Search Results
Search results 141-160 of 386.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 265.298.000] ReWinD [Playbook] vs. Plofkop [Bro] (A: 32.936.000, V: 232.362.000)
Takeoff - - Hall of Fame
PostQuote from fire rain: “takeoff niet reageren of barney zn begeleider is er niet bij dus niet opletten wat hij zegt is toch allemaal poep rewind tot de volgende x geweldige slag ben trots op je wat een monster slagen maak je hier allemaal pfieuw zaga trilt op zn serverroom ” Hahahaha nice, ik moest hardop lachen. Ja my bad, Barney toch z'n aandacht nog gegeven. Negatieve aandacht is ook aandacht
-
[TOT: 1.118.461.000] Fire rain [Bro] vs. ReWinD [Playbook] (A: 109.282.000, D: 1.009.179.000)
Takeoff - - Hall of Fame
PostDit is ook gewoon een expert 20% hahah Rewind vloog net op me voor 7 mil gs en een paar gv, het wordt steeds erger. Als ik hem was zou ik maar anoniem blijven, zonde van z'n reputatie (als hij die had) als hij zichzelf bekend maakt
-
[TOT: 265.298.000] ReWinD [Playbook] vs. Plofkop [Bro] (A: 32.936.000, V: 232.362.000)
Takeoff - - Hall of Fame
PostQuote from Barney stinson: “Quote from Takeoff: “Nu snap ik wel waarom je anoniem wil blijven ” tissue nodig takeoff? mooie slag rewind glrb plof maar dat lukt je vast wel gok zelfs al dat het al klaar is ermee ” Aandacht nodig? glrb Plof, niet omdat het veel is maar gewoon rotwerk hahah
-
Takeoff - - Hall of Fame
PostNu snap ik wel waarom je anoniem wil blijven
-
[TOT: 5.541.376.000] JamesCameron [Playbook] & Hitsugaya Toushiro [Playbook] & Barney Stinson [Playbook] & Supermercado [Playbook] & Trucker [Playbook] vs. Plofkop [Bro] (A: 293.095.000, V: 5.248.281.000)
Takeoff - - Rustplaats
PostVolgens mij weet Playbook intern niet eens hoe en waarom Trucker is gejoind, de verhalen verschillen nogal van de verschillende leden. Maakt ook niet uit, het is natuurlijk niet Trucker zijn schuld maar gewoon zielig van Playbook dat ze zelf niet konden winnen En Independence we proberen Playbook af te leiden zodat Plof ze stiekem terug kan pakken, ssssssshhhh!!! En Alpatsjino wij waren aan de winnende hand totdat Playbook Trucker erbij haalde en flink DM ging inslaan om onze sterkste speler te …
-
[TOT: 5.541.376.000] JamesCameron [Playbook] & Hitsugaya Toushiro [Playbook] & Barney Stinson [Playbook] & Supermercado [Playbook] & Trucker [Playbook] vs. Plofkop [Bro] (A: 293.095.000, V: 5.248.281.000)
Takeoff - - Rustplaats
PostQuote from Barney stinson: “Quote from Takeoff: “Mooie slag, lekkere winst ook wel Plof heeft agility level 100 denk ik, hij is gewoon niet te stoppen hahah Ik wil er niet veel woorden vuil aan maken (zonde van de thread) maar niet liegen Super, ik heb het verhaal gehoord over hoe Trucker bij Playbook is gekomen haha. Voordat hij bij jullie kwam hielp hij ook ons met reccen toen we Klapstoeltje hadden gepakt. ” oh hoe is jou verhaal dan hoe trucker bij ons kwam??wie a zeg moet ik ook b zeggen ja…
-
Takeoff - - Rustplaats
PostMooie slag, lekkere winst ook wel Plof heeft agility level 100 denk ik, hij is gewoon niet te stoppen hahah Ik wil er niet veel woorden vuil aan maken (zonde van de thread) maar niet liegen Super, ik heb het verhaal gehoord over hoe Trucker bij Playbook is gekomen haha. Voordat hij bij jullie kwam hielp hij ook ons met reccen toen we Klapstoeltje hadden gepakt.
-
[TOT: 41.004.000] Fire rain [Bro] vs. Barney Stinson [Playbook] (A: 0, D: 41.004.000)
Takeoff - - Hall of Fame
PostQuote from Barney stinson: “Quote from Takeoff: “Lekker hapje @Barney stinson waarom zo weinig deut bij je subs Of is deut schaars bij playbook nu Rewind 1,1 miljard deut is kwijtgeraakt door een prachtige save ” wat heeft mijn deut te maken met rewind zijn deutverlies??alsof ik mijn deut haal bij rewind om te kunnen saven. misschien heb jij zo'n rare constructie maar ik niet. en ben aan jou totaal niet verplicht om te vertellen waarom bij me sub er zo weinig deut lag. of ben je gewoon op zoek n…
-
[TOT: 41.004.000] Fire rain [Bro] vs. Barney Stinson [Playbook] (A: 0, D: 41.004.000)
Takeoff - - Hall of Fame
PostLekker hapje @Barney stinson waarom zo weinig deut bij je subs Of is deut schaars bij playbook nu Rewind 1,1 miljard deut is kwijtgeraakt door een prachtige save
-
[TOT: 79.049.500] Rewind [Playbook] vs. Takeoff [Bro] (A: 7.172.000, D: 71.877.500)
Takeoff - - Hall of Fame
PostQuote from Barney stinson: “Quote from Takeoff: “Deze is voor James en @Legend.bdr (zie je reactie op EXACT zo'n zelfde slag hahahah) board.nl.ogame.gameforge.com/i…A-4-560-000-V-47-016-000/ ik sloopte voor dezelfde winst minder def zelfs! ” en dan loop je nu te janken dat het gebeurd bij jou? zakdoekjes zijn heel goedkoop behalve als je er een geurzakdoekje wil Quote from fire rain: “takeoff laat die kneusjes er valt niet mee te praten of te discuteren het is een vies trieste slag en sommige me…
-
[TOT: 79.049.500] Rewind [Playbook] vs. Takeoff [Bro] (A: 7.172.000, D: 71.877.500)
Takeoff - - Hall of Fame
PostDeze is voor James en @Legend.bdr (zie je reactie op EXACT zo'n zelfde slag hahahah) board.nl.ogame.gameforge.com/i…A-4-560-000-V-47-016-000/ ik sloopte voor dezelfde winst minder def zelfs!
-
Takeoff - - Hall of Fame
PostHet hele spectrum van Playbook is ook ontwaakt hahah. Blijkbaar hebben ze Bro gemist. Wel cute om te zien dat er flinke frustratie is opgebouwd richting mij sinds ik ben gestopt. Dus verder iemand nog wat frustraties die hij/zij kwijt moet? Ik ben er nu toch dus geniet ervan! En ja leuk iedereen kom terug naar Zaga! Meer dan dit soort zielige slagen op mij zit er niet in, maar gelukkig heeft Playbook meer dan genoeg ervaring met zielig zijn en zijn ze er zelfs trots op! Vandaar waarschijnlijk Re…
-
Takeoff - - Hall of Fame
PostQuote from Plofkop: “Ga eens meer def bouwen Takeoff! ” Eerst ben ik een turtle terwijl ik amper def heb en nu is het weer niet genoeg?!
-
Takeoff - - Hall of Fame
PostQuote from Barney stinson: “Quote from Takeoff: “Quote from Barney stinson: “en wat is hier zo erg aan? ik zie ruim 20 miljoen winst. vind het meer typerend van jou niveau dat je dit moet posten omdat rewind anoniem wil blijven? post je dit om je vermoedens uit te spreken? post je dit om te denken dat je medelijden hoort te krijgen? wat wil je hiermee bereiken? heel nutteloos van je vind ik dit op zijn zachts gedrukt. rewind succes met je mooie winst ” Het was jouw alliantie die in Zaga kwam hui…
-
Takeoff - - Hall of Fame
PostQuote from Barney stinson: “en wat is hier zo erg aan? ik zie ruim 20 miljoen winst. vind het meer typerend van jou niveau dat je dit moet posten omdat rewind anoniem wil blijven? post je dit om je vermoedens uit te spreken? post je dit om te denken dat je medelijden hoort te krijgen? wat wil je hiermee bereiken? heel nutteloos van je vind ik dit op zijn zachts gedrukt. rewind succes met je mooie winst ” Het was jouw alliantie die in Zaga kwam huilen over dat sats bashen niet lief is. Nu doet Pl…
-
Takeoff - - Hall of Fame
PostHet niveau van Playbook. Rewind wil anoniem blijven en de reden is nu wel duidelijk Maar volgens mij is het TDR ofzo, dus zal binnenkort wel weer gebanned worden Rapporten exclusief vliegkosten, hij vloog hier 50 stelsels voor On 24-11-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Rewind [Playbook] ________________________________________________ Light Fighter 167.985 Cruiser 55 _________________________________________ Defender Takeoff [Bro] _______________________________________…
-
[TOT: 453.137.000] predator [Playbook] vs. Elon Da Boem Boem [iBroW] (A: 58.241.000, D: 394.896.000)
Takeoff - - Hall of Fame
PostQuote from barcodeplayer: “vind het wel grappig hoe er 2 gebait worden op iemand die zen eigen vloot verschroot heeft en zen account op delete heeft gezet ... pred, leuk gespot en gevlogen, eerste groot hitje met grote winst als ik me correct herinner, keep it up ” Barcoooode, *knip*. (Het is 2019, het is niet erg dat iemand homoseksueel is en het hoort geen taboe te zijn, ook niet op het stoffige ogame forum. Ik bedoel dit ook op een accepterende manier en ik hoop dat er meer spelers naar voren…
-
[TOT: 453.137.000] predator [Playbook] vs. Elon Da Boem Boem [iBroW] (A: 58.241.000, D: 394.896.000)
Takeoff - - Hall of Fame
PostQuote from Supermercado: “lekker bezig pred jaag ze maar op Elon, misschien volgende x gewoon normaal communiceren ipv dreigen met trucker zn def en sats te slopen. Beetje kansloos om anderen te gaan slopen omdat je niet tegen je verlies kan ” predator verteld letterlijk dat hij eigenlijk Elon z'n sats wilde bashen en jij zeikt over dat Elon het wil doen als wraak lel. Als je het zo belangrijk vind dat Elon normaal communiceert waarom ga je dan niet met hem daarover in gesprek in plaats van het …
-
[TOT: 203.545.000] Barcode [iBroW] vs. ABOUTtoKILL [Playbook] (A: 44.320.000, D: 159.225.000)
Takeoff - - Hall of Fame
PostQuote from barcodeplayer: “lekker gespot en gevlogen doe er wat leuks me ( kuch fleeten kuch ) alleen jammer dat iemand moet opscheppen met de hit van een ander maarja kleinzerigheid kan ie zelf niets aan doen gok ik rebuild steekt al in de werf ” Waarom reageer je niet meer op PM? En waarom doe je steeds zo gemeen over mij? is het omdat je een subje kwijt bent? Of kom je in de PM niet uit je woorden? Nee oke ik zal stoppen met trollen, die IQ punt heeft wel genoeg aandacht gehad lel