Search Results
Search results 701-720 of 834.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Alweer @DutchGoD?? :p GL RB dan maar weer !
-
Jullie 2 zien elkaar regelmatig? Lekker.
-
Beetje overkill maar. GL RB terra!
-
Om te laten zien dat ik nog leef. Kjoel, dit is al de zoveelste keer dat je vlak gaat... GLRB! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-12-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller lndependence [Peanuts] ________________________________________________ Klein vrachtschip 12.500 Licht gevechtsschip 411 Zwaar gevechtsschip 30 Kruiser 1.278 Slagschip 204 Vernietiger 100 Interceptor 249 _________________________________________ Verdediger Kjoelkast [747] ____________________________…
-
[TOT: 2.129.915.000] Aphaea [GZV] vs. renegade vesta [BIRDs] (A: 470.328.000, V: 1.659.587.000)
PostMooie slag! Vaker doen
-
[TOT: 2.361.417.000] Gier [GZV] & Cathar vs. Abremsev [BIRDs] (A: 361.862.000, V: 1.999.555.000)
PostQuote from Hitsugaya Toushiro: “Pinned ” Die @Abremsev word wel vaak gepinned he :p Mooie slag heren! Down met turtles.
-
T verbaast me niks. Tegenwoordig zijn alle directeuren zo met de noorderzon vertrokken xD Mooie slag heren!
-
Vechio
PostQuote from Gorilla: “Welkom en weinig succes ” Deze types menen het niet hoor. Komt allemaaaaaall goed
-
Quote from JamesCameron: “ik denk dat sommige mensen het belangrijkste punt in dit topic perfect benoemen: namelijk dat @Plofkop de grote noob van zaga aan het worden is. @Plofkop NOOB! Gl@rb zodat we je vaker kunnen crashen! ” Jij weet waar ik over praat! Moie slag hoor! Kan ploffer wel weer wat van leren :p
-
Vechio
PostWelkom, succes !
-
Heren, mooie vloten en leuke slag! Nice uitgevoerd! @Plofkop jij noob. @everyone, even aan de slag denken dat Plofkop helemaal kapot is gemaakt. Daar gaat t om
-
Opiniepeiling
Independence - - Spel
PostDie man kan het mooi verwoorden.
-
Mooie slag, leuke winst! GL rebuilden....
-
Acc is in goede handen.. Ben ik blij mee! Mooie slag heren, netjes uitgevoerd.!
-
Je bent op dreef! Ga zo door!
-
Lekkere hitje hoor
-
Daar ging er weer eentje!
-
Mooie slag!! Moorkop, GL met de rebuild
-
Lekkere klapper gier! Mooie welkomst voor DDD.