Search Results
Search results 741-760 of 834.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Nomnomnom! Lekker hapje
-
~HT @10-10-'19 | Moved naar Rustplaats. Niet langer een top10. Spot Sim fly... Weet niet of deze nog top 10 is? Bugs, GL met de rebuild! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-09-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Independence [BIRDs] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 50.000 Kruiser 12.500 Slagschip 3.254 Interceptor 2.590 _________________________________________ Verdediger Bugs bunny [LEEUW] _________________________________________…
-
Independence
PostHoi allemaal! Ik heb een tijdje terug gesolliciteerd voor GO. Verbazingwekkend genoeg aangenomen ook! Ik zal eerst mezelf voorstellen. Mijn naam is Bert en ben nog 29 lentes jong. Heb een prachtige vrouw met 3 dochters (jaja...) Ooit ben ik ogame begonnen in uni 1 circa 15? jaar geleden. Na uni1 over gestapt naar uni10 vanaf de start. Na het vele malen gecrashed te zijn was ik gestopt met Ogame. Circa een half jaar terug toch maar weer eens gekeken of ‘t überhaupt nog bestond en jawel! Eerst ges…
-
MiniMe
PostGefeliciteerd! Er komt een dag dat je groot en sterk mag worden...
-
Quote from davyyyh: “Dat was een astro... ” Het is nu naar een paar bootjes gegaan :p
-
Quote from L3XX666: “had inderdaad een foutje gemaakt en is opgelost ” goed bezig!
-
Je hebt per ongeluk de aanvaller puin gedaan ipv def. Nu zijn de winstmarges raar. GL rebuild terra. Nub.
-
Afscheidshit! [TOT: 1.917.848.000] The_mk [GZV] vs. Macwa [ABI] (A: 223.600.000, D: 1.694.248.000)
PostGL irl dan maar! Def, turtle crack!
-
OM, heb al reactie, thx, sportief. GL met de rebuild! Staan quite naar mijn mening Verder, wederom uitmuntende timings. Dit keer zelf de recs maar ff gedaan! @Abremsev
-
Zei t nog van die recs. Aanvals timing mede mogelijk gemaakt door Inde Corp! :p
-
Lekker weer heur!!
-
Wat een geweld!!! Mooie slag heren! Klapper, succes kereltie!
-
Quote from Abremsev: “Poah lekkere klapper. Denk dat Vogel even stukje vliegen was.. ” was hij maar vliegen xD Lekkere klapper wederom. Misschien leert hij nu wat strakker te saven :p
-
+1 like voor @Lord +1 like voor deze mooie slag!
-
Mooie hitje. Geen probleem voor t helpen!
-
En dat terwijl hij nog wel geholpen heeft met ruimen op een andere slag... Chapeau! Weer 22 rips minder. Mooie slag verder
-
Na-aper. Leuke klappert