Search Results
Search results 401-420 of 834.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
zucht.... Closed... Graag topics eens netjes houden. Discussies kunnen in PM!
-
[TOT: 404.271.500] Game of Trolls [DSS] vs. AlfredoMesut [OTTOMAN] (A: 48.493.000, V: 355.778.500)
PostAhhh, Vermeld ook even je IPR regen erbij dan! Ik zag em vanmorgen al met weinig punten, ik kwam er niet echt lekker door met winst met die def. Leuke slag!
-
Closed... Reden niet meer nodig.
-
785a1e1d39.png Sinterklaas is weer in het land, maar piet heeft alle chocoletters laten vallen. In deze chaos van letters zijn woorden te vinden die met ogame te maken hebben, kun jij ze vinden? Graag horen we van je hoeveel woorden er verstopt zitten en welke het zijn. 83426bf200.png Stuur de woorden die jij kunt vinden in een mail naar: wedstrijd@ogame.nl voor 5 december 2020 23.59 uur en je maakt kans op een coupon van 10 Euro! Graag wel je forum nickname erbij vermelden! Spelregels - Iederee…
-
[TOT: 374.002.000] Game of Trolls [DSS] vs. AlfredoMesut [OTTOMAN] (A: 55.512.000, V: 318.490.000)
PostJij wel het geluk dat ze geen puin snoepen? ELke keer bij mij moeten ze als een gek gaan pendelen.. -_-" Mooie slag! Zag hem alleen achter zijn def staan dus werd solo lastig
-
Vanmorgen gespot erg vroeg, was wel een mw over! Gelukkig liet de verdediger wat puin liggen, kwam vrij vlot na hit online. Nog bedankt!! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Independence [GZV] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 10.000 Zwaar gevechtsschip 2.713 Kruiser 1.895 Slagschip 1.107 Interceptor 354 Pathfinder 2.245 _________________________________________ Verdediger Drucocu [D-Sky] ____…
-
Independence
PostHoi allemaal.... Nu Syrabi ons geliefde team verlaat, wou ik graag met jullie lieverds delen dat ik weer terug kom als GA. Wil toch iedereen hier dwarsbomen. Omdat het kan. Verder, als iemand nog interesse heeft om ons team te versterken? You know where to find me! Hopende op een leuke samenwerking in het team als met jullie
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Independence [GZV] ________________________________________________ Kruiser 930 Interceptor 100 Klein vrachtschip 1.282 _________________________________________ Verdediger 666 [Free4All] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.149 Groot vrachtschip 996 Licht gevechtsschip 1.376 Zwaar gevechtsschip 210 Kruiser 1 Spionagesonde 116 Zonne-energiesatelliet 20 Pathfind…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Independence [GZV] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 14.278 Zwaar gevechtsschip 1.360 Interceptor 18 Reaper 36 Pathfinder 1.300 _________________________________________ Verdediger Joe Biden ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.993 Groot vrachtschip 159 Licht gevechtsschip 599 Zwaar gevechtsschip 219 Kruiser 437 Slagschip 62 S…
-
Deze gast gaf me uur na de crash (2x speed...) nog een grote mond ook... €150 had ik in mn acc zitten... jajajaja. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Independence [GZV] ________________________________________________ Slagschip 300 Interceptor 237 Klein vrachtschip 750 _________________________________________ Verdediger no guts no glory [NWO] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.235 Groot vrach…
-
Had niks gezien... Zag timer op maan... rips erop af... 50 rips kapot maar maan ook... Puinsave weer.... Dus winst moet nog 500 mio af. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Fluttershy [Jig Saw] ________________________________________________ Ster des Doods 1.304 _________________________________________ Verdediger GunZ ________________________________________________ Klein vrachtschip 320.406 Groot vrachtschip 50.282 Licht geve…
-
Uni3 stats discussie
Independence - - Algemeen
PostGraag on topic blijven. Volgende reactie die er niet te maken mee heeft krijgt een warning.
-
Eridanus stats discussie
Independence - - Algemeen
PostSpeed naar x4. Velden +5 weer. Eco 8 Onderzoek zo hoog als kan Spioopslag aan. Def > puin 10% Deutverbruik 0,5.
-
Quote from Kikero: “@Independence nieuwe nr 6 AGS. ” Je hebt meer modderators he? @Red Dragon @Yoshi @Hitsugaya Toushiro mogen het allemaal ook doen. pinned
-
Volgende x, je kan de api code van het puin toevoegen bij ogotcha. Incl naraids enz.. Leuk slagje!
-
Lekkere easy winst. Zelfs top 10. pinned