Search Results
Search results 321-340 of 834.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Uni spec polls
Independence - - Algemeen
PostQuote from Kikero: “Enkel gemergede uni's, neem ik aan? ” Ja dat klopt.
-
Onvoelde opslag
PostIs een bug dat afronding met veel schepen dan niet goed gaat. Hierdoor komt de GS berekening op 0,5 gs uit wat niet kan en je dus altijd net 1 gs teveel hebt en dus onvoldoende opslag capaciteit. Is bekend bij GF.
-
Uni spec polls
PostQuote from Piet piraat: “Geweldig! Gaan de veranderingen dan ook effectief ingaan na die week? ” Uhhh, het wordt dan meegenomen en aangereikt aan Gf zodat ze dit kunnen aanpassen. Een tijdsbestek kan ik hier niet aan geven helaas
-
Uni spec polls
PostHoi allemaal. Er is zojuist een ingame bericht verstuurd met een poll voor welke specs je wil in je uni. Let op, dit kan maar 1x!!!!! Onderzoek snelheid zal of gelijk of 2x de economie snelheid zijn. De poll is 1 week actief!! Voor vragen, dat kan hier. Groetjes!
-
Je kan de coma taggen, maar de specs staan vast. Ik heb bewust geen discussie thread meer gedaan met de reden dat er geen discussie mogelijk is. Dat deze uni weinig bespeeld zal worden, prima. Het ogame.NL team loopt erg krap qua bezetting. Nieuwe unis is het laatste wat wij willen, dus komen deze specs goed uit.
-
Hoi! Op donderdag 21 januari komt er een bugfix versie/patch. Deze zal rond 13:00 plaats vinden. Wat veranderd er: 1. De knoppen bij de ruimte werf die alleen werken bij de knop zn text. 2. Herstel naar spelers die immuun waren/zijn voor aanvallen 3. Aangepast dat wanneer men de chat tablad openden dat ze de taak vervuld hadden tijdens de Reward event. 4. Die akelige tekens die in de chat voor kwamen als je deze opnieuw opende (Die <BR> dingen) 5. Via Import/Export had men OVERAL activiteit, zow…
-
Nieuwe leden introductie
PostQuote from User: “Hoi, Ik ben nieuw. Is dit een leuk spel? Gaat de nieuwe uni ags zijn? En hoeveel keer onderzoeks snelheid? ” Ja ags, en x16
-
Uni3 stats discussie
PostUni specs lopen nog, heeft vertraging vanwege de ingame polls spul defect was en dus niet ingame de polls naar alle spelers verstuurd kon worden. Hierop is/was het wachten op......... En men weet dat zulke zaken niet snel worden opgelost. Ik vraag wekelijks naar diverse shizzle na, merges, specs change, beloningen enz, maar het gaat gewoonweg lastig. Hou hier graag rekening mee dat ik cq wij, doen wat wij kunnen. ;-).
-
Hallo, Op 28 januari zal de nieuwe universum zijn deuren openen; Polaris. Ik heb dit overal aangegeven en gezegd dat we eerst GEEN nieuwe uni willen/wouden. Ook dit netjes via de CoMa aangegeven en deze heeft het ook vermeld, echter het wordt alsnog door gedrukt, dus bij deze..... Specs: NL 142 (Polaris): 1x Fleet, 8x Economy, 7 galaxies, 30% DF, +30 fields, +25.000 DM, Category: Miner
-
[TOT: 13.988.337.000] JamesCameron [Ex Play] vs. Bou [ESA] (A: 2.200.055.000, V: 11.788.282.000)
PostEn deze doe ik ook maar. PINNED
-
Zal ik deze ook maar pinnen? PINNED
-
[TOT: 74.127.142.000] JamesCameron [Ex Play] vs. Colonel Cain (A: 16.994.620.000, V: 57.132.522.000)
PostZal ik hem maar eens pinnen dan na al die tijd? PINNED
-
Pinned, daar gaat mijn vers opgebouwd account
-
Hallo, Woensdag 20 januari is er weer de maandelijkse onderhoud. Dit zal tussen 10:00 en 10:25 gebeuren en zal een paar minuten in beslag nemen. Hello, on Wednesday 20th of January we are having our monthly maintenance. It is happening between 10:00 and 10:25, but the real downtime will only take a few minutes.
-
Aanblijven "Beloningen"
Independence - - Spel
PostQuote from ExXx: “Quote from Independence: “Is al gedaan in december, maar er wordt niet eens op gereageerd ” Oké ” Reageer er zelf 1x in de zoveel tijd op om het "vers" te houden, maar het is lastig volk die duitsers......
-
Aanblijven "Beloningen"
Independence - - Spel
PostIs al gedaan in december, maar er wordt niet eens op gereageerd
-
Aanblijven "Beloningen"
Independence - - Spel
PostNog geen nieuws.