Search Results
Search results 481-500 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Mooie def vloot sla je daar neer. Fijne slag.
-
Fijn vaag vlootje pak je daar mee.
-
Wel brainsz hebben maar niet saven... wonderlijke combo. Mooie klapper.
-
Die recs lagen daar deutloos te zijn. Fijne catch.
-
Lucille heeft een hoop geleerd in zijn 1e uni, hij is nu geloof ik naar die nieuwe Kalisto uni toe. Mooie slag op het restje vooral ruimtewerf sterren van hem.
-
Opiniepeiling
PostAh vandaar dat ik niet kon klikken op "Ik ben een noob met techniek" (al blijft dat wel de juiste keuze denk ik...) Waarom staat er niet de keuze bij: ik doe niks met IRC (vereiste voor Go en zo) dan had ik die misschien ook gekozen.
-
Mooie vloot van defender neergehaald.
-
[TOT: 15.436.134.000] Monfy [Predator] vs. Lucille [MARVEL] (A: 3.807.014.000, V: 11.629.120.000)
PostAuw, mooie dikke slag op de sterrenman van onze alliantie...
-
Mooie ophaalactie.
-
[TOT: 177.837.000] PresentDanger [GZV] vs. Wolfpac101 [Predator] (A: 7.055.000, V: 170.782.000)
PostFijne winst zo, beetje compensatie tussen de allianties.
-
[TOT: 21.501.760.500] Monfy [Predator] vs. Chiwuahwha [REP] (A: 5.812.275.000, V: 15.689.485.500)
PostOok hier vette slag inderdaad aan puin en deut. Altijd fijn als ze 1 milj rakettjes bouwen en geen 1 milj kl lasers...
-
Zo dan! Vette slag maak je daar. Mooi gedaan.
-
Paar jaar geleden had je hem ook al eens te pakken. Mooie slag al kan het misschien op een andere speler zijn? Powercow had(speelde) denk ik veel meer vloot dan zoveel sterren. Gok ik. Maar misschien zijn dit de remains van destijds gecrashte vloot.
-
Mooie winst en ja Paria is geen gemakkelijk target denk ik.
-
ZG zijn de beste schepen. Mooi slagje.
-
[TOT: 1.517.105.000] Road Runner [TROL] vs. teletubbiebal [LIGAS] (A: 8.755.000, V: 1.508.350.000)
PostAaaaah Tubs je vrachters en GS... Mooie vangst natuurlijk, wellicht deuthandelaar van je mede ally lid? Forum ziet er verdacht bekend uit, nu ja waarom ook niet.
-
Zo veel vragen nog.... Stel je valt een flink target aan met veel vloot en heeel veel Gs. Zoals gewoonlijk heb je te weinig kv/gv en reapers... wat wordt er dan meegenomen.... de GS of het puin? of bv 70% van elk als de totale cargoruimte bv 70% is van het opgetelde gs+puin. moet je eigenlijk nog wel recs bouwen als je veel kv/Gv/Reapers hebt? 10% grotere kolonies lees ik... das dan pech hebben voor de spelers die al 15 planeten hebben of wordt alles opeens dan 10% groter? En wat als je daarna 5…
-
Mooie slag weer (eens) op Stinkzwam. Welkom hier, en rel ze.