eens aan. Om op dit topic te blijven, volgens mij word engels gewoon gedoogd en daarbij als je de nederlandse taal niet machtig bent, heb je tegenwoordig genoeg opties om er toch een soort van nederlands beri…

• Fearlessz

Hysteria - - Ex teamleden

Welkom Fearlessz. Komt wel goed met die knigge, geef hem gewoon veel knuffels dan is hij zo mak als een lammetje:))

• Anuvinda

Saucijzenbroodje of kaasbroodje: Kan me niet voorstellen dat je zo kansloosbent om dit allemaal te lezen Ik wel en toch wil je mij ontmoeten:P

• Middel tegen vakantiemode abuse

Hysteria - - The Docks

Een beter oplossing zou misschien nog wel zijn om een maximaal aantal keer dat je in de vm kan in te stellen. Dan moet je gaan nadenken over wanneer het echt nodig is en zullen er misschien minder in en uit gaan.

Hysteria - - The Docks

Quote from swami_dude: “Een aanvalsblokkade heeft de normale gebruiker dan weer te veel last van vind ik... Als ik dan uit vmode kom kan ik gewoon 2 dagen niet spelen, wat heeft dat voor zin. Als ik dadelijk 2 weken op vakantie ga gebruik ik de vmode waarvoor die in het spel zit. Beetje vreemd om mij dan ook te straffen als ik terug kom. Ik vind niet dat vmode gestraft hoeft te worden, slechts de abusers, van mijn part met tussenkomst van de GO. Neem in de regels op dat als je bijvoorbeeld 10 ke…

Hysteria - - The Docks

Heel simpel omdat saven niet altijd uit komt? Ik ga in de vm zodat ik niet hoef op te letten waar en wanneer er een vlootje thuis komt, of eindig als farm. En soms wil heb ik een rustigere dag dan wil uit vm en s'avonds er weer omdat ik gewoon geen tijd of zin heb..

Hysteria - - The Docks

Ik ben ook een fan van de vakantiemode. Duik er regelmatig in en uit, gewoon omdat het kan. Zou dat niet meer kunnen of ik zou er voor moeten betalen dan zou ik niet meer spelen en zo zijn er denk ik meer die niet alle tijd van de wereld hebben en soms gewoon eens een dagje zin en tijd hebben om te spelen. Wil je de spelers stoppen die uit de vm komen en een ander aanvallen, bashen of halten bij een maatje en er dan weer inspringen, kunnen ze beter iets doen als een aanvalsblok voor 24 uur naar …

• Anuvinda

Welkom en veel plezier en succes met je trial:)

• queen sylvia

10 jaar...wow dat is heel lang! Feestje? Gefeliciteerd!

• Wish2Die

1e7edc5805.png Van harte gefeliciteerd!

• Kevin87 is back

Gefeliciteerd!

• Emaillijst

Hysteria - - Forum

Wel ik voel mee voor de persoon die je gemaild hebt in plaats van mij. Je had voor mij wel het verkeerde email adres. Ik heb je inmiddels voorzien van antwoord, en nogmaals mijn excuus dat het even wat langer duurde.

• welja, geloof de slechterik maar weer....

• WW130 STEMTOPIC

Hysteria - - RP & WW Archief

wish2die

• Quote from TimmiT: “Misschien heb ik dan toch een telfout gemaakt met mijn suffe hoofd vanmorgen. Uitslag staat er nu toch al. Stel voor dat we gewoon verder gaan. PM me jullie 06nummers, dan voeg ik je toe aan de WW-offtopic app van waaruit ik hierna weer een nieuwe start. Van meer dan de helft van jullie heb ik al een nummer. ” ehhh gaat er hierna dan hier op het forum niks meer gebeuren?