Search Results
Search results 801-820 of 834.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Gespot, gesimt en gevlogen. Ik had mijn vloot op meerdere targets al vliegen toen ik deze spotte... Met de restjes dan maar vliegen! Had ook tekort aan recs... Vloog ook al beetje van heen en weer... Uit eindelijk op 1mio metaal na alle puin binnen! On 24-06-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Independence [BIRDs] ________________________________________________ Light Fighter 6.113 Heavy Fighter 130 Cruiser 450 Battleship 608 Destroyer 144 ________________________________…
-
Spotten en vliegen. Niet simmen. Moest vloot verdelen ivm andere grotere hitje, post ik vandaag nog wel. Leuke winstje. Thx kale, GL RB! On 24-06-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Independence [BIRDs] ________________________________________________ Large Cargo 100 Light Fighter 200 Battleship 150 Battlecruiser 182 _________________________________________ Defender kale [GZV] ________________________________________________ Large Cargo 50 Cruiser 41 Battleship 41 Recycl…
-
Ondanks alle commotie. Winst is winst Thx voor de samenwerking !
-
Leuke ninja. Had dus zelfde als bremsie. Darklord was al dagen zo inactief dat de GS maar opstapelden. Na de ninja ging hij ermee verder, heb ik je zelfs ingame gestuurd. Dus denk dat je mijn naam nog wel vaker ziet (hoop alleen niet aan de rode cijfers kant :p)
-
Quote from JazztheJack: “Kijk volgens mij de eerste AGS aanval van Birds die ik gezien heb! Doe wat leuks met de gs en defender GLRB ! ” nouuuuu, we hebben ook al op wolverine gevlogen begin vd uni
-
Simpel geval van spotten, vliegen en opruimen! GLRB! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Independence [BIRDs] ________________________________________________ Slagschip 542 Vernietiger 102 _________________________________________ Verdediger Regdar [PANDA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 3 Groot vrachtschip 54 Licht gevechtsschip 178 Zwaar gevechtsschip 30 Kruiser 93 Recycler 25 Spionagesonde 4…
-
Deze had ik de avond ervoor al gespot. Had een beste def liggen van 9 mio. Snachts lanx erop gedaan en jawel, meneer was aan t vliegen! Spul erachter gemieterd. 90 IPR erop los gelaten en dit was t resultaat! Spartacus, GLRB! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Abremsev [BIRDs] ________________________________________________ Vernietiger 179 Slagschip 448 Interceptor 22 _________________________________________ Aanvaller Indepen…
-
Kreeg een tip van ally genoot. Deze was zo vriendelijk om zelfs de tijd ff door te geven GL RB! Ondanks dat je nu graag IPR wil gaan gooien? De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Independence [BIRDs] ________________________________________________ Slagschip 171 Interceptor 97 _________________________________________ Verdediger Bloodtrail [LOT] ________________________________________________ Groot vrachtschip 20 Kruiser 99 Inter…
-
Lekkere hit! @kale, GL rb! Maar dat komt vast wel goed
-
Geen probleem. We geven graag les :-p GLRB!
-
Quote from Rdet: “Rebuild komt wel goed, is tenslotte waar ik de meeste ervaring mee heb. ” Wellicht treffen we elkaar weer
-
Lekker hoor! Kale, GLRB!
-
Lekkere hit! Zelf ook al paar maal geprobeerd... Akelig actief! GLRB!
-
Had hem al langer op t oog. Dit keer geen activiteit... GLRB! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-05-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Independence [BIRDs] ________________________________________________ Kruiser 10 Slagschip 46 _________________________________________ Verdediger Rdet ________________________________________________ Klein vrachtschip 48 Groot vrachtschip 24 Zwaar gevechtsschip 2 Kruiser 14 Recycler 31 Spionagesonde 35 Kleine laser 3 Grote laser 5 …
-
Eerste crash in deze uni voor me GL met de rebuild! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-05-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Independence ________________________________________________ Groot vrachtschip 3 Kruiser 10 _________________________________________ Verdediger Nubcake ________________________________________________ Klein vrachtschip 17 Groot vrachtschip 2 Licht gevechtsschip 12 Kruiser 1 Spionagesonde 5 _________________________________________ Na het ge…
-
Pijnlijk in het begin! Leuk opgelost!
-
Beste en mooie hit! Bedankt voor de strakke samenwerking. Angelo, GL met de rebuild
-
Wederom op dezelfde, maar er blijft maar zoveel liggen, dan moet ik er toch op af... Krijg onderhand wel medelijden met Baku. Uiteraard krijgt hij wel de GLRB ondanks dat het steeds vrachters zijn, maar de grondstoffen trokken me het meest aan... On 10-05-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Independence [DuO] ________________________________________________ Large Cargo 100 Cruiser 500 _________________________________________ Defender Baku [PANDA] ________________________…
-
Quote from TheBunny: “weer een leuke winst zo Niet te snel groeien he dan moet ik stranks nog naar het eind van wereld.komen om koffie te drinken =) (Of moet ik beter gaan saven) ” Begin maar vast met saven Thx, doe mijn best om snel aansluiting te vinden